Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9161 til 9180 af 33009
-
Rettelse - please hjælp!
ForumindlægVil nogle lige tjekke om de her sætninger er rigtige? Kan ikke sætte kommaer på engelsk, så hvis nogle også er gode til det, vil det være en kæmpe hjælp. Sætning 14 er skrevet op som den står i bogen, og den kan jeg virkelig ikke gennemskue hvordan skal løses. 9) I have to make sure that this u... -
Dansk og de nabosprog
ForumindlægHello everybody ! First I apologize to write in english, but I'm not confident enough in danish to ask my question in this language :/ I'm currently writing my master thesis (in French) and a part of my work is about the mutual comprehension of the 3 scandinavian languages. I've alr... -
En der vil rette min opgave?
ForumindlægDet ville være rigtig dejligt hvis der en der ville bruge 10 min. på at rette min opgave.. den er kun på 650 ord.. Obesity has become a huge issue in the western world. Not only in the U.S. but all over the world. People eat more fast food and become more inactive. We need to get moving, and why... -
Hej allesammen
ForumindlægJeg har en novelle der hedder en stole for lidt, mit opgave er at skrive en slutning for historien. Hvis en jer kende historien, kan i hjæpe mig med ideer hvordan man afslutter historien?? Tak for hjælpen. -
Fysik eksamen..hjælp!
ForumindlægJeg skal snart til fysik eksamen,og ville høre om der var nogen derude, som havde nogle noter til følgende emner, som jeg må få: Metaller - Magnetisme - Elektromagnetisme - Radioaktivitet - atom - og kernefysik - Transformation - Induktion/vekselspænding - Syre - Base & salte... Der må meget ... -
Hjælp! Analyse af novelle
Forumindlægjeg skal analysere en novelle,og vil gerne have noget hjælp til hvordan man analysere en novelle rigtigt. evt en "analyse model" jeg er meget LOST,. hjæælp -
hjælp til universet
Forumindlæghar denne opgave og kan ikke forstå hvad den går ud på link nedenunder tak på forhånd -
Rette komma i tekst
ForumindlægHej Er der nogen der måske vil hjælpe mig med at rette startkomma i 3 små tekster? Vedhæfter filen hvis i skriver ((: -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
pH og puffersystemer
ForumindlægJeg mangler virkelig hjælp til følgende opgaver i ISIS Kemi B: Opgave 35.5: To glas indeholde opløsninger af syrer i vand, og begge opløsninger har pH = 2,0. Den ene opløsning indeholder saltsyre, og den andne indeholder flussyre (HF). Beregn syrernes koncentrationer. Opgave ... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHar nu bakset med disse oversættelsesopgaver længe. Kan I hjælpe? Vi har gennem historieundervisningen hørt om mange høvdinge, konger, diktatorer, statsministre, kejsere og kejserinder. Wir haben durch den Geschichtsunterricht über viele Häuptlinge, Könige, Diktatoren, Ministerpräsidenten,... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi... -
Engelsk stil ! hjælp til rettelse! :D
ForumindlægJeg har skrevet en stil. Jeg skulle skive et brev til "lizzie" om mine interesser.. Dette er hermed gjort.. Men jeg er forfærdelig dårlig til engelsk. så håbede lidt på om ikke der var nogen som er gode til engelsk , og som er så fantastie at de vil rette den for mig! :) Den er kun 1 s... -
Notater løs papir eller blokke ?
ForumindlægHej jeg er lige begyndt på gymnasiet og har virkeligt svært ved at vælge hvordan jeg skal opbevare mine notater, så jeg tænkte om der ikke er nogle der har været på gymnasiet længere tid end mig og måske vidste bedre ? Jeg kan vælge at have løse papir som jeg sætter i en mappe alt efter hvert f... -
Hjælp til Pasteurisering
ForumindlægJeg skal skrive SRP om louis pasteur og pasteurisering, Nogle der har skrevet en god opgave om dette. skal skrive i biologi og historie. Har brug for hjælp til at få det formuleret, altså den biologiske del. På et højt niveau. tak :) -
SSO - Tvivl om Indledning!
ForumindlægHeysa..Er i gang med at skrive SSO i faget engelsk, og er kommet i tvivl om, hvorvidt man i indledningen også skal skrive hvad man har tænkt sig at komme ind på/belyse i den roman man gennemgår..Altså således; i flg tekst har jeg tænkt mig bla bla bla etc..Kan nemlig huske at man skulle det sidst... -
AT 2011- at være på
Forumindlæg.. muligheder og problemer . Det er overemnet. Jeg har brug for ideer til uddybelse af de emner jeg synes er interessante at undersøge. Jeg har tænkt på: Interessante sager - Kriminalitet i Danmark og overvågning : Dansk (roman) - Samfundsfag (statistikker på kriminalitet) : Hvornår begyndte over... -
Hej er der nogen der vil se min skriftlig engelsk eksamen på A niveau igennem?
ForumindlægThe short story “In the National Gallery”(2007) by Doris Lessing is about an I person and a man in the sixties who is reminded of his unattainable love from his youth when he sees a young French girl who is like the girl he loved. In the text we are dealing with a first person narrative who is t... -
Håndrækning til rettearbejde.
ForumindlægHello fellas' Jeg sidder her på grænsen til at have ferie og skal sende min engelsk stil til min lærer. Er der nogen af jer der vil være så venlige at give den et lille kig? (dette er kun en udbid af det, i skal ikke ulejliges med det hele!) B) Commentary on “The goal is to build an intelli... -
Forfatter
ForumindlægEr der nogen der kender en god side med forfatterbiografier ( Deres historie)
