Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15781 til 15800 af 15933
-
17. maj
ForumindlægHvor mange var så ude og demonstrere?(Ikke mig!) -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Afghan
Forumindlægheyved godt det ikke har noget med studier at gøre, men ville høre om jeg ik eventuelt ku få nogle afghanske opskrifter, hvis du kender nogen? -
THISE Erhvervscase
ForumindlægHey.Opretter hermed et forum, hvor vi kan diskutere Thise Mejeri som e-case med hinanden!Held og lykke c",)-Pede -
lærercitater
ForumindlægSå lige noget i en anden tråd, der omhandlede en lærer, der sagde noget med et molekyle og en rose. Så tænkte jeg på alle de underlige ting, lærerne nogle gange fyrer af.Min matlærer fyrer alt af fx: "Der er længere til månen end på cykel""At integrere er nemt. Tænk bare på at åbne... -
dumpede stx i dag
Forumindlægjeg står i den forfærdelige situation at jeg dumpede min studentereksamen i dag. JEg skulle ha et 9-tal i spansk, men fik 6.Jeg ved slet ik hva jeg skal gøre ved mig selv, har grædt hele dagen.Jeg ved ik om jeg skal køre med i vognen og komme til translokationen, hvad ville i gøre?Min klasse sige... -
Eksamensrekord
ForumindlægMin nysgerrighed påbød mig at undersøge, hvem der gennem tiden har fået de højeste eksamenssnit indenfor de sidste 15 år.Her er svaret:"Bedste gennemsnit:2003: Isabel Laude, Espergærde Gymnasium12,12002: Jacob Lolck, Rosborg Gymnasium11,72001: Andreas Lønborg, Øregaard Gymnasium12,11996: Cam... -
Harvard, Princeton, Yale eller Oxford...
ForumindlægHej med jer mennesker.Jeg er en pige, der går i 1.g, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå på Harvard University. Men har også tænkt på Yale, Princeton og Oxford. Måske er det lidt tidligt at tænke på det, men har drømt om det siden jeg var 10 år. Er der nogen der kan hjælpe mig? Ved i hvad ma... -
MUSLIM??
ForumindlægHej-HVornår er det lige at man er en muslim?- skal man gøre noget bestemt? -
pH
ForumindlægHej Jeg har prøvet at løse nedenstående opgave men jeg kan ikke finde ud af det. Mine løsninger er ikke ligesom facit:1) 4,30 2) 7,00 3) 6,99 4) er uændret. 5) 6,90 6) 12,50 Opgaven: For en vandig opløsning af diverse ioner gælder med god tilnærmelse at 1 mL = 20 dråber. Til 1 dL rent vand t... -
Uni: uendelig potensrækker og komplekse funktioner
ForumindlægHej alle! 1) Jeg har en opgave, hvor jeg har fundet ud af, at \large \sum_{n=1}^\infty e^{nx} konvergerer punktvist på mængden I=]-uendelig,0[. Derudover har jeg vist, at \large \forall x\in I: \sum_{n=1}^\infty e^{nx}=\frac{e^x}{1-e^x} Jeg skal så vise, at rækken \large \sum_{n=1}^\infty n... -
Addition
ForumindlægHvis jeg har stoffet 3-ethyl-1-penten og jeg ved at det er blevet dannet ved en additionsreaktion af dibrom, Br2. Hvordan kommer jeg så frem til hvilket stof som dibrom er adderet til ....der så bliver til 3-ethyl-1-penten. Hvordan skriver jeg reaktionskemaet ned for denne reaktion ? Håb... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Komplekst design kan ikke opstå tilfældigt!
Forumindlæghttp://studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=339577 -
FACIT: Matematik A STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik A, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv... -
Ordleg - vil du være med? ;b
ForumindlægHeeey alle! Det er en dejlig sommerdag, men jeg gider ikke ud, og jeg keeeeder mig! - Well, derfor synes jeg, at vi alle skal lege! :p Reglerne er MEGET simple. Jeg starter! Jeg skriver et ord, og I skal så dele ordet, altså tage den sidste del, og bruge det som "første del" af et ny... -
Kan nogen gennemtjekke mit tysk hvis de har tid?
ForumindlægIn diesem Tagebuch beschreibt eine anonyme Frau ihr Leben in Ostberlin nach dem Krieg. Sie ist weder reich noch machtvoll. Sie befindet sich in der Nähe der Feuerzone und kann nichts tun. Sie fühlte sich nackt und leicht, weil sie viele benachbarte Sachen und sogar ihre Wohnung verloren hatt... -
Digt analyse please hjælp!!!
ForumindlægHej hvis du kan hjælpe, må du meget gerne, er ved at tude over det her. (BTW ER OVERSKRIFTEN "SELEKTION") For det første synes jeg ikke rigtig der er nogle rim ikke andet end i 1 strofe som er bogstavrim? For det andet er jeg i tvivl om kompositionen, skal det være cirkel, fordi det v... -
Rundkørslen
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en opgave som har drillet mig nok så håber at nogle det vil give tid og hjælpe lidt. den handler om Rundkørslen : Der gøres opmærksom på at Koordinatsystemet anbringes i rundkørslens midte 1) Hvor lang tid vil det tage at køre en hel tur midt i rundkørslen med en anbe... -
Hvad menes der med "restriktionen af f"?
ForumindlægHej jeg har en opgave hvor jeg ikke helt forstå selve spørgsmålet. Hvad skal der forstås ved "restriktionen af f"? Opgaven er vedhæftet:))
