Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 8401 til 8420 af 61667
-
lysintensitet Matematik
ForumindlægHej Jeg sidder og fumler med nogle opgaver. Er der nogle, der kan hjælpe? Har fundet frem til a) giver 0,6931. I b) kunne jeg forestille mig noget med at man skal sætte x, som 2,1 og dybden= x? -
Procent - matematik
ForumindlægHjælp -
Hjælp til SKRIFTLIG MATEMATIK
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal regne nedenstående opgave ud. Det omhandler foder til en kat, og det er punkt 1,3, som jeg har brug for en hjælpende hånd til. Er der nogen, der kan hjælpe med beregningerne til opgaven, da det nemlig er skriftlig matematik. Opgaven lyder således... -
Matematik- ligninger :)
ForumindlægHej alle. Jeg har en matematik opgave som skal laves til i morgen. Det ville dejligt hvis I kunne hjælpe mig med at finde frem til svarene. Siden at min mor er på arbejde lige nu, og ikke kan hjælpe mig! Mvh Smilla Ps: Det er opg: 3), 4) og 5) de andre har jeg lavet. Alle opgaverne er i den vedhæ... -
Matematik aflevering hjæælp!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til nogle opgaver i min matematik aflevering. Jeg har vedhæftet filen. De opgaver der er et kryd udenfor er de opgaver jeg mangler. Det vil være en stor hjælp hvis jeg kunne få hjælp til dem. Jeg skal aflvere den imorgen aften. På forhånd tak -
Matematik HTX
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder med en matematik aflevering, hvor jeg bare ikke kan finde ud af den første opgave. Det er opg. 1 jeg ikke kan finde ud af? Er der nogen der kan hjælpe mig med at vise, hvordan jeg laver den første opgave i opgave 1, altså 1a. Opgaven er vedhæftet.. Tak... -
Til matematik 5 klasse
ForumindlægHej Jeg søger en ung gymnasie eller lign elev til hjælp med matematik. Min søn går på privat skole i Køge og skal have noget hjælp til matematik, han er god nok til det, men ønsker at blive bedre, det kan være lign... -
Hjælp dansk eksamen!
ForumindlægHej alle Jeg skal til dansk eksamen om et par dage, og jeg har brug for hjælp. Jeg skal finde metaforer i dette digt. Kan I hjælpe mig? På forhånd tak:) 1. Bare en regnvejrsaften. Alting er lydhørt nær. Dråber falder og falder bag forårets spinkle træer. Bare en regnvejrsaften. Menne... -
Tysk - eksamen !!!
ForumindlægJeg frygter virkelig at komme op i tysk her i 2.g, fordi jeg er ikke så god til tysk !.. Har I nogle gode råd til, hvordan man bliver bedre til tysk både skriftlig og mundtlig?? Hvordan gik jeres Tysk-eksamen - Var det meget slemt? -
eksams spørgsmål
ForumindlægHej jeg har lige brug for hjælp med at besvare for en eksams spørgsmål i andengradsfunktion. Håbe virkelig I kan hjælpe spørgsmålet lyde på: 5. Hvad er en fortegnsundersøgelse og anvend denne forklaring på eksemplet ovenfor. f(x) = x^2 – 5x + 4 -
matematik problem
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp med noget matematik. Jeg har en trapez der er a=4,5m b=6m h=7 arealet er 36,75 kubik meter Det jeg ikke kan finde ud af er dette spørgsmål: Vis ved beregning, at massen af de sten, der er fyldt i 2 meter af murens mellemrum, er ca. 110 ton. (en kubikmeter sten... -
Matematik opgave
ForumindlægHej :D Jeg sidder med matematik opgave, som jeg har svært ved. En linje L har ligningen y=2x-7 a. undersøg om punkterne A(-3,-12) og B(100,193) ligger på L b. bestem andenkoordinaten til det punkt på L der har førstekoordinat 10 c. bestem førstekoordinaten til det punkt på L der har a... -
Matematik opgave
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde min matematik opgave, så er de rnogen der ved hvad den hedder? Det er en af de der fsa eller fp9 opgaver Det er en færdighedsopgave Den første opgave handler om en "tæppe" tror jeg hvor der er farver også et eller andet med spejlvendt osv. Undskyld, det er... -
Matematik- opgaver
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med nogle matematik opgaver: Katerine arbejder i et gartneri. I september arbejdede hun 128 timer. a. Hvor meget tjente hun? b. Udfyld hendes lønseddel c. Hvor mange kr. fik hun udbetalt? d. hvro mange procent fik hun udbetalt af sin tjente løn? -
Hjælp med variabel i matematik
ForumindlægTjek billedet herunder -
matematik sjov
Forumindlægjeg skal løse ligningen 2e2x - 4ex = 0 uden brug af CAS ??? -
HJÆÆÆÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægEn vandtank har målene længde 130cm højde 50cm og bredde 45cm beregn tankens rumfang i liter ( det har jeg gjodt) hvor højst står vandet i tanken hvis der hældes 150 liter i -
matematik prøve nu!? hjælp!
ForumindlægEn maskine har værdien 400000kr. Værdien falder med 30000kr. om året hvad er det? Angiv hældningskoefficienten for den tilhørende lineære funktion. -
Diskret matematik
ForumindlægEr det ikke godt nok alle reelle tal ? -
HJÆLP!! Matematik-blæk!
ForumindlægHej!!Jeg har hurtigst muligt brug for hjælp til lidt vektorregning. Jeg har fået til opgave, at projektere et punkt, (10,12) på en linje "l" med ligningen 2x+7y+13=0 ... Please hjælp!!! Jeg har forinden fundet en normalvektor til (2 over 7) og en retningsvektor til (-7 over 2)!!
