Tysk

3 Minutters fremlæggelse, (TYSK)

12. april 2021 af Kallemannv2 - Niveau: 8. klasse

Hej! Jeg søger en venlig sjæl der kan hjælpe eller være gavmild nok til at skrive en 3-3,5 minutters lang fremlæggelse om ethvert emne. Jeg skal læse det op til en video som skal sendes til min lærer. 

Personligt er jeg ikke god til tysk, derfor spørger jeg her om der nogen der kan skrive den for mig. Bare at have den på et dokument eller papir (altså at læse den op) kan jeg sagtens, kan bare ikke komme på et emne jeg skal skrive om. Hvis du læser denne besked, og har lyst til at hjælpe, kan du (hvis du har lyst) sende den i kommentar feltet, ellers kan jeg fyre min Facebook nedenunder. Tak:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. april 2021 af Moderatoren

Nej, det er jo snyd. Du skal selv lave dine lektier.

Din lærer kender jo også dit niveau – og kan tydeligt høre det, hvis du læser en andens tekst op.


Svar #2
12. april 2021 af Kallemannv2

Har formuleret det forkert, mente emnet jeg kunne snakke om, ikke et ultra interesant, men lige tilpas. Undskyld:)

Brugbart svar (0)

Svar #3
12. april 2021 af Moderatoren

Så du skal bare have et emne at snakke om? Og så skriver du selv en 3-3,5 min. fremlæggelse, som du læser op og sender til din lærer?

Så skyder jeg bare lige fra hoften: Tal om corona


Svar #4
12. april 2021 af Kallemannv2

Modtaget, prøver noget derfra, tak:)

Brugbart svar (0)

Svar #5
19. april 2021 af Stygotius

.....eller om den måde Tyskland har håndteret coronakrisen på.


Skriv et svar til: 3 Minutters fremlæggelse, (TYSK)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.