Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15701 til 15720 af 40404
-
Komplekse tal
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med øvelse 1 . Jeg forstår det ikke.. -
c^1-funktion og partielt afledede
ForumindlægHvordan laver man denne opgave? Det er ikke en aflevering, men blot øvelse til en prøve. -
Punktmængder
ForumindlægSidder med denne øvelse, men ved ikke rigtigt hvordan jeg skal løse den i wordmat ? -
Differentiallgning
ForumindlægSidder med denne øvelse og forstår ikke hvordan jeg skal udregne den uden hjælpemidler -
Vektorfunktioner
ForumindlægHvordan løser jeg denne øvelse i wordmat. Gerne med mellemregninger -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægEr der nogen der ved svaret til øvelse 11? Jeg kan ikke finde ud af det. ? -
Hjælp
ForumindlægNogen søde mennesker der kan hjælpe mig den her øvelse? -
rettelse af lille stil
Forumindlæghej.. jeg har skrevet den er lille stil, som skulle være en "ansøgelse". håer der lige er nogen der vil hjålpe..Ich heiße Anna Schwarz.Ich bin 30 Jahre alt. In meine letzte Arbeit, ich eine Telefonistin war. Ich finde diese Möglichkeit als eine natürlich Grund zu geben neues Erlebnis. I... -
Målestoksforhold
ForumindlægPå kortet *billede af et kort med en indtegnet rute* er ruten indtegnet med en kraftig sort streg og er i alt 16 cm. - I hvilket målestoksforhold er linjen tegnet? Hvordan skal jeg finde målestoksforholdet hvis jeg kun har den ene oplysning med de 16 cm? Hjæææælp. -
Hjælp til Kasus!!
ForumindlægJeg har fået en opgave om at oversætte en tekst fra dansk til tysk, og nu er jeg kommet i tvivl om tillægsordets endelse. Men dette er hvad jeg er kommet frem til, men jeg er ikke sikker på om det er rigitigt? "Die meiste Flüchtlinge aus DDR fuhren erst nach Westberlin" De fleste er jo ... -
Potens med minusbrøk
ForumindlægHvordan udregner jeg en potens med en minus brøk? jeg er indforstået med brøk OG minus, men ikke kombineret. (16^-3/4) (seksten opløftet i minus tre-fjerde-dele) -
Forklaring af en ligning
ForumindlægVille blive glad hvis jeg kunne få hjælp :) y = 16 * 60 * 60 : 75 * x y er antal passagerer x er antal timer, som Fårup Sommerland har åbent pr. dag Fårup Sommerland overvejer at indsætte yderligere et tog på banen. Tog nr. 2 starter 30 sekunder senere end tog nr. 1. I tog nr. 2 er der også plad... -
Siden hjælp haster - rent faktisk bliver besvaret
Forumindlæg"10 grunde til at Spanien skal besøges/ses" Oversættelse?? på forhånd tak -
Overjeg m.fl.?
Forumindlægsigmund Freuds berømte overjeg, id´et, jeg´et kan oversætte til?? på forhånd tak -
"Nu kan det altså være nok!"
ForumindlægKan sætningen (i overskriften) udelukkende oversættes med ordet "Enough!"? -
Areal og omkreds af rektangel
ForumindlægHej :) Jeg har lige to spørgsmål: 1. Hvad er målene for en rektangel, hvis areal skal vare 16 cm2 og 16 cm i omkreds? PS. det skal være den samme rektangel, hvis areal og omkreds er 16... 2. Hvad er målene for en rektangel hvis omkreds er 20 cm og arealet 25 cm2? PS. det skal være den samme re... -
hjælp til spansk rettelse
ForumindlægOversættelse fra dansk til spansk.. Ønsker hjælp til rettelse af gramatikken. Dansk: Den Spanske Borgerkrig begyndte den 17. juli 1936 og sluttede den 1. april 1939. i løbet af disse tre år døde næsten en million mennesker. Den Spanske republik kunne ikke forsvare sig mod general francos styrk... -
Sætningsoversættelse på nettet
ForumindlægFandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak.. -
5.4 Optimering indenfor økonomi HASTER
ForumindlægNogen der har været igennem kapitel 5 - Avendelse af differentialregning - 5.4 - Optimering indefor Økonomi - fra bogen Lærebog i matematik HHX 2 i Sytime. link: https://laerebogimatematikhhx2.systime.dk/?id=262 Jeg har virkeligt brug for hjælp til nogle opgaver da jeg ikke forstår dem, der bru... -
trekanter
Forumindlæget rektangel har længde 16 og bredde 10 beregn diagonalernes længde og beregn vinklen mellem diagonalerne.... jeg ved at jeg skal tegne et rektangel og del det til 4 trekanter... men så ved jeg ikke ellers hvad jeg skal gøre.... hjæælpp
