Dansk

Rettelse af dansk aflevering?

06. maj 2020 af tgk12 - Niveau: A-niveau

Hej,

Er der mon nogen, som har lyst/tid til at rette en dansk aflevering? Jeg har haft lidt svært med at få den lavet og tænker dermed, at det ville være en god idé at få hjælp af en anden.

Jeg ser frem til at høre fra jer


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. maj 2020 af Stygotius

Hvis opgave er det at skrive og aflevere den opgave ??


Svar #2
06. maj 2020 af tgk12

#1
Hvis opgave er det at skrive og aflevere den opgave ??

Det er vel mig, som har skrevet den. Jeg vil bare gerne have en rettelse af den, så jeg kan se, hvad jeg kunne have gjort bedre. Det er jo på den måde, men får en opfattelse af hvordan man kan forbedre sig, ik?
Desuden så retter min lærer ikke vores afleveringer. Han bedømmer os kun med en karakter....Det lærer man ikke så meget af.
Pointen med dette, er ikke at få en bedre karakter, men nemlig at blive bedre rustet til den skriftlige eksamen.

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. maj 2020 af Stygotius

Jeg mener at det er en utilladelig måde at "rette" en opgave på, som nærmer sig pligtforsømmelse.

Det ser ud til at denne lærer klarer sit arbejde på en meget nem måde.

Selvfølgelig skal  han/hun sørge for at forklare sine rettelser og ikkke blot stange en karakter ud.  


Brugbart svar (1)

Svar #4
08. maj 2020 af mushini

Jeg kan godt


Svar #5
13. maj 2020 af tgk12

Nu er afleveringen bedømt, dog har jeg endnu en gang ikke fået en rettelse - men blot en karakter. Er der mon nogen, som muligvis har tid/lyst til at rette den igennem, så jeg kan få en forståelse af hvad jeg kunne have gjort bedre? Jeg skal nemlig op til den skriftlige dansk eksamen i morgen, så det vil være en stor hjælp.

Brugbart svar (1)

Svar #6
13. maj 2020 af Stygotius

Det er en utilladelig (og sjælden) opførsel af en gymnasielærer og klart pligtforsømelse.


Svar #7
13. maj 2020 af tgk12

#6
Det er en utilladelig (og sjælden) opførsel af en gymnasielærer og klart pligtforsømelse.

Ja, nemlig!

Skriv et svar til: Rettelse af dansk aflevering?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.