Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14821 til 14840 af 23684
-
kvinderne og det moderne gennembrud
ForumindlægHej allsammen. Jeg har valgt at skrive i dansk, og mit emne er kvinderne og det moderne gennembrud. Jeg er så småt begyndt på min problemformulering. Det jeg ved indtil videre er at, jeg skal anaylsere og fortolke romanen et dukke hjem. Så jeg ville bare høre om der ikke er nogen af jer derude, s... -
Rentesregning
ForumindlægHeej :) Hvordan vil i forklare hvad rentesregning er? Håber i vil hjælpe mig :) -
Hvad er vigtigst?
ForumindlægHvad er vigtigst I AT-eksamen? Hvad skal der ligges vægt på? Hvad er godt og dårligt? Har brug for råd :) Tak -
Berliner Chat - hjælp
ForumindlægHej. - er der nogle der har lavet en opgave omkring teksten Berliner Chat (af Marcus Brühl ,,Berlin von Wort zu Ort, Gyldendal 2007") Det vil hjælpe en del. Tak :) -
Hovedtemaer i Dansk - Hvilke Hovedtemaer Findes Der i Dansk?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal finde et hovedtema til kunstbillede "En såret arbejder" men ejg ved ikke hvilke slags hovedtemaer der findes. Jeg har prøvet at google mig frem til det, men der står simpelthen intet. Jeg håber i kan fortælle mig hvad for nogle typer der er som hovedtema. T... -
Virksomhedsanalyse ????
ForumindlægHej alle sammen Nogle der ved hvad en virksomhedsanalyse omfatter? Og så er næste spørgsmål stortset det samme - hvad omfatter et virksomhedsportræt? Skal nemlig skrive SRP hvor jeg skal vælge område Torsdag, og jeg har hørt at en virksomhedsanalyse skulle være rigtig omfattende, da j... -
KEMI B EKSAMEN
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Kemi B eksamen er jo en slags samtale mellem elev, lærer og censor. Derfor ville jeg høre om I har nogle gode råd til den mundtlige kemi eksamen. Som jeg kan forstå så forbereder man ikke en desideret "fremlæggelse" -
IR-spektrum
ForumindlægHej Jeg har fået denne opgave, hvor jeg skal bestemme om IR-spektret tilhører ethinylestradiol eller levonorgestrel, og jeg kan ikke helt gennemskue hvad der passer. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. På forhånd tak. -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN HJÆLP!!1
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag til min mundtlige dansk eksamen og jeg ved virkelig ikke hvad det er jeg skal vælge. Jeg har trukket Emnet "Hverdag" og emnet er utrolig bredt og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg kan vælge under det. tekst, kortfilm, billede? PLEASE HJÆÆÆLp Den skal kunne per... -
Feedback
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er igang med at skrive en dansk opgave, og er så småt ved at være færdig.. Dertil kunne jeg godt tænke mig noget feedback på min stil, da jeg ikke synes, at den er særlig god. Dertil er det iorden, hvis man kommer med eventuelle tilføjelse.. det ville være rigtigt lækkert. H... -
Studievejledning - Jura eller?
ForumindlægHej alle studerende eller tidligere studerende derude! Jeg håber nogen af jer har tid til at hjælpe mig med et par spørgsmål, som idet tiden for sidste ansøgningsfrist nærmer sig bliver jeg mere og mere i tvivl. Sidste år kom jeg ind på antropologi, men jeg besluttede jeg skulle have et sabbatår... -
Medea
ForumindlægEr igang med at analysere Medea og allerede starten forvirrer mig. Er forfatteren fortælleren også? Jeg forstår ikke helt hvem der er der snakker fra vers 3 til 12. For fortælleren siger at gid aldrig Pelionskovens fyr var blevet hugget om til årer så helterne kunne drager ud på togt. Og gik Jaso... -
"Loose Change" 9/11 dokumentar
Forumindlæg"Loose Change" "A one hour analysis of 9/11 and how it is more likely than not that the government was actually behind the attacks."Var selv i starten meget skeptisk før jeg så den, troede bare det var en af de typiske provokerende film, men slet ikke den får en til at tænke.... -
Metode?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare lidt mere om, hvad der menes med at skrive metode og hvad det skal indholde. Evt et link til en anden side om det. TAK :) -
Årsopgave 3.g
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive den STORE årsopgave i dansk og kunne tænke mig at vide hvad andre herinde har skrevet om, så jeg måske kan få noget inspiration. (Jeg ved at det er LIDT tidligt at tænke det nu!!!, men hvad kan jeg sige? :jeg vil gerne være i god tid) -
Sammenhængen ml. S-O-R modellen og de 4 P'er?
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvad sammenhængen er mellem S-O-R modellen og de 4 P'er? Kan man evt. bruge de 4 P'er ved Stimuli? -
hvordan får m,an den over i word
Forumindlægja når man henter en opgave herinde hvordan overfører man den så til word -
Objektivt Kontra Subjektivt
ForumindlægEr det muligt at opnå en totalt objektiv fremstilling af et materiale? Eller vil marterialet efter bahandling altid indeholde et personligt (Subjektivisk) præg? -
Opfordring til Studi (SSO-link)
ForumindlægJeg ved ikke så meget om ophavsret mht. til internet osv. - men på Lemvig Gymnasium er der en knald god side med en meget grundig og fyldig vejledning til SSO'en. Det ville måske være en god idé at lægge den ud på Studi under services eller bare som et link...?Adressen: http://www.lemvig-gym.... -
dansk... nogen der har læst..
Forumindlæg"man gjorde et barn fortræd"..? Jegved ikke helt hvordan jeg skal begynde at skrive om den... nogen der kan hjælpe?
