Søgning på: fransk noter. Resultater: 15201 til 15220 af 19217
-
pH ved titrering
Forumindlæg25,0 mL 0,200 M HNO2(aq) blandes med 50,0 mL 0,100 M NaOH(aq). Beregn pH ved 25º. Jeg ved, at svaret er 8,08. -
DANSK ØKONOMI HJÆLP
ForumindlægHej. De dårlige sider ved dansk økonomi er: Dansk økonomi balancerer faktisk på kanten af recession, de snegler sig af sted med 0,2 % i første kvartal. Dette betyder at den danske økonomi fortsat hænger fast i krisen, selvom at væksten altså på overfladen faktisk blev positiv. Mit spørgsmål e... -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
Matematik
Forumindlæggraften for sammenhængene Y1 og Y2 går begge gennem punkterne (-2,5) og (6,21). a. bestem en forskrift for Y1, når det oplyses, at Y1 er lineær b. bestem en forskrift for Y2, når det oplyses, at Y2 er eksponentielt voksende. c. beregn for begge sammenhænge y-værdien svarende til x = 2... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
Grammatik
ForumindlægHeey... :-) Jeg forstår ikke hvad genstansled og hensynsled er... Altså er hensynsled ikke det man GØR. Hvor man så kan spørge med "hvad,hvem" og genstandsled er ??? Fx: den her sætning: She hates monday... She er grundled, Hates er udsagnsled og monday er ??? Har bare brug for forkla... -
Ulæselige filer
ForumindlægEfter de seneste ændringer af studieportalen er det sket nogle gange at jeg ikke kunne læse vedlagte filer. I første omgang troede jeg blot at den der vedlagde filen havde lavet en fejl; men det tror jeg ikke længere. For eks. har en så erfaren bruger af portalen som mathon lagt filer ind, jeg ik... -
FSA dansk retskrivning - og læseprøve.
ForumindlægHva så. Er i kommet igennem prøven uden besvær? -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
Bestem grafens skæringspunkter
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder her med en aflevering, hvor opgaven lyder således: En funktion er givet ved f(X) = -4x + 6 Bestem garfens skæringspunkter med hver akse. Nogen der kan hjælpe????? -
rettelse
ForumindlægMåske mange fejl, men er meget træt, og har skrevet det så godt jeg kunne, håber nogen kan rette den. Fatima and Saret Fatima is 16 years old muslim girl, who lives in Australia with her religious familiy. Her mother Semra is a purse maker for a Greek businessman, where tourists come and buys s... -
Ligninger & tal Hf, Matema10k
ForumindlægHej jeg er lidt på røven, Jeg har matematik aflevering for til imorgen, meeeen jeg kan ikke finde ud af at løse ligninger! den lyder: 3/5x - 4 = 7x -
funktionelle grupper i aspartam
ForumindlægGod aften alle sammen! Jeg har brug for hjælp her til denne opgave omkring aspartam. Jeg har prøvet mig frem men ingen fremskridt... På forhånd? mange tak!!! Udpeg følgende funktionelle grupper i aspartam: a) carboxylsyre b) amin c) ester Hvor mange asymmetriske carbonatomer er der i asparta... -
med eller uden ing-form?
ForumindlægHej Jeg har fået en oversættelse for i engelsk, hvor jeg dog er lidt i tvivl om en ting. Det er følgende sætning, der er problemet: min mor siger altid, at man ikke kan lave lektier og lytte til musik samtidig, men hun ved ikke, hvad hun snakker om. Indtil videre har jeg oversat på følgende måd... -
Aztekerne
ForumindlægHeej vil du ikk være sød at hjælpe mig med et projekt. vil du ikke skrive et kort resume om aztekerne. -
Hjælp til engelsk grammatik.
Forumindlæghej mangler hjlæp til at rette grammatik fejl i engelsk stil. -
Please Hjælp 1-2 min
ForumindlægHjælp. Et par link omkring: Hvorfor vi har en Black president in USA.? På engelsk. Tak på forhånd :) -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
Datalogi - gauss program
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at skrive et program i c++, hvor jeg skal lave en række reduktion. Jeg får desværre nogle forkerte resultater. Kan I se, hvad der er galt? -
Fysik b eksamen
ForumindlægHejsa. Et af de spørgsmål jeg kan trække til min fysik b eksamen, som omhandler kraft og bevægelse lyder, at jeg blandt andet skal gøre rede for begreberne hastighed og strækning. Men synes ikke jeg kan finde noget godt at sige om dem. En venlig sjæl der vil hjælpe mig igang?
