Dansk

Analyse af bogen "De frigjorte" af John Nehm?

18. september 2019 af nani123 - Niveau: A-niveau

Hej brugere på Studieportalen

Jeg har fået til opgave, at lave en skriftlig analyse af bogen "De frigjorte", som er skrevet af forfatteren John Nehm.

Da jeg har lidt besvær med at komme i gang, ville jeg derfor gerne spørge, om der sidder nogen derude, som har lavet en analyse af den. Analysen vil jeg KUN bruge til inspiration, og der vil IKKE forkomme afskrift.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. september 2019 af Moderatoren

Hvilket besvær har du med at komme i gang? Det kunne være nogen havde et godt råd.


Brugbart svar (0)

Svar #2
18. september 2019 af Heltsikkertbror

Hejsa har du fået den lavet?


Svar #3
19. september 2019 af nani123

#2
Hejsa har du fået den lavet?

Ikke rigtigt. Jeg håber, at der er nogen derude, som muligvis har lavet en analyse af bogen... ellers må jeg bare prøve mig frem

Brugbart svar (0)

Svar #4
19. september 2019 af Moderatoren

#3

Hvilket besvær har du med at komme i gang? Det kunne være nogen havde et godt råd.

Har du en analysemodel til roman? Eller en vejledning til at lave analyse af roman?


Svar #5
19. september 2019 af nani123

#4

#3.

Har du en analysemodel til roman? Eller en vejledning til at lave analyse af roman?

Nej, det har jeg ikke. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
20. september 2019 af Moderatoren

Ok, prøv at lede efter det så. Det kan også være din lærer har noget, som kan hjælpe dig. Virker underligt, at I skal lave en romananalyse uden at have fået vejledning/hjælp.


Skriv et svar til: Analyse af bogen "De frigjorte" af John Nehm?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.