Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10001 til 10020 af 14598
-
biologi knogleskørhed rapport eller evt en der ved meget? :D
ForumindlægJeg skal lave en rapport og en fremlæggelse om knogleskørhed til imorgen men er virkelig looost lige nu.... Nogle der kan fortælle mig hvordan den viser sig og hvordan man kan få den væk osv altså i det hele taget alt om knogleskørhed? Ikke bare 3 linjer håber virkelig åp nogle har en rapport jeg... -
Hvor er Tyrkiet
Forumindlægpå vej hen??? Først blev Hitler et hit i befolkningen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4361733.stm Så kom den notisk anti-amerikanske bog Metalstorm, der ligeledes fløj direkte i top på den tyrkiske bestseller-liste: http://www.dr.dk/NR/exeres/5E17F591-BD25-4479-912C-764A B98EE16A Og nu h... -
Humanistisk studie ..men hvilket?
ForumindlægHej, Jeg gør mig for tiden mange overvejelser omkring, hvad jeg vil læse efter handelsgymnasiet, som jeg bliver færdig med til sommer, men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig. Det kunne være virkelig rart med et par holdninger angående hhv. sociologi, filosofi, antroprologi, idéhistorie, sta... -
Pandekager - Katrine Marie Guldager
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at fortolke novellen "pandekager" fra novelle samlingen "København" skrevet af Katrine Marie Guldager. på forhånd tak. -
Finans - Finansøkonom.
ForumindlægHej folkens. Jeg bliver student her til summer og er stadig lidt usikker på, hvad jeg skal være. Mit drømmestudie er Jura, men har brug for andre muligheder, hvis det ikke er muligt. Ville lige høre jer som studere/har studeret "Finans/Finansøkonom" - hvordan er jeres erfaringer... -
Uddannelses parat
ForumindlægHEEEEJ!! Jeg går i 8 klasse og mine lærer snakker altid om hvis man er uddannelses parat for at blive egnet til gymnasiet de siger altid hvis man er uddannelses parat skal man møde til tiden, lave sine lektier, være aktiv i timerne, være social med andre, ved ik helt hvordan det er med karakt... -
Guldkorn til Michael Strunge???!!
ForumindlægHejsa! Skal op i mundtlig dansk på torsdag - frygter sgu riiiimelig meget et digt af strunge, da jeg ikke rigtigt er inde i, hvad han egentlig skriver om/hvad der er typisk for ham??!Vil være utrolig taknemmelig for nogle stikord!Tak:-) -
rettelse + "baby forklaring"
ForumindlægHej jeg har lige en lille tekst, som jeg godt kunne tænke mig at have rettet. Går i 10 klasse, og derfor er nivueat ikke særlig højt, og derfor, når i nu retter denne tekst vil jeg gerne have i så meget som muligt kun retter store gramatiske fejl, og helts ikke laver noget for kompliceret, da jeg... -
Stil.
ForumindlægHej:DJeg har denne problem, at det er første gang jeg nogensinde har skrevet engelsk stil. Så jeg vil meget gerne have nogen til at rette min stil. Stilen er omkring 1 side. -
hjælp til oversætelse (ti linjer)
Forumindlæghej :) Jeg mnagler hjælp til oversættelse, fra dansk til engelsk. det drejer sig om ti linjer. mail: [email protected] på forhånd tak -
løn
Forumindlægden løn der står man får udbetalt af de forskellige jobs, de beregnet efter skat ikke? -
Ligning af højere grad
ForumindlægHej,Er der nogen, der kan hjælpe med at løse denne ligning:x^6-9x^3+8 = 0På forhånd tak. -
Forkert karakter i tysk?!
ForumindlægHej alle. Jeg har lige været til tysk eksamen, og jeg fik 10. Sensoren sagde med præcise ord således: "Din præstation svare til et lille 11-tak i den gamle skale". Mit spørgsmål er så: Svare et lille 11-tal i den gamle skale ikke til et 12-tal i den nye? Burde jeg ikke få 12? Hils... -
Matematik, Matmeatik-Økonomi
ForumindlægHej Er der nogle, som studerer matematik eller matematikøkonomi, for så vil jeg meget gerne hører om uddannelserne. På forhånd tak! -
Hjælp
ForumindlægHar brug for hjælp til en engelsk opgave. Staver ikke så godt så hvis der var en der ville kigge min stil igennem ville det være perfekt. -
Drop OD
ForumindlægTjek denne hjemmeside ud og smid noget respons... www.dropod.dk Man kan da kun elske KU? -
Engelsk ordstilling?
ForumindlægHej sp. Jeg har det ekstremt svært med engelsk og det ses tydeligt på min karakter. Det som der er problemet, er at min lærer nævner, gang på gang, at jeg har det danske med i engelsk. jeg simpelthen går hen og oversætter fra dansk til dansk-engelsk. Og som i engelsk, er det lige omvendt ... -
Velfærdsstaten i det 20. årh.
ForumindlægHejsa! Jeg har lige trukket Velfærdsstaten i det 20. årh., hvor politikere som Jakob Knudsen, K.K. Steincke, 1930ernes kriselovgivning (kanslergadeforliget), Poul Møller og hvor bl.a. Lars Løkke Rasmussen snakker om den internationale krise, er teksterne som jeg har. Nu er historie/samf ikke min... -
Skriftlig eksamen 2010
ForumindlægNedenfor har Studieportalen.dk samlet en række gode råd og små fifs, som kan hjælpe dig til de skriftlige prøver. Inden eksamen Praktiske forberedelser Lav en liste over hvad du skal have med til eksamen i de forskellige fag (f.eks. lommeregner, formelsamling, lærebog, ekstra batterier) og hvad ... -
Hvad gør du?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I håndterer nervøsiteten i forhold til eksamener derude - og vil derfor invitere jer til at skrive i min blog. Sidste år hørte jeg at over 10% af alle studerende tager medicin for at holde nervøsiteten nede - det overraskede mig meget, dels fordi...
