Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 14041 til 14060 af 14598
-
rettelse af kort fransk stil
ForumindlægHej. En der har mod på at rette min fransk opgave igennem? :) 1. Tranduisez en français Denne tegneserie handler om Jo og Laurent. Jo er en ung pige, der går på gymnisiet, og hun har et liv som mange unge vil kunne genkende. Jo bliver forelsket i Laurent, da hun ser ham spille med sin gru... -
D-day..translation
ForumindlægHejsa! er der en der gider se på flg?? NormandyDiary, June 1984It was an odd feeling to visit Arromanches today. Everything looked so peacefully. We first went for a walk along the beach to get an impression of the tide, which rises and falls several metres twice a day. After lunch we sat and sip... -
Dansk-Spansk oversættelse - skal afleveres i morgen!
ForumindlægStykke 1, dansk:La Playa Ventanilla er et smukt sted ved Stillehavet. I la Playa Ventanilla er der tre små gårde. I én af dem bor Hilario Reyes Salinas. Han er bonde. Hans arbejde består i at dyrke kokosnødder. Det er 10 år siden, at han flyttede til la Playa Ventanilla. Han gjorde det efter sin ... -
Stil
ForumindlægA mirror of the man\nThe Hatred said “I will take you on a journey through time and place. Come whit me.” The Hatred turned around and walked down the hall. Benedict followed The Hatred. The Hatred went in, in a room, on his left. Benedict followed him. When he opened the door, he was sucked in. ... -
Rettelse af engelsk stil:)
ForumindlægHejsa! Er der nogen der vil læse min stil igennem? I må gerne komme med en kommentar til stilen bagefter:)\n\nClose to the Water’s Edge\n\nThroughout the short story “ Close to the Water’s Edge”, we follow the main character, “Harvard”, celebrating his nineteenth birthday and the fact that he is ... -
American History X
ForumindlægHej, her er min stil som hedder: American History X please ret, komma, stavefejl, bytte andre ord ud med andre. Så i søde, den skal aleves imorgen. Her er den: American History X is a movie from 1998 The film is about the environment of Venice Beach in Los Angeles, USA. Here is our family Vinya... -
American History X (PLEASE RET DEN)!!!!
ForumindlægAmerican History X- Citér I går kl. 21:28 af mads180 Hej, her er min stil som hedder: American History X please ret, komma, stavefejl, bytte andre ord ud med andre. Så i søde, Her er den: American History X is a movie from 1998 The film is about the environment of Venice Beach in Los Angeles, US... -
læserbrev
ForumindlægHey... håber der er nogen der måske kunne hjælpe mig med af finde ud af om dette læserbrev er ok. \n\nLæserbrev:\n \nVed udgivelsen af Niarns nye album ”Årgang 79” er der blevet megen debat, hvor vidt netop rap-tekster er med til at ødelægge det offentlige rum her i samfundet. Ikke mindst forfatt... -
Lidt rettelse!
ForumindlægDenne tekst er blevet rettet et par gange, men er stadig meget forivrred, jeg sætter min tekst en af gangen, da mange bliver lidt chokeret da de ser så meget tekst.Jeg sidder stadig og retter, måske ser det ikke sådan ud, men knokler virkelig, har gjort det siden kl. 15 og er skam os meget træt n... -
oversættelse - rettelse
ForumindlægHej alle.. Tænkte på, om der er en som har lyst til at kigge den igennem og rette? Ville virkelig være en stor hjælp! Wounded Knee has become the headquarters of the American Indians’ new countermovement, because this was where their forefathers suffered the final defeat in the fight agains... -
need of a helping hand
ForumindlægJeg kunne meget godt bruge lidt hjælp til rettelse af denne lille opgave(del af eksamenshæfte), eftersom jeg synes den er ret dårlig. Titlen på opgaven er nedenstående.På forhånd tak!C2 “Write a short essay in which you discuss whether parents should influence their children’s choice of partne... -
Engelsk
ForumindlægHer er der en lille engelsk side ville blive utrolig glad hvis nogen gad rette lidt på den. People want to have it today but pay tomorrow. That is the main reason to why people drown in debts. The most precious thing today is, the time. People want to do so many things in their life. But the prob... -
Engelsk eksamen sproglig - Hurtig, enkel rettelse
ForumindlægHej allesammen. Mit navn er Peter, og jeg står i den situation at jeg skal op til en "prøve-eksamen" i morgen i engelsk. Det er selvfølgelig for at forberede os til næste år hvor det rigtigt går løs. Jeg har om D-Dag, Normandiet, Frankrig, og har skrevet en tekst udfra min disposition, ... -
oversættelse - gennemlæsning
ForumindlægHej derude Er der nogen der evt gider kigge min engelsk oversættelse igennem, det tager ikke lang tid :) original tekst er på dansk - min er den engelske ;) På forhånd tak Press release Copenhagen 6 July 2010 Young camp-goers with smiles on their faces despite difficult conditions A... -
Overvejer at gå en klasse om
ForumindlægJeg sidder i et enormt dilemma. Jeg håber der er nogen der kan give mig nogle gode råd, fordi jeg føler jeg former min fremtid her men jeg er så usikker på hvad jeg skal gøre.Jeg startede ud på gymnasiet med den tro at jeg bare ville arbejde og så komme hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet, set ... -
Hjælp til grammatik
Forumindlægvil blive rigtig glad hvis nogen kunne hjælpe mig med det her. altså grammatikken.Jeg hedder Kamilla, jeg er 16 år. Jeg bor på Fyn, i en lille by. Det er en temmelig rolig og ensformig by. Her er mange marker. Vi har husdyr, en hund som hedder gin, und 2 katte. Da jeg var 6 år, begyndte jeg at sp... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej, Jeg har skrevet denne historie i engelsk 7. klasse. Har rettet den med de fejl, jeg nu kunne finde, men det ville være dejligt, hvis der var en der lige kunne få øje på nogle flere. Håber der en, der vil hjælpe mig. :-) There has been a burglary in a jewellery shop. Detectiv... -
Engelsk resume rettelse udbedes
ForumindlægHej jeg har skrevet et resume her. Jeg var der ikke den dag hvor vi specifikt fik og vide at resumet ikke skulle være for langt, så i stedet for og være doven valgte jeg og lægge lidt oven i. Jeg ville være glad hvis der var nogle der gad og give mig deres vurdering af den og specifikt hvor meget... -
Haster! hjælp til grammatik
Forumindlæghar en grammatisk aflevering som jeg meget gerne vil ha nogle andre øjne på inden jeg afleverer den.. den danske tekst: Ost-Berlin 1967Heden lå stadigvæk over Berlin. Når jeg tog på en udflugt til Østberlin, var det kun for at får tiden til at gå. Jeg havde endnu aldrig været derovre og da jeg ha... -
Rettelse af tysk aflevering.
ForumindlægHej alle :) - Håber der er nogle der lige har lyst til at hjælpe mig igennem min sidste tyskaflevering i min gymnasietid. Det er en aflevering der hedder 3000 Kilometer weit weg. Min opgaveformulering lyder følgende: Schreibe über Michael und über sein Verhältnis zur Mutter und zu Klaus: ...
