Matematik
TI-89... svar mig i brøker tak.
14. november 2013 af
lllXlll (Slettet)
-
Niveau: B-niveau
Hvordan for jeg min TI-89 til at give mig svaret som en brøk istedet for decimal??
F.eks. når jeg skriver 1/9 --> enter. Så vil jeg gerne have at lommeregneren svar er 1/9 og ikke 0,1111111111.
På forhånd tak.
Svar #1
14. november 2013 af Sapfort (Slettet)
Tryk på "MODE"
Tryk på "nedpil"-tasten indtil du har markeret "Exact/Approx....."
Tryk på "højrepil"-tasten
Vælg "AUTO"
Tryk "ENTER" 2 gange i træk.
Skriv et svar til: TI-89... svar mig i brøker tak.
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
