Matematik

FP 9 med hjælpemidler (Forslag)

27. marts 2021 af Quarr - Niveau: 9. klasse

Hej SP, 

jeg skal om en måneds tid til matematik eksamen i FP 9 med hjælpemidler, så derfor vil jeg gerne spørge jer, om I ved hvad man bedst kan gøre til at forberede sig til den anden del af matematik eksamen (FP9) Er det, at man øver på de lidt ældre FP 9 prøver eller de to fra 2020? Hvad tror I, jeg kan måske forvente, at der kommer af opgaver?

På forhånd, tak! Sætter pris på jeres/din hjælp hvis du ikke vidste det i forvejen! :-) 

Brugbart svar (2)

Svar #1
27. marts 2021 af AMelev

Det lyder som en god ide at øvesig på tidligere eksamenssæt.
Start med nogle af dem, du tidligere har lavet i undervisningen. Lav dem og tjek så bagefter med de rettelser, der var tidligere. Har du lært noget af dem? Ellers er det tiden at gøre det nu.
?Hvis du har prøverne fra 2020, så kan du prøve kræfter med dem efterfølgende.

Jeg vil tro, at årets opgaver - ligesom tidligere - baseres på et overordnet emne (som i princippet er uden betydning), hvor en stor del af det krævede stof testes.

God arbejdslyst!

Brugbart svar (1)

Svar #2
27. marts 2021 af jepper6969

Brugbart svar (1)

Svar #3
27. marts 2021 af jepper6969

Hey jeg skal også snart til eksamen. Jeg øver mig også selv en del og kigger på nogle gamle afleveringer og det hjælper en del. Du kan også gå ind i gyldendalsprøver webproever og øve dig. De har også nogle gode opgaver. Lige en ekstra ting. Har du link til fp9 matematik 2020 og 2019 så vil jeg blive super glad hvis du kunne dele det?? ??

Svar #4
27. marts 2021 af Quarr

#3 & #1

Mange tusinde gange tak for jeres forslag til hvad jeg kan gøre i min situation lige nu! :-)

Jeppe, jo jeg har FP 9 dec 2020 med hjælpemidler. Har ikke facit til den, men hvis du er interesseret i at have den til at øve, så del din mail med mig. :-)

Vh Mathias

- - -

Ja

Brugbart svar (0)

Svar #5
28. marts 2021 af jepper6969

#3 & #1

Mange tusinde gange tak for jeres forslag til hvad jeg kan gøre i min situation lige nu! :-)

Jeppe, jo jeg har FP 9 dec 2020 med hjælpemidler. Har ikke facit til den, men hvis du er interesseret i at have den til at øve, så del din mail med mig. :-)

Vh Mathias

Du kan bare sende det til denne her midlertidlige mail: [email protected]

Den "rigtige" studieportalmail jeg bruger fungerer ikke.

Men tusind tak fordi du vil dele. 

Svar #6
28. marts 2021 af Quarr

Hej,

Sender den lige om lidt.

- - -

Ja

Brugbart svar (1)

Svar #7
28. marts 2021 af jepper6969

Hej,

Sender den lige om lidt.

Tak

Svar #8
08. april 2021 af Quarr

Jeppe,

de har for få dage siden lagt FP 9 Dec uden hjælpemidler ud på:

https://studie.one/            

Jeg spurgte om de kunne lægge den ud. :-)

- - -

Ja

Brugbart svar (1)

Svar #9
17. april 2021 af jepper6969

Jeppe,

de har for få dage siden lagt FP 9 Dec uden hjælpemidler ud på:

https://studie.one/            

Jeg spurgte om de kunne lægge den ud. :-)

Luksus

Skriv et svar til: FP 9 med hjælpemidler (Forslag)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.