Dansk

Er der nogen der vil rette/læse min novelle? har brug for feedback

12. februar 2021 af sara2626 - Niveau: 9. klasse

Hey folkens. 

Er der nogle der vil rette/læse min novelle? Jeg synes selv den er meget god, men vil gerne høre hvad andre folk tænker (tænker på feedback)  :) 

I skriver bare, så vedhæfter jeg dokumentet.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. februar 2021 af Stygotius

Nej, nej sådan fungerer det ikke. Du skal selv lave dine opgaver, ikke kopiere andres..


Svar #2
13. februar 2021 af sara2626

Jeg ved ikke hvad du tænker på? Jeg har skrevet den færdig, og jeg har afleveret den for længst? Ville høre hvad andre folk synes om MIN novelle... Jeg har selv skrevet den, jeg kopiere ikke andres.... tænk dig lige om!


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. februar 2021 af MandenMedMangeHatte

#2 Du skal ikke regne med at få meget hjælp når du skriver ting som "tænk dig lige om!".


Svar #4
13. februar 2021 af sara2626

Jeg regnede skam heller ikke med at få hjælp. Det er klart, at jeg bliver irriteret, når der er nogen der siger at jeg ikke skal kopiere andres, når det faktisk er min novelle. Jeg har selv skrevet den, og jeg afleveret den for længst. Jeg laver selv mine opgaver. 

Det eneste jeg spurgte om var, om nogle vil give mig feedback, og skrive hvad de tænker om den.


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. februar 2021 af Stygotius

Når du får din novelle rettet til og  tilpasset af andre og afleverer denne, har du jo ikke afleveret dit eget  men en andens produkt. Man kan således udmærke kalde det for at have kopieret en andens novelle.

Hvad skal en lærer bruge det til ? Han/hun er nok ikke interesseret i (har nok ikke tid til at) at læse en andens tekst også.

Du har absolut ingen grund til at puste dig op og blive fornærmet. 

Du siger at du  "skam ikke regnede med at få hjælp",  men du skrev dog og spurgte efter nogen der ville hjælpe dig ved at rette din novelle. Hvordan hænger det sammen ??


Svar #6
14. februar 2021 af sara2626

Regnede ikke med at få hjælp her på studioportalen, men jeg prøvede. Det var et forsøg værd ?????

Brugbart svar (1)

Svar #7
14. februar 2021 af Stygotius

Du kan da bestemt få hjælp,  men altså rigtig hjælp, som du har virkelig glæde af-.


Skriv et svar til: Er der nogen der vil rette/læse min novelle? har brug for feedback

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.