Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15641 til 15660 af 22496
-
momss og afgifter - har nogen lavet momsopgave nr.1 - fra niles brock
Forumindlægmoms og afgïfter - momsopagve nr. 1 fra niels brock...please hjælp -
Angiv forskrift for andengradspolynomium
ForumindlægHej! Jeg sidder med en blæk, og jeg forstår ingenting dette spørgsmål "Angiv en forskrift for det andengradspolynomium, hvis graf går gennem de angivne punkter? til funktionen: (-1,0), (3,0) og (1,2) Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Beholder
ForumindlægSkal beregne: Beregn hvor målestreger, der skal markere 1/4- og 1/2-del af flaskens indhold skal sidde. Har så en keglestub, med et rumfang på 539,7 cm^3 og mål på h= 14cm r = 1,75 cm R = 5 cm Kan nogen hjælpe med det? -
Uligheder.
ForumindlægHej Jeg skal have løst nogle uligheder, men jeg kan altså ikke rigtig finde ud af det når der er en brøk indblandet i det. Håber i kan håber i kan hjælpe mig. 2x+4 < 21 -x 2 -
Isoler x i y = 5/9(x-32)
ForumindlægJeg er forfærdelig til matematik. Hvad giver den her? :-) Isoler x i y = 5/9(x-32) -
Længden af et sjettegrads polynomium?
ForumindlægHej Jeg ved at når man har et tredjegrads polynomium, så kan man differentiere den en gang, så den bliver til f'(x) Derefter integrere man den i et bestemt integrale, ved at sætte grænserne, og så hedder den 1+f'(x)dx Nu har jeg så et sjettegrads polynomium, som jeg har prøvet at ... -
Dato
ForumindlægHej hvis man skal en dato op hvad vil være mest korrekt: 15/08-2018 eller 15/08/2018 eller 15-08-2018? -
Rettelse af stil.. Håber der en der vil hjælpe
Forumindlæghåber der er en der vil hjælpe, med at rette en engelsk stil. Hilsen Louise -
Musikvidenskab
Forumindlæghej. jeg sidder i de her dage og overvejer hvilke studier der er noget for mig. Her er jeg især igen blevet interreseret i musikvidenskab, men igen bliver jeg i tvivl omkring hvor vidt jeg kan klare optagelsesprøven til musikvidenskab. jeg har set inde på de forskellige universiteters hjemmesid... -
Hjæppppp "Sætning 1"
ForumindlægIntergralregnig: Jeg kan ikke forstår sætningen, kan nogen fortolke denne sætning på en anden måde. Hvad er pointen med sætning. Sætning 1. Hvis F er en stamfunktion til funktionen f, ville alle funktioner af formen G(x)=F(x)+k hvor k er en konstant, også være en stamfunktion til f. ... -
Injektiv funktion
ForumindlægHjææælp. Hvordan finder maan ud af om en funktion er injektiv? og hvordan kan man vise at dette eksempel; f(x) = 1/3x -2 er en injektiv funktion.? -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
HJÆLP MATintro opgave
ForumindlægEn funktion f : R −→ R defineres ved f(x) = ? ??? ??? 2(1 − x 2 ) (x − 1)(x − 3) x ∈ (−∞; 1) ∪ (3; ∞) 2x x ∈ [1, 3] (a) Benyt Maple til at tegne et udsnit af grafen for f, der giver et retvisende og oplysende billede af funktionens ove... -
Spørgsmål indenfor faget oldtidskundskab ??
ForumindlægHeej Alle Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet .. Jeg har valgt den studieretning, som hedder: Matematik, Fysik og Kemi.. Og jeg skal have faget oldtidskundskab .. Jeg ville spørge om, hvad det handler om ?? Hvilke emner kommer man ind på i faget oldtidskundskab og hvad drejer det ege... -
nodeanalyse? synkope?
ForumindlægHej jeg skal op i musik-c eksamen her i næste uge, og har lige nogle ting jeg ikke er helt sikre på :) - Når man skal analysere et rocknummer har vi fået at vide at vi skal fortælle om det er pulsrytmik eller synkoperet rytmik. - har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at pulsrytmik er når sla... -
kemi opgave - organisk kemi - 2
ForumindlægNogle der kan hjllpe med at besvare dene opgave, er på bar bund. -
hjælp til start på gym
Forumindlæghej. jeg skal starte på gym her efter sommerferien, det ville være dejligt hvis der var nogen der havde nogle gode råd til forberedelse? jeg starter på 1.E og det er kunstnerisk linje, med musik tak på forhånd karl -
Sin og Cos - Retvinklet trekant! Hjælp!
ForumindlægHej Vi har en retvinklet trekant hvor vi ved at a= 3.1 og b= 4.7. Hvordan finder man c? Og Efter det hvordan finder man vinklerne? Har brug for hurtigt hjælp. -
Differentialligninger - gør rede for
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med at finde ud af hvad dette delsprøgsmål betyder: Gør rede for forskellen på eksponential vækst og logistisk vækst. Håber nogle kan hjælpe mig - det er til mundtlig mat. Er det et bevis, eller bare en redegørelse for hvad forskellen er ? :) -
hjææælp!
Forumindlæglæg ! 8,5 % af 2000 til 2000 ??
