Bioteknologi

SRP forsøg HJÆLP!!

06. marts 2022 af Planteelsker - Niveau: A-niveau

Jeg skal skrive SRP om 2 uger om angst, og jeg er bange for, at jeg ikke når lave mit forsøg med litium i biotek, da min lærer er blevet meget syg. Er der en biologi/biotek lærer, som kan hjælpe mig med at udføre forsøget eller hjælpe mig med andre ideer til forsøg, når mit emne er angst. Måske der også er en, der kan hjælpe mig med at finde en videnskabelig artikel om et forsøg i forhold til angst. Jeg er virkelig ulykkelig og føler mig helt fortabt. Håber virkelig, at der er nogen der kan hjælpe mig. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. marts 2022 af hillstrøm

prøv lige at tage en dyb indånding - hvis jeres lærer er blevet meget syg, så får i vel en anden lærer i stedet for og så vil det være vedkommende, der skal hjælpe dig - jeg tænker, at det er din skoles ansvar at finde én som kan hjælpe dig - prøv at tale med din studievejleder eller én af dine lærere

hvis du herefter stadig mangler en videnskabelig artikel - så spørg igen - så må vi prøve at hjælpe dig


Skriv et svar til: SRP forsøg HJÆLP!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.