Søgning på: Andet. Resultater: 19981 til 20000 af 91205
-
Så mange muligheder
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 16 år, går på efterskole i tiende klasse lige nu. Her inden for kort tid, skal jeg vælge hvad jeg vil næste år. Jeg er dog meget itvivl. Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne vil på high school. helst om halvandet år(17/18), hvor jeg så vil være senior. Jeg tænker... -
rettelse, mange tak :-)
ForumindlægFørnutid: Er ikke så god til dette, så i må også gerne se efter om det overhovede er skrevet i FØRNUTID 1) I have eaten my food, are you happy now? 2) My life have been unfair a couple of times. But that’s the way the life is, even thought you like or not. 3) It have just been my sisters 15... -
Vinkelret acceleration genoptaget
ForumindlægJeg skriver om vinkelret acceleration, og dens hastighedsændring, fordi jeg i går ikke fik det svar, som jeg ønskede. Det er nok, fordi jeg ikke spurgte præcist nok, så jeg har nu lavet en tegning og lidt symbolregning for at illustrere, hvor min forståelse mangler. Vi ser på en bevægelse, som... -
Matematik Aflevering har brug for hjælp!
ForumindlægEurope kegle: 225,00 kr. Metallic kegle: 240,00 kr. Training kegle: 170,00 kr. 1.1 Hvor meget koster 3 Europe kegler? 1.2 Hvor meget mindre koster 3 Training kegler? Anders får 15 % i rabat, fordi han er medlem af gøglertruppen. Han køber 3 Europe kegler. 1.3 H... -
Hej allesammen, skal nå at sende, dette engelske essay inden 30 min. nogen som evt. kan nå, at rette den? plz, det vil være mig en stor hjælp! :)
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
Karakter
ForumindlægHvad ville i give denne i karakter? Dear Gran Hope everything is going well at home? I can’t believe it is a whole month since I last saw you. I am having a fantastic time with Sam and Robin and their family. It is really strange down under. I am sitting here with my I -Pad looking at ... -
fremlæggelse HASTER!
Forumindlægnogen der vil kigge den her tekst hurtigt igennem? :) I was in Italy with my family and my boyfriend. We were on the campsite called Sant Angelo. It is the most beautiful campsite ever. There are coloring beautiful flowers everywhere, and the biggest pool. I love to spend my holiday there. We h... -
rettelse af engelsk stil
ForumindlægDear Debbie, Carlos, Said and Tom. March 4, 2010 Well let me first say that I really like this country, because there are a lot of things you can experience, and there are a lot of opportunities. Denmark has a beautiful nature that is well kept, and many castles and historical buildings, like &ld... -
Engelsk stil
ForumindlægHej. Jeg har skevet denne engelske stil, som jeg skal aflevere på Fredag. Derfor vil jeg høre om i ikke kunne tjekke denne opgave, hvis i har tid. The perfect day in the Beach. I woke up in my friends house, we were five girls. The names of the girl were Stella, Maja, Vera and Emma. We ... -
Hjælp til at rette min dansk stil før 25.10.10 23.
ForumindlægHej jeg har lige skrevet et engelsk stil.. Håber naturligvis nogen af jer ville hjælpe mig med at rette mine stavefejl, sprogfejl, komma, punkter og hvad i ellers kan finde When I was three years old I lived in a big house with my dad and half sister. My parents were divorced and my half sister... -
Rettelse til tysk stil
ForumindlægHejsa...er der nogen der vil rette min tyske stil igennem?Das InternetIch will in diesem Aufgabe schreibe über, wie das Internet gegründet und auch über, welche Probleme dort heute sind und abzugeben mein Urteil über, wie das Internet zukünftig ist.In der letzten Zeit hat die Technologie sich se... -
8 sætn. DK til engelsk
ForumindlægHej 8 sætninger fra DK til engelsk, nogen som kan se om mine engelske sætninger er nogenlunde?tak på forhånd.1.Problemet er simpelthen, hvordan jeg skal få lært alt dette.2.Normalt er jeg ikke vanskelig, men jeg kan umuligt skrive din stil for dig.3.Fjenden angreb ivrigt vore stillinger, men forg... -
Problemer med Engelsk komma sætning
ForumindlægJeg er normalt meget god til engelsk, men jeg må indrømme jeg har store problemer med engelsk komma sætning. er der nogle der gider at kigge på mine oversættelse, hvor det specielt er komma fejl i skal rette.\n\n1.Faktisk har jeg fundet et nyt job\n1. Actually I have found a new job. (der kan bad... -
Rettelse af kort tekst...
ForumindlægHey alle.. :-) Jeg har denne lille tekst for i en aflevering. Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle der kunne finde tid til at rette den.. Jeg vil forberede jer på, at der nok er en del fejl! :-) Luna ist eine hübsche junge Frau. Daniel traf sie, als er einen Aufzug benötigt. Im ... -
ikke direkte rettelse
ForumindlægJeg har lige skrevet en stil hvor vi skal fortælle om os selv. jeg ønsker egentlig ikke nogen decideret rettelse (med mindre der er en stor fejl), men bare noget en gennemlæsning, og noget der til respons og KONSTRUKTIV kritik. A: Hier bin ichHallo, vor allem heiße ich Jonas Kisby Jørgensen. Ich ... -
Medicin, karakterer og adgangskvocient
ForumindlægHej allesammen! For nylig læste jeg følgende artikel: http://dr.dk/Nyheder/Indland/2008/01/20/074032.htm Ikke at det er specielt nyt, at man fremover vil kunne ansøge på uni med andet end blot sine faglige kompetencer (dvs. et superhøjt snit!) Mit spørgsmål er så; hvornår er "fremover&qu... -
Rettelse :)
ForumindlægWie war Ihr Verhältnis zu den anderen Tunnel arbeiten? Es begann mit meiner schleicht mich. Aber dann entdeckte ich den Tunnel Arbeitnehmer. Sie haben mich erwischt und fesselten mich. Sie traute mir nicht auf den ersten. Aber nach und nach begannen sie, mir zu vertrauen. Ich fing an, zu Freunden... -
Folk er mærkelige!
ForumindlægHey ya'll! Jeg har grueligt brug for hjælp til min forberedelse på Dansk fsa prøve b. Jeg har trykket emnet Lyrik, fedt! Og har valgt et digt af Michael Strunge; Folk er mærkelige No problem, men jeg har brug for en anden end mig selvs fortolkning af digtet, that's why I'm begging y... -
Betaling for uddannelse i Danmark?
ForumindlægJeg hørte her til morgen i TV-avisen, at Dansk Folkeparti er kommet med et lovforslag om, at unge som tager en akademisk uddannelse i Danmark skal forpligtes til at arbejde i Danmark. Dette skal forstås således, at hvis jeg tager en cand.polit i Danmark, så skal jeg enten arbejde i Danmark i en å... -
Selskabsretlig opgave (Søger hjælp)
ForumindlægHej alle Vi har fået denne opgave i erhvervsret, men jeg er lidt lost i forhold til hvordan jeg skal staret. Derfor håber jeg at nogen vil hjælpe mig: Anders og Børge stiftede i 2003 aktieselskabet Anders & Børge Foto A/S. Selskabets aktiekapital blev fastsat til nominelt 10.000.000 kr., der ...
