Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14321 til 14340 af 321608
-
Børnechecken
ForumindlægEr der nogen der har et link til en undersøgelse der beviser at der er blevet født flere børn per familie efter børnechecken er blevet indført? Jeg har læst at børnechecken er højere i Norge end i Danmark og at de får flere børn. Er der nogen der kan bekræfte det med nogle tal og at det skyldes ... -
Skal jeg klage over min skriftlige eksamenskarakter i dansk?
ForumindlægHej alle her på Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg har fået 02 i min skriftlige eksamenskarakter i dansk på STX. Min klasse har selv alle sammen fået nogle utrolig lave karaktere, og derfor vil mange klage, så er der nogle herinde der eventuelt vil kigge på min opgave og måske bare ... -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægHej. Jeg var brug for hjælp til et par sætninger, jeg er lidt usikker på. Jeg har næsten lige fået tysk, så det er nok derfor det måske er lidt dumme spørgsmål:/ Det skal helst være nogle lette sætninger:) 1) København gør meget ud af miljøet. 2) De har en plan om at København skal være en by ud... -
Optagelse på Medievidenskab?
ForumindlægHej alle :) Jeg har i år søgt ind på Medievidenskab på SDU igennem kvote 2, og tænker hver dag på hvad jeg mon kan gøre hvis ikke jeg kommer ind, da jeg virkelig ikke har andet jeg hellere vil i livet. Jeg blev student i 2016, og startede på multimediedesigneruddannelsen i håb om at forbedre mi... -
SRP - kvadratrod 5
ForumindlægHej allesammen, Jeg er ved at forbedrede mig til min SRP og der skal jeg bevise at kvadratrod 5 er et irrationalt tal. Mit problem er blandt andet at jeg ikke helt ved, hvad jeg skal komme frem til. Jeg har bevist kvadratrod 2, og det bevis forstod jeg godt. Men her er hvad jeg har regnet ... -
HASTER! HJÆLP!
ForumindlægNogen der vil hjælpe med disse spørgesmål! har ikke forstand på partier osv. håber i kan hjælpe!!! :) - Hvilke mennesker i samfundet henvender socialdemokratiet til? - Hvilke mennesker i samfundet henvender de konservative folkeparti? - Hvad gør socialdemokratiet til socialistisk parti? - Og de k... -
stil
Forumindlæghej venner er der nogen der kan give mig nyttige oplysninger om hvordan man kan laver en rigtige super gode modernet eventyr. har ikk fantasien til det. -
tysk, konjunktiv?
ForumindlægHej (: Jeg er meget usikker på hvad konjunktiv helt præcist er? Jeg har læst at: konjunktiv er den måde, hvor man på tysk giver udtryk for en usikkerhed, en formodning, noget tænkt eller i det hele taget noget uvirkeligt. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal bruge det, når jeg skal rette min stil, ... -
HJÆLP!
ForumindlægOpgaven lyder.\nSukkerkoncentrationen.\n"I en kolbe, der vejer 136,2g., hældes 246,0mL sodavand. Kolben med sodavand vejer nu 389,6g.\nBeregn ud fra disse resulater massefylden af den pågældne sodavand.\nBestem sukkerkoncentrationen (angivet i %), idet sodavand opfattes som en opløsning af s... -
måleresultater
ForumindlægFør blyfri benzin blev indført, var der meget bly langs vejkanterne. Ved en meget befærdet vej målte man blymængden i planterne. Der var f.eks. lige ved vejsiden 110 mg bly pr kg planter. Man målte blymængden i forskellige afstande fra vejen - måleresultaterne er vist i tabellen nedenfor: Afstand... -
Fra RUC til SDU eller CBS - HJÆLP!
ForumindlægHej. På grund af, at jeg bliver bachelor til sommer har søgt ind på en kandidatuddannelse med studiestart 1. september. Jeg har søgt på både SDU og CBS - og er kommet ind begge steder. Nu er jeg virkelig i tvivl om, hvilken uddannelse jeg skal vælge. Uddannelsen giver de samme jobmuligheder, hv... -
Hjælp til differentiering - SRP
ForumindlægHej kloge mennesker Jeg er i gang med at skrive SRP om epidimier og skal lave en redegørelse for SIR modellen. Jeg har okay styr på modellen, men har problemer med udledningen af formlerne. Jeg er kommet frem til følgende formel for S(t): S(t+?t)-S(t)=-a*S*I og skal vide hvordan jeg differenti... -
Få linjer oversættes?!
ForumindlægJeg er ved at lave en oversættelse. Næsten færdig, men mangler nogle få linjer der skal oversættes!! Her kommer de (de hænger ikke sammen): ______________________________________________________ Det må have været et meget ensomt liv, langt fra andre mennesker, langt fra venner og familie og lang... -
Jehovas vidner - problemformulering?
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og har projektuge lige her om inden så længe. Overemnet hedder "Mennesker" og jeg overvejer kraftigt at vælge "Jehovas vidner" som underemne. Jeg vil derfor gerne høre, om nogen af jer har nogle gode idéer til en spændende problemformulerin... -
Den nye karakterskala
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvordan den nye karakterskala ser ud og evt., hvor meget der ændres på karakteren, når man har fået et 9-tal efter gammel karakter-skala. -
Matematik afl. Cykel lås
ForumindlægHej folkens! Jeg har en opgave hvor jeg skal regne ud hvor mange kombinationer jeg kan lave med en cykel lås. Der er 4 rækker med tal fra 1-9. En gode er fx. 6521. Spørgsmålet lyder: Hvor mange kombinationer kan du lave? -
Tyskoversættelse
ForumindlægJeg ville høre om der var en tyskekspert som ville hjælpe med at oversætte denne tekst: Ein freundliches Lachen - soweit ich mich erinnern kann, habe ich ihn immer nur lachen sehen. Eigentlich seltsam - denn es gibt wohl kaum einen Menschen, der bloß lacht. Aber er ist eben nur in den Zeiten er... -
organdonor
ForumindlægHvad er din holdning til at være organdonor? Begrund så fyldestgørende som muligt med både saglige argumenter og følelser. -
sekvenser
ForumindlægJeg har en streng af tal f.eks. tallet e eller andre normale tal (1902 2192 ....) Her er der fire tal per gruppe. Sandsynligheden for at 4501 opstår i første gruppe er naturligvis 10^-4. Hvis vi udelukkende betragter grupperne hvert for sig i strengen kan vi se det som en binomial-fordeling ... -
Bevisførelse :S
ForumindlægHej jeg har en opgave som lyder på hvordan kan du bevise at alle 3 tal efter hinanden kan divideres med 3. fx. 4+5+6 = 15:3 = 5 OG fx. 2+3+4 = 9:3 = 3 altså at tre altid kan divideres med det. sååå pliiz help me :D
