Dansk

Læreplads analyse:

08. februar 2022 af Malthe9432 - Niveau: 8. klasse

Hej derude! 

Jeg har problemer med at finde "personer, miljø, fortolkning og tema" i novellen Læreplads ;)

Har brug for jeres hjælp, da det haster! Håber i kan hjælpe!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. februar 2022 af Moderatoren

Hvilke problemer har du med det? Har du prøvet at genlæse novellen? Det plejer jeg at gøre, når jeg er i tvivl om noget.


Brugbart svar (1)

Svar #2
10. februar 2022 af Stygotius

Det hedder  "Lærepladsanalyse" (i ét ord)


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. februar 2022 af HansenDahl98

Slettet

Brugbart svar (2)

Svar #4
10. februar 2022 af Stygotius

Jeg synes at dette er intet mindre end en fremragende besvarelse og jeg ville uden at tøve give 12 for den.

Hverken analysen eller fortolkningen kan næppe gøres meget bedre. Det er superbt lavet.

Hertil kommer at dit sprog for det første er veludviklet og varieret og perfekt stavet og har en perfekt tegnsætnng; for det andet er det dejligt flydende og klart og, hvad der er allervigtigst  -det giver en lyst til at læse interesseret videre.

Måske skulle du tænke over om du vil fortsætte med at bruge startkomma. Der er meget gode grunde til ikke at gøre det.

Har du virkeligt selv skrevet dette ?? Man har svært ved at tro det.   

Man ser meget sjældent en besvarelse som denne.  Til lykke.


Brugbart svar (1)

Svar #5
10. februar 2022 af HansenDahl98

#4

Jeg synes at dette er intet mindre end en fremragende besvarelse og jeg ville uden at tøve give 12 for den.

Hverken analysen eller fortolkningen kan næppe gøres meget bedre. Det er superbt lavet.

Hertil kommer at dit sprog for det første er veludviklet og varieret og perfekt stavet og har en perfekt tegnsætnng; for det andet er det dejligt flydende og klart og, hvad der er allervigtigst  -det giver en lyst til at læse interesseret videre.

Måske skulle du tænke over om du vil fortsætte med at bruge startkomma. Der er meget gode grunde til ikke at gøre det.

Har du virkeligt selv skrevet dette ?? Man har svært ved at tro det.   

Man ser meget sjældent en besvarelse som denne.  Til lykke.

Tak for den gode kommentar. Vh Hans


Brugbart svar (0)

Svar #6
11. februar 2022 af Moderatoren

#5

Du må stadig ikke dele fra Studienet. Adgangen til Studienet.dk er personlig og må ikke deles med andre!


Brugbart svar (0)

Svar #7
11. februar 2022 af HansenDahl98

#6

#5

Du må stadig ikke dele fra Studienet. Adgangen til Studienet.dk er personlig og må ikke deles med andre!

Beklager, min fejl. Jeg overså det.


Skriv et svar til: Læreplads analyse:

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.