Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2561 til 2580 af 3925
-
Rettelse af tysk opgave tak.:D
ForumindlægPerspektivierungIch möchte gern eine kleinen perspektivisch- erweitern von „Jenseits der Stille“ mit Sigmund Freuds „Drei-Instanzen-Modell“. In dem Gespräch von der Geschichte ist Lara ein kleines Mädchen. Lara steht zwischen zwei Welten, die der taubstummen Eltern und die der Hörenden. Clarissa ... -
Karakteristisk ved HUMANIORA?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snakke om taksonomi til AT-eksamen, jeg ved godt hvordan taksonomien i humaniora ser ud, men har problemer med at forstå den, dvs. hvad skal jeg kunne sige ved det 1. taksonomiske niveau , det 2. og det 3.? Håber i vil hjælpe! Tak. -
Dansk synopsis, Hjælp!!
ForumindlægHej mennesker. Jeg skal aflevere, min dansk synopsis på tirsdag.. Problemet er bare, at jeg har glemt, hvad for nogle punkter der skal være??? Det til mundligt dansk. Har trukket emnet "det at miste" og novellen jeg har valgt er "min mors stemme, Pia Juul" -
AT-Eksamen fredag 8 juni
Forumindlæghej jeg er lige rettede min AT igennem også vil jeg vide om der er nogen der kan kig den igennem og se om der mangler noget, eller om der er noget der skal ændres.... jeg skal op fredag, så det vil være nice hvis der nogen der vil bruge lidt af deres tid på den... og er der nogen der kan ... -
litterær artike...
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om Camilla Christensens novelle "søndag". Da jeg aldrig har skrevet en før ved jeg endelig ikk hvordan jeg skal gå i gang med analyse og fortolkning og hvad der egenligt skal med i en litterær artikel.. Så nogen der kan hjælpe der ? Og der står i m... -
Synopsis - AT
ForumindlægHej, Jeg skal til årsprøve i min AT synopsis imorgen - og tænkte om der skulle være nogen der vil kigge på mit "talepapir" og sige om der mangler noget eller bare give generel konstruktiv kritik :) Jeg har skrevet om Vietnamkrigen (fag: Naturgeografi og Engelsk) Vi har ikke fået den s... -
Hvordan får man 12 i tysk eksamen?
ForumindlægEr der nogen der sidder med nogle gode råd til eksamen, så sig endelig frem! Jeg kunne rigtig godt bruge det. -
er denne her tekst in medias res?
Forumindlæger denne her tekst in medias res? "De sad overfor hinanden i toget, og der var ikke noget særligt ved nogen af dem; det var ikke den slags mennesker, man hæfter blikket ved, når det er træt af at stirre på det sædvanlige landskab". hjæææælp :) -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN HJÆLP!!1
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag til min mundtlige dansk eksamen og jeg ved virkelig ikke hvad det er jeg skal vælge. Jeg har trukket Emnet "Hverdag" og emnet er utrolig bredt og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg kan vælge under det. tekst, kortfilm, billede? PLEASE HJÆÆÆLp Den skal kunne per... -
Hjælp til rettelse af tysk
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville hører om nogen ville kigge det her tysk igennem. Jeg er simpelthen møgringe til tysk. Jeg har først skrevet teksten på dansk og så på tysk. Håber nogen vil hjælpe. Dansk: I 1997 vinder Jan Ullrich Tour de France, hans drøm har altid været at slå Lance Armstrong, men nu ... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej alle.Jeg har en spansk oversættelse, som jeg skal ha' lavet, men jeg er lidt usikker på sproget- grammatisk.Så ville høre om der er nogle, som gider at rette den for kongurens, stavefejl osv.Den danske version:Videon handler om en ung spanier, som er blevet forelsket i en dansk pige. Han ... -
Ideologiernes betydning?
ForumindlægDer er det seneste stykke tid været meget snak om at ideologierne ikke længere havde den store betydning osv. Og det er der efterhånden mange der er enige om. Men er der overhovedet ikke ingen kilder der snakker for at ideologierne - på trods af den store debat - har en betydning ? Jeg har nu bru... -
engelsk rettelse
Forumindlæger der nogen der har lyst til at kigge min stil igennem for fejl og tastefejl..har lige brækket min højre arm og er meget klodset med den venstre ;) ydermere har jeg pisse ondt af mig selv så beder derfor en anden om hjælp til at kigge den igennem.. hehe. (den skal først afleveres på tirsdag)skal... -
Hjælp (FSA)
ForumindlægHey :) Jeg skal op i fysik/kemi på tirsdag, men jeg ved ikke hvordan det foregår? Altså min lærer har forklaret mig det, men forstår det stadig ikk? Nogle som ka' hjælpe. -på forhånd tak. -
Skifte over til Medicin.
ForumindlægHej. Jeg har snakket med en del folk, og jeg har fået afvide at det kan lade sig gøre at tage 1 semester i Biologi studiet, hvor man kan efterfølgende vælge at starte på Medicin studiet. Det burde kunne lade sig gøre da man har samme grundforløb fik jeg af vide. Er det noget i kan bekræfte/afkræ... -
Hvad skal jeg stille op med hende?
ForumindlægHej med jer! Jeg er en dreng der laver tysk opgave sammen med en pige. Min lærer har bestemt grupperne. Pigen er typen der ikke vil lave noget osv. Jeg er den type der vil lave det hele og gøre det mest ud af det. Vi skal lave en evaluring på tysk. Jeg har lavet mit evaluering. Min spørgsmål ... -
Trigonometriske Funktioner - har virkelig brug for hjælp nu!
ForumindlægJeg har brug for hjælp nu, det omhandler en mat aflevering og er fuldstændig lost ;( Jeg må i opgaven gerne bruge wordmat og geogebra, nogle som kan finde ud ad opgaven? Mange tak på forhånd :) -
Elektrolyse af saltsyre
ForumindlægElektrolyse af saltsyre. Ved elektrolysen sker dette: * Når en chloridion (Cl - -) når pluspolen, afgives den overskydende elektron til pluspolen. Chloridionen bliver afladet. Chloridatomer (Cl) slutter sig derefter sammen to og to til chlormolekyler (Cl2), der bobler op ved pluspolen. ... -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
hvilke teoretikere skal jeg bruge?
ForumindlægHej med alle jer derude.. Jeg går på læreruddannelsen og skal aflevere en skriftlig eksamenopgave om ikke så længe. JEg er dog bare gået i stå. Min problemformulering er: Hvordan kan jeg som lærer skabe et inkluderende og imødekommende klassemiljø med positive lærer-elev og elev-el...
