Dansk

Hjælp med at sætte startkomma og punktum, haster meget.

28. januar 2020 af VenusOmega - Niveau: 7. klasse

Er dette korrekt? Hvis ikke, vil i så gerne hjælpe mig?

“Han har også hele tiden et mareridt, et mareridt han ikke kan fortælle nogen om.” 

“Et monster opsøger ham. Et monster der er lavet af takstræet fra hans baghave.” 

“Han har også et mærkeligt mareridt. Et mareridt han ikke kan fortælle nogen om.” 

“En dag 7 minutter over midnat dukker der et monster op ved hans vindue. Det er lavet af takstræet fra hans baghave.” 

“Det skal fortælle tre historier, tre historier der kan hjælpe ham igennem, den ubærlige smerte han gennemgår, hjælpe ham med at lade sin mor gå.” 

“Han skal lade sin mor gå, slippe hendes hånd, lade hende falde ned fra skrænten i mareridtet.” 

“Efter han gør det, er det hele slut. Det hele er endelig slut. Hans mor dør.” 


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. januar 2020 af Stygotius

Du skal lave dine opgaver selv.

Du har oven i købet fået en trykt vejledning i at sætte kommaer og punktummer, så  du skulle være i stand til at sætte disse tegn af dig selv.

Tror du at jeg bruger tid og arbejde på  at rette dine tekster for at du bare skal lægge dem ud til andre en gang til ??


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. januar 2020 af sph24sbs

du ka lave dem eller så ka du lade være. Personen går i syvende klasse altså tal da ordentligt ham/hende. Du jo mega gammel. Har du ikke lært at man skal tale pænt til folk??


Brugbart svar (1)

Svar #3
29. januar 2020 af Stygotius

Læs hvad jeg skriver til ham


Brugbart svar (0)

Svar #4
30. januar 2020 af Stygotius

Ingen har generet denne spørger, -naturligvis.


Skriv et svar til: Hjælp med at sætte startkomma og punktum, haster meget.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.