Søgning på: amish folket. Resultater: 15061 til 15080 af 19974
-
atomers opbygning
Forumindlægjeg underede mig over hvad grunden til at atomer har 2 i inderste skal 8 i anden osv. er.. -
Differential-sammensat funktion?
Forumindlæghej.. der er en opgave som driller mig.. nogle detr kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?? her er opgavenEn funktion f er bestemt ved f(x)=2kvadratrod(3x+1)Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i pinktet P(5,f(5))det eneste jeg kan komme i tanke om, er at finde den indre og ydre af funk... -
terrorisme
Forumindlægterrorisme i italien -hvem er en trusel i dag hvorfor gør de det hvad er der sket er de (ude) på noget hvad kan der gør for at stoppe terrorister -
Resistens
ForumindlægEt sikkert indviklet spørgsmål:Hvor meget skal man tage af et givent stof, før man bliver resistent over for det?Hvis vi nu tager Panodil som eksempel. Der er rigtigt mange unge,d er tager panodil når de har ondt i hovedet eller bare ikkke føler sig 100% oplagte i skolen. Hvis man nu tager hvad d... -
CArstens Alder Er 2/5 Af Astrids???
Forumindlægheii.. jeg har lidt problemer med at finde ud af udregninger i denne opgave.håber der er nogle der kan hjælpe mig med at lave en udregning. resultatet er vidst 4år.Carsten er 13 år gammel, og hans mor, Astrid, er 38½ år. hvor mange år varer det, inden Carstens alder er 2/5 af Astrids?På forhånd tak! -
Argumentationsanalyse
ForumindlægJeg skal foretage en argumentationsanalyse... Men jeg har lidt svært ved at finde ud af det.. Nogen der har evt links eller nogle modeller jeg kan gå ud fra??? -
En 40 w-pære
Forumindlæga) Beregn en 40 W-pæres forbrug af elektrisk energi på 2 timer.b)hvad koster det at have pæren tændt i to timer?c) En familie har pæren tændt to timer om dagen 200 dage om året, hvad koster det? -
Volumen..
ForumindlægReaktionen: FeO(s) + C(s) --> CO(g) + Fe(s) "Hvor stort er volumenet af den dannede mængde CO(g), idet trykket er 1,018 bar, og temperaturen er 525 oC. " Jeg har så valgt at bruge idealgasligningen, hvor jeg har isoleret V, men jeg får følgende: V = (4,163mol/(28,0104 g/mol) * 0,0... -
oversættelse HJÆLP INDEN FREDAG
ForumindlægDanske tekst:De kommer 10 min efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektie,har glemt bøgerne derhjemme, forstyrrer undervisningen ved at tale højt med sidemanden, går ud og ind af klassen, som det passer dem, og går deres vej 20 min, før timen er slut, så de kan nå bussen. Sådan beskriver... -
differentialligning
ForumindlægBestem til differentialligningen y'=5y den løsning hvis graf går gennem punktet P(1,4) Nogen der vil hjælpe ? -
Skrive om differentialligninger
ForumindlægVi har fået en ond aflevering for i mat. Det går ud på at vi skal skrive og forklare om y'=a, y'=a*y, y'=b-a*y og y'=a*y(M-y). Jeg tror ikke vi skal have beviser, men bare forklare lidt om det. Er der nogle der har nogle forslag hvad man kan komme ind på? -
Adams fest.
ForumindlægHej er der nogen der har læst bogen Adams Fest af Martin Petersen. Hvis ja så må du meget gerne skrive. Vil gerne høre dine meninger og hvilke opgaver i eventuelt har lavet til den.\n\n -
Hjælp til baggrundsviden og matrialeer
ForumindlægHej Jeg skal skrive SSO i psykologi og har valgt at skrive om ptsd men syntes det er vild svært at finde noget teori omkring det. Er der eventuelt nogen der har nogle der har skrevet om ptsd og har noget godt teori de kan anbefale. På forhånd tak for hjælpen. -
omformulering
ForumindlægHej allesammen, har en tekst som jeg ska arbejde med - som jeg ikke kan forstå da der er så MANGE svære ord. Er der er en der vil hjælpe med at omformlere denne tekst! I hvor høj grad vi som individer bliver påvirket af de emner, som medierne synliggør handler om tidligere erfaringer, for-fo... -
Prof. Ostenfeld Kollegiet
ForumindlægHar fået tilbudt dette kollegie. Men der mangler en del info på deres hjemmeside. Så hvad synes I om det, hvis I kender det, altså hvordan er det at bor, hvordan er værelserne, osv. På forhånd tak :) -
Klage?
ForumindlægHej... Er der nogen der ved hvor hen man skal klage, mht. skriftlig matematik eksamen idag.?. Da lommeregneren ikke kunne regne en opgave og gik helt kold der medførte at man ik kunne nå at regne de sidste opgaver. -
Latteren i hjertet
ForumindlægHej med jer Nogle som har læst og lavet en personkaraktatik af faren? Plzz skal aflevere den inden dagen er omme og har prøvet og finde på nettet, men kan ikke finde noget som helst. Plzz en som helst hjælp! Tak for forhånd. -
Hitler?? Hvorfor gjorde han alle disse ting???
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg vil gerne hører jeres meninger om Hitler og sammenligne dem med min... Hvorfor gjorde Hitler alle de ting han gjorde.. Jeg forstå ham ikke.. Han er sådan en skrotbunke. Tilføj venligst noget til denne overseje debat.. Så jeg kan se om jeg har ret eller jeg har misfort... -
1.g opgave om Titanic
ForumindlægHeej allesammen :D Jeg skal til at skrive den store 1.g dansk opgave og jeg har valgt at skrive om filmen Titanic. Derfor tænkte jeg på om der var nogen af jer som kunne hjælpe mig med hvad der er vigtigst at sætte fokus på, eller om I evt ligger inde med en opgave om Titanic som jeg kunne låne t... -
pierre eller go' til fransk?
ForumindlægVil du rette min stil? så er det alletiders.\n\nLe monde entier est plein des catastrophes. Par exemple la guerre au Iraq. Il y a beaucoup de monde qui souffre cette guerre. Aussi bien d'enfants que d'adultes ont été victimes pour cette guerre. Mais ce n'est pas tout! Beaucoup d'A...
