Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 13881 til 13900 af 132250
-
Rette min engelsk overfladisk plizzzzzz
ForumindlægHejjjj. Håber i får en god jul. Er der nogen der lige hurtigt vil rette min engelsk stil. Skal nok selv rette fejlene. Kan bare ikke finde fejl. -
Hej, jeg har brug for vejledning/hjælp i skriftlig engelsk
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har brug for hjælp til en engelsk aflevering. Er der en på denne side som vil læse min tekst igennem og kommentere mit sprog og evt. komme med forbedringsforslag? -
Sælges: Kemibøger C- og B-niveau
ForumindlægHej .. Jeg har to bøger jeg gerne vil sælge Kemi C og B af Helge Mygind, hardback, som jeg gerne vil sælge. Som er de bøger man anvender i gymnasiet. Ingen eller meget få blyant overstrengninger. Pris 300 uden porto for begge bøger. Billgste jeg har fundet på nettet er 450 uden porto, og da de ... -
rettelse af sætninger fra dansk til engelsk !!
ForumindlægHej med jer, jeg skal oversætte en tekst fra dansk til engelsk, men er i tvivl om min oversættelse af nogle af sætningerne Håber i kan hjælpe tak :) 1. dansk: Det kinesiske skolesystem har ændret sig fuldstændigt de sidste par år og søger nu at uddanne yderst reflekterende og innovative stude... -
Engelsk oversættelse - Biords placering
ForumindlægHej alle, Jeg skal aflevere en oversættelse, der er baceret på biords placering, men jeg er usikker på, om jeg har forstået reglerne rigtigt. Er der nogen der har lyst til at kigge på min oversættelse og evt. forklare mig de gældende fejl? :-) The TV-series “Beverly Hills” is pr... -
f (a ⋅ x + b))’ = a ⋅ f ’(a ⋅ x + b) og f(x)=ax+b f’(x)=a
ForumindlægHvad er forskel af de to differentiationer? Selvom jeg ved hvordan benytter dem. -
24 TIMERS EKSAMEN: RENÆSSANCEN !!!!! HASTER
ForumindlægJeg søger virkelig hjælp, da jeg lige har trukket min 24 timers eksamen i historie. Jeg har trukket perioden "Renæssancen - når mennesket kommer i centrum" og er på helt bar bund. Jeg har fået 6 forskellige bilag, hvor det første omhandler middelalderens mennesketype kontra renæssance... -
Bestem a og b - højde over havet
Forumindlæghttp://i47.tinypic.com/4jt1rd.png --- Opgavebeskrivelse Jeg har lige løst en lignende opgave, men der brugte jeg potensregression til at bestemme a og b. Det tror jeg ikke, at jeg skal gøre her... Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg løser opgaverne? -
Tredjegrads polynomium, bestem a og b
ForumindlægEn funktion f er givet ved: f(x)=a*x3+b*x2 Grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b ps. Opgaven er uden hjælpemidler -
Bestem tallene a og b i en funktion
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe med dette spørgsmål: En funktion f er bestemt ved f(x) = b*ax Grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80) Bestem tallene a og b -
rettelse af engelsk til i morgen
ForumindlægHej. er der nogen derude der er gode til der vil læse min egelsk aflvering til i morgen igennem for stavefejl? det fylder lidt under en side og der er halvanden linjeafstand så det er ikke så meget.mvh. helene87 -
Engelsk oversættelse - rettelse :-)
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at gøre denne engelskafl. korrekt! På forhånd tak - Katie!Vi lever i en tid, hvor indkøb er blevet en fritidsbeskæftigelse. Moderne forbrugere er mere krævende end nogensinde, ikke mindst fordi de i forvejen har alt, hvad de har brug for. Det indebærer, at butik... -
Engelsk stil... Igen
ForumindlægHej jeg har haft den her stil inde i et andet forum men nu har jeg rettet den så godt jeg kunne, og jeg vil gerne høre om der er andet jeg skal rette? Altså med grammatikken, stavefejl osv. På forhånd tak A day in my life I get up at six o'clock and the first thing I do is giv... -
Hjælp til andengradespolynomiet (symmetriske find konstant b?)
Forumindlæghej. jeg er ret forvirret over hvad jeg skal gøre her, hvis nogle kunne guide mig igennem det ville det hjælpe meget. sprøgsmål: Grafen for andengradespolynomiet f(x)=x^(2)+bx+8 er symmetriske omkring x=3 Bestem konstanten b -
Disposition til mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa, Er der måske en venlig sjæl som kunne give et par hint om det at lave en punkt-disposition til mundtlig eksamen. Jeg skal til psykologi-eksamen den 29. med baggrund i en opgave jeg har skrevet om mobning. Vi har fået nogle gode hint af vores underviser om hvor mange punkter, der er mest h... -
FY/KE/GEO/BIO på B
ForumindlægDet er et krav i den nye reform, at man skal tage et af fagene fysik, kemi, naturgeografi eller biologi på mindst B-niveau. Da min studieretning er samfundfaglig (samf A, mat B, EØ C), skal jeg beslutte mig for en af de fire naturvidenskabelige fag her til jul (altså efter grundforløbet). Jeg er ... -
Reducér udtrykket 12 a + 6 b − 7 a + 2 b
ForumindlægReducér udtrykket 12a+6b−7a+2b -
f(x)=b*x^a
ForumindlægOpgave 6 Funktionen f (x)=b⋅ x^a opfylder, at f (2)=12 og f (4)=96. a) Bestem tallene a og b. Dvs at jeg kender to x og to y-værdier, men jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne a og b? -
Tips til dansk eksamen (folkeskole)
ForumindlægHey.Jeg skal til eksamen i dansk i morgen, og jeg tænkte på om der er nogen der har nogle tips til, hvordan man kommer op og scorer de høje karakterer.På forhånd tak :) -
potensfunktion, find hhv. a og b
Forumindlægopgaven lyder: Funktionen f er givet ved f(x)=b*xa. Bestem tallene a og b, når det oplyses at f(1) = 12 og at f(x) falder med 7% når x vokser med 4%. Jeg ved det er noget med faktoren k /ka men hvordan finder jeg k?
