Søgning på: erhvervsøkonomi case 2. Resultater: 12461 til 12480 af 179441
-
Volumeberegning
ForumindlægEr det nogle der kan hjælpe mig med denne :)? Følgende tidsafhængige volumenstrøm gælder for en beholder: V (ind) =0,5 - 0,01*t [m3/h] V (ud) = 0,1*t [m3/h] Hvor tiden er målt i h Beholderen indeholder V= 20 m3 til t=0 a) Beregn beholderens indhold [m3] efter et døgn ... -
Bioteknologi pointtabel
ForumindlægHej SP, Hvordan ser pointabellen ud i skr. bioteknologi? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvor jeg ligger karaktermæssigt. Mvh. -
Det HASTER!
ForumindlægHej Jeg er igang med at forberede mig til min engelsk eksamen, som jeg snart skal til. Jeg skal fremlægge om: The British School system. Jeg er i tvivel om noget. Er Private schools og public schools det samme? Håbet at i kan hjælpe. -
Engelsk rettelse
ForumindlægJeg vil lige høre om, der er nogle med gode engelsk kundskaber, der gider kigge min stil igennem efter fejl? -
Hvilken universitetsuddannelse, ha, ha(jur), jura, økonomi?
ForumindlægHej Studieportalen Vi er godt i gang med 3.g, hvoraf tiden efter gymnasiet rykker tættere på. Det efterlader mig med et spørgsmål, jeg håber i vil være behjælpelige med. Jeg har stor interesse for samfundet- og specielt økonomi, der altid har været mit favoritemne i gymnasiet. Derudover kan jeg... -
Essay
ForumindlægHvordan laver man en essay på engelsk? giv en god forklaring evt, begrundelse Tak på forhånd :) -
Rettelse af min aflevering - evt. understregninger
ForumindlægHej. Er der ikke en sød sjæl, der evt. vil prøve at rette min engelsk aflevering? Har selv prøvet, og kan simpelthen ikke finde fejl. Evt understregninger, hvor der opstår fejl, ville være en stor hjælp. - Tak på forhånd :) -
Vietnamkrigen - Krig og medie
ForumindlægHej! Jeg skal i den kommende uge skrive AT-opgave. Hovedemnerne jeg kunne vælge mit emne udfra er, krig og enten medie eller teknologi. Jeg har valgt krig og medie, og udfra dette har jeg valgt at skrive om "De amerikanske mediers indflydelse på Vietnamkrigen". Jeg ville i den anledni... -
ABSTRACTS AND SUMMARY ! hjælp
ForumindlægJeg skal lave en abstrackt og summary udfra 3 artikler , hvordan laver jeg det. jeg ved ikke hvad det går ud på kan nogen hjælpe ! -
Excel hjælp
ForumindlægHej alle excelbrugere Jeg er i en situation, hvor jeg skal have genereret en masse (op til 6000) forskellige navne. Helt specifickt er jeg interesseret i en navnestruktur på formen: AA01 AA02 .. AA99 AB01 AB02 .. AB99 etc. Jeg tænker, at det er simpelt at generere i excel, men jeg kan ... -
HF matematik c
ForumindlægHej jeg ville bare spørger om der er nogle som har lavet den her til eksamen i hf i 2008 august og som kunne hjælpe mig med den? Skal ikke lave opg 5! Hvis i ikke kan åbne den vedhæftet fil skriver i bare :) Mvh Kevi -
Ordbog
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde en gratis online ordbog. en god en !!!!!!!! ? Bare engelsk - dansk -
Hvad er sværest? Kemi eller fysik?
ForumindlægHvad er efter jeres mening sværest, kemi eller fysik? -
Differentialligninger vedrørende koncentration
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg er blevet stillet følgende opgave: I en model for koncentrationen af et bestemt rygestopmiddel i blodet hos en person er koncentrationen (målt i timer efter indtagelsen af stoffet) en løsning til differentialligningen: Bestem en forskrift for , når det oply... -
Vektor
ForumindlægHvordan opstiller jeg udregningen af dette regnestykke? Jeg har fået arealet af paralellogrammet til at være 22,05 Derefter skal jeg bestemme en vektor w med en længde der er lig med arealet af paralellogrammet(22,05) og som er vinkelret på både a og b vektor. På forhånd tak -
Linær model
ForumindlægHej! I opgave b) skal jeg beregnde hvor meget danskernes forbrug af øl falder. Jeg tror at jeg skal beregne det i procent. Så jeg har først beregnet vækstraten og så ganget det med 100. Jeg tror ikke at det giver mening hvis det er -2560% Mange tak på forhånd! -
Billede koder
Forumindlægeoow Jeg syntes lige det ville være skønt hvis man herinde kunne bytte billede koder.. -
Facit/løsninger for matematik B 30 maj 2018
ForumindlægTil jer der er interesseret i svarene. -
Markedsføringsøkonom bøger
ForumindlægHej folkens Jeg vil lige prøve at høre om der er nogen der skal starte som markedsførings økonom, da jeg ligger inde med alle bøger til 1. semester og gerne vil sælge dem billigt, da jeg er kommet ind på et andet studie i stedet og så har valgt at hoppe fra her, så skal bare af med dem, så jeg ka... -
Rettelse og kritik af stil
ForumindlægHere it goes: Titlen er "Music you must listen to", hvor vi skal beskrive Bruce Springsteens sang 41 shots og samtidig skrive noget om selve artiklen, der var vedhæftet til opgaven. Al konstruktiv kritik og evt. grammatiske rettelser er velkomne. Jeg har vedlagt en fil (word 2003): ...
