Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 7441 til 7460 af 152757
  • HISTORIE A-EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej, Jeg fik trukket emnet: Kulturmøder mellem Islam og Kristendommen ca. 700 tallet til i dag.. Jeg ved at korstogene begynder ved 1000-tallet, men hvad begynder ved 700-tallet? på forhånd tak!! :D
  • bestem a og b

    Forumindlæg
    Heey Hvordan løser man følgende opgave https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1248358
  • Parabel - a,b & c

    Forumindlæg
    Jeg ved at parablens funktion er y=ax2+bx+c Men hvad gør de? Hvilken en af dem, bestemmer parablens bredde? Håber der er nogen som vil hjælpe... På forhånd tak
  • Bestem vinkel A

    Forumindlæg
    "I trekant ABC er vinkel C ret og længden af siderne AB og BC er vist på figuren Bestem vinkel A" Hvordan løses denne?
  • Mat A eksamen - kontrol?

    Forumindlæg
  • Bestem a, b og c

    Forumindlæg
    Hej SP Kan nogle hjælpe med denne opgave? Har det den ligger herinde, men jeg forstår simpelthen ikke forklaringen..
  • Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.

    Forumindlæg
    Hej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)!
  • potensfunktion betydning af a

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har rimelig mange gange hørt om procent procent vækst, hver gang jeg slår op hvilken betydning konstanten af, har i en potensfunktion. Er der en anden og mere håndgribelig definition? Også rent grafisk? Jeg ved, at i en eksponentiel funktion, vokser eller aftager funktionsværdien me...
  • hjælp til nogle opgaver og rettelse af nogel opgaver (organisk kemi)

    Forumindlæg
    Hej har brug for hjælp til nogle opgaver hvor jeg slet ikke ved hvordan jeg skal starte og rettelse af nogle opgaver som jeg bare vil bekræfte om jeg har lavet opgaverne rigtigt. Jeg har vedhæftet en fil på forhånd tak
  • eksamen a niveau

    Forumindlæg
    nogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :)
  • Engelsk A oversættelse

    Forumindlæg
    Er der en der er sød lige at læse denne oversættelse igennem?“An Italian resolution about abolishing all border controls inside EU has created anger in London, as one claim that this will make life way to easy for the international crime and the illegal immigration. Those who support the resoluti...
  • differerential ligninger stx A

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan med beskrivende tekst vise mig hvordan man løser denne opgave: I en model for fiskearten kuller i Nordsøen er længden af en fisk en funktion af fiskens alder, som tilfredsstiller differentialligningen dL/dt = k ⋅ (100 − L) hvor k er en konstant, L angiver fisk...
  • Engelsk sætning A-niveau

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg har en sætning som jeg skal finde fejl i , og beskrive fejlen med engelsk fagterminologi. Problemet er jeg ikke kan finde fejlen i følgende sætning, håber nogen kan hjælpe. What striked everyone who knew him was his generosity. Mvh Mambojambo
  • Bestem a og c

    Forumindlæg
    Grafen for f(x)= -x2 + bx + c har toppunkt i (2,1), bestem b og c Please hjælp er gået helt sort :/
  • Mat A HTX Skriftlig

    Forumindlæg
    Var der andre, der synes at den var utrolig let?
  • 3 opgaver på A niveau

    Forumindlæg
    hejsa.. Opgave 1 En harmonisk oscillator er opbygget af en lodret hængende fjeder med et påmonteret lod. Fjederkonstanten er 105,8 N/m, og loddets masse er 118,4 g. Oscillatoren sættes i svingninger. Beregn dens frekvens i Hz med 2 decimaler. Opgave 2 En skråplan danner en vinkel på 27,2&...
  • Matematik A Skriftlig Eksamen

    Forumindlæg
    Kære SP, Jeg har i dag fået afsluttet min anden sidste eksamen, nemig matematik. Karakteren jeg får for det jeg har aflevere er afgørende hvorvidt jeg kan komme ind på mit ønskede studie. Jeg vile derfor høre om nogle matematik eksperter der havde tid til at se og vurderer hvad den ligger på i ...
  • Kronik STX A

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg læser lige min gamle dansk stile. (skal op til skriftlig dansk nemlig). Min lære har skrevet "der må ikke bruges citater i kronik", kan det passe?
  • Bestem tallet a

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan regner jeg opg. b) Tak på forhånd
  • a letter in engelish :)

    Forumindlæg
    HEJ HVORDAN KAN JEG LAVER EN ENGELSK LETTER ??? TAK