Søgning på: fagprøve eksempler. Resultater: 9181 til 9200 af 9751
-
Vektorteori
ForumindlægHej, Hvad er det helt præcist, der står i følgende teori (de første 5 linjer?): https://dl.dropboxusercontent.com/u/31729551/Teori.jpg Giv gerne et eksempel. Tak på forhånd. -
hjælp til oversætte
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et brev til Ikea, men er ikke så god til engelsk. Er der mon en, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte et kort brev fra dansk til engelsk. Det er lidt under en side. På forhånd tak. -
ret???
Forumindlæghej folkens er en dreng på 12 år og vil gerne ratte denne avis artirkel, men kan ikke har prøvet i flere timer i nu men kan ikk, det er en mand som hedder HENRIK KAUFHOLZ som har skrivet den, han har skrivet det som vilje men prøver kan ikke , vil gerne ratte og den hvise til min lære den .håbe... -
Omvendt vektor beregning
ForumindlægHej. Jeg søger en løsning på et regnestykke, som jeg ikke selv kan regne ud. Jeg er ved at lave en postprocessor til et cam program (til at lave cnc programmer med) hvor jeg gerne ville kunne lave programmer til en 5 akset cnc fræser. Selve fræsebanerne er ikke noget problem at få rigtigt u... -
Gode begreber til AT-eksamen
ForumindlægHer er meget centrale begreber, der er vigtigt at have styr på til AT-eksamen. Alt efter fagkombination (og de teorier, man bruger i sin opgave) kan man gå ind og samle sig et overblik til eksamensdagen. Enkelt - let - og struktureret. _________________________________________________ Vigtige be... -
Erhvervsret (købelov mv.)
ForumindlægPeter Plæn, Randers, sælger forskellige haveredskaber. Blandt de store hits er en havetraktor. Mandag d. 4. juni beslutter han sig for at lave et større fremstød for sine traktorer. Han får derfor en tryksag husstandsomdelt i de mere velhavende parcelhuskvarterer i Århus. Desuden sender han et ... -
EU
ForumindlægHar brug for hjælp til disse opgaver! (: 1. Efter at have set "Case 7: Lobbyisme i EU" (se den nedenfor) skal du skrive, hvilket indtryk du har fået af et medlem af EU-Parlaments mulighed for indflydelse. 2. Lav en kort skriftlig diskussion af hvor muligt det er at EU kan udvikl... -
MATEMATIK C. HJLÆP :(
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til eksamen snart, og vi har fået nogle spørgsmål som man kan trække til eksamen, men jeg er ret blank på det meste :( Håber at der er nogen der kan hjælpe. Mvh Simone. 1. Ligninger og andengradspolynomier Gør rede for metoder til løsning af ligninger, gerne med udgan... -
Erhvervsøkonomi og forretningsforståelse
ForumindlægHejsa. I faget "Erhvervsøkonomi og forretningsforståelse" på HD 1.del har jeg og min gruppe fået stillet følgende opgave, hvor vi har lidt problemer med 1 måske 2 af spørgsmålene (spørgsmål 1.2.B og 1.3.B) Opgaven er som følger. Spørgsmål 1.1: I de senere år har Arla fulgt ’Go... -
Fra komplekst udtryk til reelt
ForumindlægHejsa, er der nogen måder hvorpå jeg kan omskrive det her komplekse udtryk til et reelt y(t)= A * eit På forhånd tal -
ligestilling mellem kønnene
ForumindlægHej med jer derude Jeg er igang med en klm opgave, og er helt vildt i tvivl om en ting, håber der er nogle der kan hjælpe. Altså det korte af det lange er at jeg har fundet nogle kilder fra både kristendommen og islam, der fortæller at kvinder og mænd er ligeværdige og at der er l... -
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
That's why i hate...
ForumindlægJeg har fået en stil for om de ting jeg hader hvis i vil hjælpe mig skal i bare skrive hvad i hader og hvis i vil hvorfor. -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
Kunne godt bruge hjælp til at få rettet min oversættelse fra dansk til fransk!
ForumindlægIndirekte tale: Spørgebisætninger Oversæt- husk: s´il (-s) si elle (-s) 1. Fortæl mig, om du har lyst til at komme. 2. Jeg må vide, om de er blevet forhindret. (avoir un empéchement). 3. Det er svært at sige, om han gjorde ret i (bien faire de + inf) at betale. 4. Det er nødvendigt at fastslå (ét... -
Jeg har et spørgsmål ang. eksamen
ForumindlægJeg går i 2.G, og jeg har været oppe i fuld pensum sidste år(i både biologi og kemi) de andre slap, og fik de to fag overført.Spørgsmålet er så :Skal de så ikke op i flere eksamner end mig i år ?(jeg har været oppe i 2, de har været oppe i nul)Håber jeg får et svar! -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Log
ForumindlægJeg skal gøre udtrykket simpelt 2log312 - 4log36 Hvilke regneregler jeg skal bruge? -
til kommende studenter 2004!
Forumindlægjeg ville lige høre, hvor meget det egentlig betyder for jer at køre rundt i studentervogn her til sommer efter eksamenerne er overstået`?er det noget i vil kunne lade være med at gøre?jeg har haft en total nederen klasse og har har derfor meldt fra til at køre med dem? hvad er jeres mening om de...
