Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11621 til 11640 af 109300
-
Binomialfordelinger, opgave 4020 c, gyldendals Gymnasiematematik arbejdsbog B
ForumindlægHar problemer med en opgave, som lyder sådan: Sandsynligheden for, at vandstanden ved en bestemt kyst inden for et år er højere end diget, er 0,2. a) Bestem sandsynligheden for, at diget oversvømmes mindst en gang i løbet af 10 år. b) Bestem sandsynligheden for, at der ikke forekommer oversvømm... -
Ligning (3b+2)/(8)=(4b-3)/(4)-(b)/(3)
ForumindlægHej nogen der kan løse denne ligning (3b+2)/(8) = (4b-3)/(4) - (b)/(3) ? På forhånd tak -
Finde ud af havd f(x) betyder f(x)=ax+b
ForumindlægHej Jeg har fundet variablerne til a og b og nu har jeg så indsat Jeg ahr skulle finde a og b og det har jeg så gjordt, i det nedenstående: f(192) = 186.60360 Hvad betdyer tallet 186,60360 så, nå f(x) er f(192)? Det er spørgsmål b, som jeg spørg indtil i denn... -
Rygning som emne med et fokus på nikotin (Kemi A og Biologi B)
ForumindlægHej Tror i rygning som emne med et fokus på nikotin (Kemi A og Biologi B) er et godt emne? Hvilke ting kunne man komme ind for en god opgave? Har i forresten andre bud på gode emner, hvor Kemi A og Biologi B indgår? Tak på forhånd :d -
Hvor mange procent vil A kunne leve længere end B ifølge modellen?
ForumindlægI en undersøgelse af, hvor længe vilde fugle kan leve, har man fundet modellen hvor x er fuglens vægt i kg, og y er fuglens levetid år A) hvor gammel kan en fugl, der vejer 0,100kg blive ifølge denne model? En fugl A vejer 5 gange så meget som en anden fugl B Her fik jeg det til 11,10485? ... -
Omskriv 4x2 -12x + 9 til formen (ax + b)2
ForumindlægSom overskriften også siger så har jeg problem med opgaven: Omskriv 4x2 -12x + 9 til formen (ax + b)2 Nogle der kan hjælpe? -
Eksponentielle funktioner - find regneforskrift, men opgaven kræver uden formlerne for a og b
ForumindlægHej Kan I hjælpe med den her? VIl I give en metodisk forklaring? (Hvis du er en af de fordomsfulde irritable no-life folk, der antager jeg vil have folk laver mine lektier, så forsvind, gider ikke dine tænk-selv links. Har set så mange videoer jeg er ved at blive kvalt, folk bruger formler ... -
Opskriv en formel for bredden b udtrykt ved x (differentialregning )
ForumindlægSe vedhæftet billede -
Hjælp tilbydes til både folkeskole og vidergående udd. Alle fag m. speciale i Engelsk.
ForumindlægJeg er en frisk og glad fyr på 24 fra Kbh. SV, der tilbyder lektiehjælp og privat undervisning. Efter at have afsluttet gymnasiet (matematisk linie) med Engelsk, Matematik og Musik på højniveau, startede jeg på Copenhagen Business School, hvorfra jeg har en bachelor i Engelsk og Kommunikation... -
b) Oven ved pilen skal der står HCI c) d)CH2Br
Forumindlægb) Oven ved pilen skal der står HCI c) d)Oven på pilen skal der stå CH2Br Kan nogen hjælpe mig videre? -
Engelsk, nogen som kan rette den?? :) skal sendes om 30 min.
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
Engelsk omvendt ordstilling, hvis sætningen indledes med ADV???
ForumindlægEr der nogen, der gider at kigge på mine fejl osv.? 1) Hardly had he said it before he went shooting. (Næppe havde han sagt det, før han blev skudt.) 2) Rarely have the mankind faced with big problems. (Sjældent har menneskeheden (mankind) stået over for større problemer.) 3) Once... -
nogen der til rette min engelsk fremlæggelse den er til imorgen ?
Forumindlæghej. Jeg har lavet et referat af filmen Americam history x og jeg vil gerne have den rettet, den er til imorgen (d. 16/11/2009) håber der er en der vil bruge lidt af sin tid på det! (: den er på 398 ord ... så den er ikke lang. Mvh Natalie -
Prøven uden hjælpemidler HF matematik B juni 2010
ForumindlægJeg sidder med HF matematik B sættet fra Juni 2010. Det er en opgave med meget geometri i prøven uden hjælpemidler, som er nødvendigt for mig lige at få sat på plads Jeg har forsøgt mig indtil videre Opgave 2 f'(x)=0 →hældningen af tangenten er 0 i punktet x. Enten maksimum eller mini... -
Kom med jeres bud til matematik b juni 2012 HF
ForumindlægHej: Opgave 1: 3a+4 og 2*x^3 Opgave 2: 1200*1.27^x Opgave 3: 3*x^2-8x Opgave 4: 1.- f(0) = 3 er rigtigt, fordi parablen skærer y-aksen i y=3, når x=0 2.- f´(x) = 0, har løsning x=2, er rigtigt, fordi tangenten er nul i x=2 3.- diskriminanten er negativ: er FORKERT, fordi parable... -
har jeg beseåt B og C når jeg har haft A og dumpet??
Forumindlæghejsa i HTX startede jeg i første år med matematik på C, andet År på B og sidste år på A, men jeg dumpede så A. Har jeg så os dumpet B og C eller hvordan fungere det egentlig? -
Matematik aflv til på fredag d. 22 januar! det haster ;s y = ax+b
ForumindlægNedenstående tabel viser antallet af anmeldte voldsforbrydelser i 1998 og 2006 År 1998 2006 Antal anmeldte voldsforbrydelser 13 422 19 577 Udviklingen kan i perioden efter 1998 med god tilnærmelse beskrives ve... -
Potensfunktion - Bestem a og b (uden hjælpemidler) ved hjælp af punkter
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Jeg har lavet tidligere opgaver med hjælpemidler, men jeg har problemer med denne. Om en potensfunktion y=b*x^a oplyses, at P(1,5) og Q(2,40) er punkter på grafen. Bestem a og b uden hjælpemidler. -
AT-årsprøve selviscenesættelse og overvågning
ForumindlægHej alle sammen derude.. Jeg har et kæmpe problem.. Vi skal igang med at skrive vores AT5, som skal handle om selviscenesættelse eller overvågning. Det har været en årseksame sidste år (2011) -Jeg har to fag som jeg skal koble sammen, som er Engelsk A og Samfundsfag på B .. JEg er helt blank. ... -
Antal moduler forskellig studieretning
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Mat A, Kemi A, Fysik b. Kan det passe dem der har Mat A Samf A har færre moduler på de her tre år på STX end os der har naturvidenskabelig fag!!!
