Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15241 til 15260 af 321608
-
Aflæsning af a i eksponentiel udvikling
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvordan man aflæser tallet a ud fra en graf med en eksponentiel udvikling? Det irriterer mig jeg ikke kan finde ud af det! Jeg skal snart til eksamen, s¨å det ville være rart at kunne ;) På forhånd tak! -
Terrorisme
ForumindlægHey..Jeg vil høre, om der var nogle af jer som kunne hjælpe mig. Jeg skal diskutere terrorismens relevans for den verden vi lever i dag i forhold til for 20 år siden! Ville høre, om hvad I synes der har ændret sig`?Personligt vil jeg postulere, at efter angrebet den. 11 september i USA, at verden... -
Eksempel på Etikkere
ForumindlægEr der nogen der kan give mit et eksempel på Nytteetik: (størst mulig lykke til flest mulig folk) Pligtetik: (fokus på den gode vilje/intention) Tabuetik: (livet opretholdes/livet helliggøres) -
Ulemper ved gensplejsning ?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og laver projektopgave omkring gensplejsning af dyr og mennesker. Jeg kan finde tusindvis af fordele, men kun det etiske spørgsål som ulemper. Kan i komme på nogle? -
Geografi
ForumindlægHejNogle små spørgsmål angående geografieksamen.Er det iorden at skrive på selve spørgsmålsarket, eller er det kun "tilladt" at skrive på skolens papir?Geografieksamen foregår den således at man udelukkende taler ud fra figurene eller har jeg misforstået den pointe?Og hvis I ellers har ... -
Kompleks enhedscirkel
ForumindlægVi er lige gået i gang med de komplekse tal og er blevet stillet flg. opg. hvor jeg skal give konkrete beskrivelser af nogle mængder, som tilhører den komplekse enhedscirkel. Jeg er lidt i tvivl om hvordan opgaven skal forståes, da beskrivelserne jo allerede er givet?Se iøvrigt:http://michaelsmad... -
2 sek.. g => mg
Forumindlægm=n*M <=> m= 176,124g/mol*0,00824 mol = 1,45 g.. Hvis man omregner 1,45 til mg.. så er det vel bare 1450 mg ikk?.. I sammenhæng med min opg, synes jeg at tallet er stort, så derfor spørger jeg jer for en sikkerheds skyld.. -
Mindsteværdi og størsteværdi i grupperede variable
ForumindlægHej jeg har et hurtigt spørgsmål indenfor matematik Er det relevant at snakke om mindsteværdi og størsteværdi i grupperede variabler? Hvis det er, vil mindsteværdien/størsteværdien så være det mindste og største tal? Fx med dette data sæt: ]1;3] ]3;5] ]5;7] Vil mindste værdien s... -
potensvækst + konstanter
ForumindlægHey. Jeg skal finde en forskrift der angiver en fugls energibehov afhængigt af dens vægt. x = fuglens gram i vægt y = energibehov i kJ/døgn Jeg har nu fundet forskriften: 5,91*x^0,7245 men hvad betyder a og b? - altså om fx 5,91 kunne være tallet som energibehovet stiger med pr gram? Just a ... -
Ordforråd
ForumindlægHej allesammen :-) Det er lige gået op for mig, at jeg faktisk ikke har et særligt godt ordforråd. Jeg kan sagtens kommunikere med andre mennesker og debattere, men det er ikke altid, jeg kan udtrykke mig selv korrekt. Er det ret normalt? Jeg er ikke særlig god til at argumentere, men jeg vil ger... -
tysk
ForumindlægEr der en sød person, der kan rette disse sætninger, som jeg har oversat fra dansk til tysk - mest fokus på de relative pronomen :) Her er brevet - Hier ist den Brief. Det er kommet i dag - Es is heute gekommen Her er det brev, der er kommet i dag - Hier ist den Brief, der heute ge... -
det er en haster
Forumindlæghej allesammen:: hvor mange tecifrede tal abc findes således at summen af a + b = c? på forhånd tak ;-) -
En god bog!?!
ForumindlægEr der nogen der kan anbefale en god dansk bog? -
Hjælp til "følger"
ForumindlægJeg har været igang med at læse om følger. Jeg læste dette om følger på http://da.wikipedia.org/wiki/Konvergent_følge Hvad menes med n≥N, når N er alle naturlige tal? -
ligning
ForumindlægBestem de tal a, for hvilke ligningen x^2+ax+a=0 har mindst en løsning.Hvordan løses denne? -
Konstant i ligning
ForumindlægHvad skal man gøre i sådan en ligning er der en formel man skal bruge eller hvad? bestem tallet k så andengradsligning har en løsning 2x^2-3x+k=0 -
HJÆLP TIL ENGELSK EKSAMEN!
Forumindlægjeg skal stå og tale i 5min om aids i syd afrika. hvad ville i komme ind på? hvad ville i sige? hvad kan man sige og er der en god måde at stå på når man siger deT? første eksamen, hjælp! -
et lille sjovt bevis for alle nørder ;-)
ForumindlægHej allesammen Jeg har hygget mig lidt med at læse talteori på det seneste og så fik jeg lige lyst til at lave dette lille bevis. :) det handler om at kvadratroden af et naturligt tal, der ikke er lig med kvadratet på et andet naturligt tal, ikke vil være rationelt. kommenter alt det i vil, spør... -
nogen hjælp plzzz...
Forumindlægopgaven siger at vi skal finde monotoniintervaller for f, når--- f(x)= (kvadratrod x) - 4x og x e [0;9] Hvordan skal man lave den --- det er en aflevering, men kan ikke bare ikke--- -
HJÆLP - Symmetrisk sandsynlighedsfordeling
ForumindlægHej.. Har oprettet et andet indlæg, med en specifik opgave jeg skal have hjælp til. Men er der bare nogen der kan hjælpe med forståelsen af et symmetrisk sandsynlighedsfelt og sandsynlighedsfordeling, så skriv gerne.. Mangler virkelig hjælp!!!! Mvh Lea
