Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10641 til 10660 af 14598
-
Stedord, dativ & akk HJÆÆÆLP!
ForumindlægHeej - håber virkelig du kan hjælpe. Lektierne lyder til imorgen på følgende: Indsæt mir eller mich --> alt efter om det er dativ eller akkusativ det står i. Spørgsmålet der derfor følgende: hvordan ved jeg hvad der er hvad. Eksempel.vis Ich hoffe, du hast ___ erwartet. eller: Wann gibst d... -
HASTER ..!! Ligning med potens.
ForumindlægJeg aner ikke nået om potens regning ... ! Hvad gør jeg først og fremmest med en ganske (sikkert) simpel en som: x^7= 4 ? Jeg ved self godt at der er nogle regler osv. Men potensregning er bare ik mig! -
"I have a dream" oversættelse
ForumindlægJeg kan ikke finde en dansk oversættelse af M.L. Kings tale I have a dream...Hvis der er nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde den, så sig endelig til- og hurtigt- jeg skal bruge den til min 2.g's opgave! -
hjemmestuderende i udlandet
Forumindlæghej Er det muligt at være hjemmestuderende i udlandet? Dvs. bliver optaget på et uni i DK, også rejse til udlandet ned bøgerne (og rejse til DK til eksamenerne)...?? -
Brøker
ForumindlægHej :) Jeg har altid haft svært ved at plusse og minusse hele tal med brøker, og jeg ville bare spørge, om der er nogen der ville hjælpe mig med disse regnestykker? 17 1/4 + 6 2/3= 1000 - 11 2/9= -
Ungdomshuset
ForumindlægHvad mener du, skal Ungdomshuset vedblive med at eksistere i fremtiden? Skal brugernes gadekamp sidste måned afgøre deres eksistens, eller er det ikke for dumt.. Der har måske også internt været uenighed omkring brugen af vold, tror jeg, hvilket man kunne se dagen efter, hvor brugerne gik ud og f... -
skriftligt fravær
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre, om der er nogle, der ved noget omkring, om det er muligt at gå et helt skoleår med én manglende aflevering uden at blive gjort opmærksom på dette af studievejleder eller skolen? Eller skal skolen gøre noget ved det, hvis man har manglende afleveringer, ligegyldigt hvor ... -
Hvornår skal man være bekymret?
ForumindlægYes! Jeg er 3.g'er og slutter gym her til sommer.. Mine karakterer er ikke de bedste, så jeg tænkte på hvornår det er på tide at være nervøs? Mit årskarakters gennemsnit ligger i øjeblikket på 6,9, og de næste årskarakterer vi får, er dem der gælder.. Tror vi får dem i marts engang.. Hvad er... -
"Lægehierarki "
ForumindlægHej. Er der nogen her, som kan hjælpe med at lave et "Lægehierarki". Sådan hvor man får alle lægestillinger I efter, hvad der vægtes mest og sådan. Jeg vil virkelig gerne vide, hvilke slags læger der er, så derfor ville det være ret fedt! -
Aminah tønnsen
ForumindlægJeg har læst en tekst om ramadanen af forfatteren Aminah tønnsen. Jeg skal lave en analyse af teksten. Men jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Det er jo ikke en redegørelse eller et resume eller en beskrivelse. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på, når skal analysere -
Det forsømte forår
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge nogle gode råd til min roman analyse omkring det forsømte forår.! 1. jeg skal sige hvad temaet er. 2. finde ud af hvad budskaber er. 3. finde ligheden mellem disse to. og aner simphelthen ikke hvad jeg skal skrive. Så er der nogen som kan komme med nogle evtue... -
Hvordan`?
ForumindlægHvordan kan man med andre ord sige / omformulere ; " I syndefaldsmyten rækker drengen hænderne ud efter himlen i en illusion om at nå solen og gudernes bolig, & falder" ??? -
magtens deling
ForumindlægDen lovgivende magt,hvad menes der med det? Den dømmende magt,hvad menes der med det? Den udøvende magt, hvad menes der med det? Tak på forhånd -
Bestem grafens skæringspunkter
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder her med en aflevering, hvor opgaven lyder således: En funktion er givet ved f(X) = -4x + 6 Bestem garfens skæringspunkter med hver akse. Nogen der kan hjælpe????? -
How the Nurse Feels?
ForumindlægGoddag skal snart holde oplæg om et essay der hedder "How the nurse feels", for resten af klassen.Så ville høre om der nogen der har lavet den opgave før, evt med en gode analyse af essayet, eller af hovedpersoner,symbolik osv. Kunne godt bruge lidt inspiration nemlig, og samtidig imp... -
Hvad er forskellen på varians og spredning
ForumindlægJeg tænker at: Varians er, hvor meget de enkelte de enkelte målinger afviger i forhold til gennemsnittet Spredning er, hvor langt der er fra de enkelte observationer og hen til gennemsnittet I mit tilfælde har jeg lidt svært ved at holde dem adskilt fra hinanden. Har haft problemer med at se f... -
appelformer
ForumindlægHej hvordan kan man skelne de forskellige appelformer fra hinanden? -
Flytte hjmmefra, hvilke ting skal jeg have købt?
ForumindlægJeg har meget svært ved at overskue hvilke ting jeg skal have købt når jeg flytter hjemmefra, så ud over de her ting hvad mangler jeg så: Kost og fejebakke Støvsuger Gulvspand og gulvskrubbe Opvaskebalje og opvaskebørste Viskestykker Skuresvamp Rengøringsklud, gulvklud og stak karklude Strygejern... -
Opfording til snyd
ForumindlægI indlægget "Travlt? Vi skriver din matematikaflevering for dig!" tilbydes der snyd mod betaling. Tilsvarende opfordring findes under fysik og andre steder Jeg må opfordre studieportalen at fjerne de indlæg. -
Hvad er glæden ved at sove ?
ForumindlægJeg hvad synes I , Hvad er glæden ved at sove ?
