Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6041 til 6060 af 14598
-
OVERSÆTTELSE- PLZ HJÆLP!!!
ForumindlægjEG VIL VIRKELIG VÆRE GLAD FOR HVIS DU/I LIGE KIGGER MIN GRAMMATIK IGENNEM I DENNE TEKST!TAK!From a newspaper competition:“Sister Mary comes from Ireland. She is a nun living and working at a girl school in Cork. She teaches in French, and she like her job. In her leisure time she takes long walk... -
Oversætning af opgaver. HJÆLP??
ForumindlægOpgave 7 (kap. 1-8 - opsamling) A. Oversæt til spansk: I ugebladene er der artikler om berømte personer. Isabel Pantoja er meget berømt i Spanien. Hun er sangerinde, og hun er også enke. Lola og Carmens far siger, at ugebladene er dyre og absurde. Han siger også, at Isabel Pantoja er meget sm... -
sætninger fra dansk til spansk - hjælps søges!!
ForumindlægEr der nogle søde mennesker, som vil rette disse sætninger igennem?? :) Jeg er ikke så god til spansk! 1) Fortælleren kan godt lide sit kvarter. - El narrador le gusta su barrio. 2a) Han synes, - Piensa, 2b) det er meget mere interessant end noget andet. - es mucho más interesan... -
A journey igen.
ForumindlægJeg kan se på de forskellige posts herinde at der hersker en del tvivl om eksamenssættet i engelsk a. Jeg synes at hovedteksten var svær, og jeg fik det hele til at handle om at Mary stod overfor et valg hvor hun kunne ofre hele sin tilværelse som kører hende i sænk, og derved få et bedre liv på ... -
Oversættelse :)
ForumindlægOprindelig tekst:’A Christmas Carol’ (1843) er en novelle skrevet af Charles Dickens. Hovedpersonen er Ebenezer Scrooge, som lever et isoleret liv i selskab med sine elskede penge. Marley, hans kompagnon, er død for syv år siden – og med ham Scrooges eneste forbindelse til omverdenen, som han nu ... -
Stil... nogle der vil kigge på den og se om der mangler kommaer, og bare alm. retning, gerne kommentarer til havd der var godt dårligt...
ForumindlægCarpe DiemMan siger at når man tager til Indien er det som at træde levende ind i en bageovn. Det var det også om end ikke værre. Da vi var kommet ud af lufthavnen myldrede 100.000 sælgere imod os. Den ene med klipklapper den anden med ure. Alle med et vildt blik i øjnene og et inderligt håb om a... -
Er det ikke en venlig sjæl derude der kunne hjælpe mig med at rette min oversættelse fra dansk til engelsk??
ForumindlægDan...' Snigskytterne i Washington-området ramte direkte i den amerikanske nations politiske og mediemæssige hjerte. Både menigmand og landets elite var skydeskiver i tre uger, som kostede ti mennesker livet og sårede tre. [...] »Våben skal behandles som biler. I USA skal man have e... -
menneske vs. dyr
ForumindlægHejsa!Skal skrive stil, og et af de punkter der skal berøres er hvad der adskiller menneske fra dyr. Kom gerne med nogle forslag eller ret mine:Mennesker tænker abstrakt.Kan skrive.Spiser med kniv og gaffel/pinde.Sørger over døde.Synes faktisk det er svært at adskille os, idet at man fx. kan lære... -
litteratur
ForumindlægNogen, der kender nogle noveller eller digte om terrorisme? Der er mange romaner.. Men det er jeg ikke interesseret i. -
kræft : O
Forumindlægyes.. Er der nogen der har nogen forslag til hvordan samfundet kan hjælpe med til at stoppe udviklingen af kræft? det er jo sådan at antallet af kræftpatienter stiger hvert eneste år. Nogen forslag? -
Herman Bang - Frøkenen
ForumindlægHejsa til alle jer derude...Er der nogle af jer, som har arbejdet med Herman Bangs novelle 'Frøkenen' som derfor så har nogle gode notater? Eller hvis du kan huske hvad I har snakket om, så er det også fint ... Jeg er lidt lost med den, og har prøvet at søge på den, men uden held ...Håber... -
Forslag til essay?
ForumindlægHej med jer derude :-) Jeg skal skrive et essay og må helt selv bestemme hvad den skal handle om. Vi har fået helt frie tøjler. Har i nogle forlsag til nogle emner? Har i selv skrevet et essay om noget, i synes der var sjovt at skrive? Hilsen S. -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
Hvad er en neutronbombe?
ForumindlægJa som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad en neutronbombe er, altså hvordan fungere den? Kemisk som såvel hvordan den udsletter ..MvhJonas -
Helle Helle
ForumindlægHar du skrevet noget om "Hedebølge" af Helle Helle? -alt kan bruges... Mvh Frida -
Xenofons udgave af Sokrates' forsvarstale
ForumindlægHej hejEr der nogen der har nogle gode idéer hvordan man skal gribe denne tekst an hvis man trækker den.Altså hvilke emner der er gode at komme ind på.Og hvad man kan perspektivere til. -
Das Leben
ForumindlægHejsa.. Dette digt er blevet opgivet til min mundtlige tyskeksamen, men har bare ingen notater, - så er på ret bar bund!Hvis en af jer har nogen notater ville jeg blive lykkelig.. Eller måske bare et par guldkorn til hvad det handler om/hvordan jeg skal gribe det an? - Alt kan bruges!!Das LebenDi... -
In Gedenken an Sophie und Hans Scholl
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe med et resume, analyse, fortolkning eller andet af dette digt? Er gået helt kold i det tyske.. In Gedenken an Sophie und Hans Schollaf Waltraud HauffIch frage dich und mich:Was hätten wir wir getant gegen den Kreig,wären wir von dem Krieg geboren?Was hätten wir getan?Hätt... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. Håber der er nogle, der kan rette min oversættelse. Der Text handelt von Markus Mehring, der ungefähr 34 Jahre alt ist. Er lebt in einer Zweizimmerwohnung mit Balkon. Im Gegensatz zu seinem Nachbarn hat er nicht Fernsehen, aber braucht die Freizeit auf Abenteuerromane. Er arbeitet in einem ... -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider
