Dansk Historieopgave

Hjælp mig med at finde den her bog!!

24. januar 2020 af Taskh - Niveau: Universitet/Videregående
Jeg skal skrive en analyse af en valgfri bog. Jeg ville virkelig gerne skrive den om den bog jeg har læst for et par år siden (ca 1-2 år siden) men jeg kan hverken huske forfatter eller titel på bogen.

Bogen handler om en pige hvis forældre er skilt og hun derfor skal flytte med sin mor ud i en by langt væk fra alle sine venner. Hun er mega sur og går derfor en tur ned til havet hvor hun sætter sig i et busskur eller sådan noget, i den anden side sidder der en fyr som ser rigtig mystisk ud, men han går væk lidt senere og på vejen hjem finder hun en gammel Tivoli billet i sin baglomme. Et par dage efter ser hun ham igen og følger efter ham, han går ind i et gammelt Tivoli og da hun stikker billetten ind automaten åbner døren. Hun lære ham og kende og finder ud af at han er et spøgelse. De bliver venner og alt muligt og sammen opklare de også noget kriminelt med nogle thailandske kvinder og børn som bliver misbrugt til arbejde osv der er også noget med en bygge plads som prøver at rive tivoliet ned men jeg kan ikke huske så meget mere end starten.

Jeg kan også huske forsiden på bogen som har en lidt brunlig farve som måske skal forestille et gammelt fotografi med et pariserhjul.
Jeg ville virkelig blive glad hvis i kunne titlen på bogen???? tak på forhånd

Brugbart svar (0)

Svar #1
24. januar 2020 af thelma333 (Slettet)

prøv at spørge biblioteksvagten

https://www.biblioteksvagten.dk/

Svar #2
24. januar 2020 af Taskh

Okay tak?? ved bare ik helt om de kan finde den så let...

Brugbart svar (0)

Svar #3
10. september 2020 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #4
23. marts 2021 af silvermist

Heyy jeg ville bare høre om du havde fundet titlen på bogen? Den lyder virkelig spændende!


Svar #5
24. marts 2021 af Taskh

Nej desværre??

Skriv et svar til: Hjælp mig med at finde den her bog!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.