Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12041 til 12060 af 14598
-
Hjælp mig med at hjælpe min datter
ForumindlægHjælp og forklaring til reduktion 3a - (4-2a) + 5a = hjælp og forklaring til ligninger 4x -4 = 2x + 12 -
FODBOLDKAMPEN IDAG - TYSKLAND TYRKIET HVEM VINDER???
ForumindlægHej folkens:-9 Glæder mig til fodboldkampen idag hvor tyrkiet og tyskland skal spille, hehe er nemlig selv tyrker men tror at tyskland vinder. Kom med jeres bud!!! -
Kan det betale at uddanne sig?
ForumindlægKan det betale at uddanne sig i Danmark, hvis man ser på livsindkomsten? -
FSA 2013 - hvordan gik det?
ForumindlægHej! ;) Så har man lige været oppe i Dansk Skriftlig Fremstilling. Jeg valgte nr 4, Hvad med jer? Skal I op i Matematik eller Geografi? Hvordan gik det? :) -
HJÆLP :) AFSKAFFELSE AF EFTERLØN?
Forumindlæg'Har lidt brug for hjælp.,. Er ved at skrive en opgave om afskaffelse af efterlønnen, og skal her til lave en fordel og ulempe skema, men kan ikke rigtig komme på mere end dette, - Fordele: tilbage trækningens procenten på arbejdsmarkedet vil falde.Ved afskaffelse af efterlønnen vil flere æ... -
hvem vil hjælpe mig
Forumindlægskal skrive videre på et moderne eventyr ved ikke hvad jeg skal skrive vil godt have hjælp- fsa -
Fejl i en sætning
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu og laver en aflevering i engelsk. Jeg har en sætning som lyder: "Fifty years later, C. S. Lewis's literary friends at Oxford, the Inklings, were stunned by the arrival among them of Lewis's future wife, Joy Gresham, an outspoken American whom dared to condi... -
korte spørgsmål
ForumindlægHar nogle sætninger jeg gerne vil være sikre på , men er ikke sikker på om det er rigtigt grammatik. Es liegt in die/im Berge zwischen DEM Schweiz und DEM Österreich - Jeg er i tvilt om der skal stå im eller in die? Im er fordi hvis Berge er dativ, så bliver det jo sammensat med in( in + dem =... -
Hvem ville du stemme på?
ForumindlægHvem ville du stemme på, hvis der var valg i morgen? Jeg ville stemme radikalt. -
Løs differentialligningen og ekstrema
ForumindlægHej venner Jeg sidder fast ved 2 forskellige opgaver. Jeg har lavet noget af opgaverne, men derefter ved jeg ikke hvordan skal komme videre. Håber i vil hjælpe mig med at komme videre. :) Øvelse 2.4.1 Løs differentialligningen y ' + y/x = 1 for x > 0 a (x) = 1/x b (x) = 1 A (x... -
c^1-funktion og partielt afledede
ForumindlægHvordan laver man denne opgave? Det er ikke en aflevering, men blot øvelse til en prøve. -
HERETICA OG MODERNISME
Forumindlægskal i et essay inddrage heretica og modernisme, er der nogen som kan forklare hvad det er :s -
differentialregning
ForumindlægHejsa Jeg har følgende opgave der volder mig problemer (det er c'eren der er et problem): h(x) = x^3 - x^2 + 7 a)Find h’. b)Find desuden tangenten i (1, h(1)) c)Find den tangent der er parallel med linjen Har løst a og b, men c er lidt uklar Håber at i kan guide mig her.. MAng... -
Hvad skal jeg dog vælge?
ForumindlægHej Jeg er lidt på bar bund mht. videregående uddannelser. Jeg er naturvidenskabelig student fra i sommers, men hvad jeg skal studere, det har jeg ingen idé om. Måske ingeniør, måske læge, måske økonom eller måske noget fjerde. Hvis der er nogen, der har påbegyndt nogle af de her uddannelser, så ... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte følgende tekst til engelsk, og det har jeg gjort. Så, er der ikke nogen, der gider kigge det igennem. Jeg bliver rigtig glad, hvis nogen gøre det :) Der var blevet gennemført en række racelove i perioden fra 1910 til 1948, men det var først efter 1948, at undertrykkelsen b... -
Point of no return
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg sidder og skal analyserer bogen "A Clockwork Orange", der er del op i tre dele. Jeg sidder så og tænker om der egentlig ikke er tre Point of no Returns i bogen (hvis det overhovedet kan lade sig gøre.) 1. Del: Han slår en dame ihjel, hvor han kommer i fængsel. 2. ... -
Akut hjælpp plzz !!!
ForumindlægHej - Jeg er igang lige nu med denne opgave som jeg ikke ved hvordan skal besvares.. -
Genert.
ForumindlægJeg er en pige på 14 år som er virkelig genert. Jeg har ingen problemer hvis jeg skal snakke med folk jeg kender godt, heller ikke i skolen overfor lærene, tør godt række hånden op og sådan noget. Men når jeg skal møde nye mennesker går det helt galt. Tænker kun over hvad jeg skal sige, men ved ... -
Ligninger!
ForumindlægDet her er de 2 sidste opgaver, som jeg ikke forstår helt i min blækregning! Kan jeg få en løsning og forklaring, tak (: Opgave 1) Hans går 112 km på 5 dage. 1. dag: 36km 2. dag: 9km. Mindre en første gang. 3. dag: 21km 4 og 5 dag. går han lige langt. hvor mange km. går hans den 5 dag? opgave ... -
Hvordan man får bedre karakter
ForumindlægHej jeg ville lige høre om hvilke bøger foreksempel man skal læse, for at blive bedre og klogere og få bedre karakter måske på nettet .
