Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15841 til 15860 af 15933
-
Har NATO og USA ret til at blande sig i konflikten i Libyen? Og har de planlagt denne aktion grundigt? Og hvorfor lige Libyen?
ForumindlægEr der nogen der kan rette den her dansk opgave som skal forstille at være et debat indlæg. Kritik kan også bruges, helst meget af det. Tak på forhånd :) Har NATO og USA ret til at blande sig i konflikten i Libyen? Og har de planlagt denne aktion grundigt? Og hvorfor lige Libyen? NATO og USA e... -
Libyen
ForumindlægEr der nogen der kan rette den her dansk opgave som skal forstille at være et debat indlæg. Kritik kan også bruges, helst meget af det. Tak på forhånd :) Har NATO og USA ret til at blande sig i konflikten i Libyen? Og har de planlagt denne aktion grundigt? Og hvorfor lige Libyen? NATO og USA e... -
Testene
ForumindlægHvem står for at lave de pågældene tests? Jeg forsøgte mig lige med en test omkring min viden om både Odysseen og Illiaden. Jeg skulle mene, at den var nogenlunde på plads, men der er adskillige spørgsmål, der undrer mig. I Odyssen: Spørgsmål 5. (Du svarede ikke korrekt)... -
Analyse af Malk De Koijns "Braget".
ForumindlægHej. Nogle som vil finde nogle enkelte guldkorn i teksten. Jeg mangler nogle sproglige virkemidler. Du spør' hvorfor jeg er sådan, Hvorfor er jeg spasser mand? Er det fordi jeg' vokset op for Dirch Passer mand? Er det fordi jeg var for ung til den pibe, Eller fordi jeg var gammel n... -
Nazisme
ForumindlægHejsa alle sammen!Vi er i historie gået igang med emnet Nazisme, og bruger bogen "Nazisme - og nynazisme" skrevet af Torben Smith. Jeg tænkte så om nogle har nogle gode noter til emnet. Please hjælp hvis I har! På forhånd takHilsen Sasha -
Den omvendte integration
ForumindlægDet er da grotesk, som tingene nu forsøges vendt på hovedet med den omvendte integration. Det er ikke indvandrerne, der skal integreres i den danske kultur, det kan ikke lade sig gøre, viser de sidste 50 års historie. Nej, det er tværtimod danskerne, der skal integreres i indvandrernes muslimske ... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Hvad gør jeg forkert ved mine beregninger?
ForumindlægJeg har fgl. delspørgsmål, hvor jeg har beregnet de første tre delsprgsmål, dog er svaret til b og c ikke korrekte når jeg tjekker facit. Hvad gør jeg forkert? Derudover ønsker jeg hjælp til de resterende d-f. https://imgur.com/a/nmjNAT6 Tak på forhånd! -
DF og EU
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/20090427104651.htm Hvilken holdning har df til eu i denne artikel? Passer det med deres holdning i dag? -
Polterabend, nogen der gider rette stil ca. 1.900 ord
ForumindlægVed godt det er en stor mundfuld, men nogen der gider rette en stil om jan sonnergaards novelle Polterabend?Analyse og fortolkning af Jan Sonnergaards Polterabend.Polterabend er en novelle i novellesamlingen Radiator, som den første ud af tre novellesamlinger, som Jan Sonnergaard har skrevet. Han... -
analyse
ForumindlægGartneren og Herskabet I denne stil som er skrevet på baggrund af H.C. Andersens ”Gartneren og Herskabet”, vil jeg i min analyse af historien hovedsageligt arbejde udfra personkarakteristikken af henholdsvis, gartner Larsen og Herskabet. Bl.a. vil jeg forklare deres forhold til naturkraften, samt... -
hjælp til aflevering om ideologier
ForumindlægHej :) Jeg har fået denne opgave: Angiv og dokumenter, hvilke politiske ideologier der kommer til udtryk i bilagene A, B, C og D. Undersøg dernæst, hvilke politiske partier der kan tænkes at stå bag de politiske synspunkter i bilagene. Hvis der er noget jeg virkelig ikke er god til, at det at do... -
Stil skal rettes - HASTER
ForumindlægSkal aflevere denne stil i morgen om "kvinden og aben" Så er der ikke en der vil være flink at rette den? Kvinden og Aben Bogen ”kvinden og aben” er skrevet af Peter Høgh og er udgivet i 1996. Vi har læst bogen kvinden og aben i dansk. En meget spændende og interessant bog der sætter... -
Nogen der gider kigge for fejl?
ForumindlægMin AT skal afleveres idag så vil blive meget glad for hvis der er en der vil rette det. Indledning: Vi ser i dag at mange bliver slået ihjel. I Minority Report bliver dette standset førend det bliver begået, f.eks. afsløres et planlagt mord allerede i tankerne på en person. Jeg vil prøve at fin... -
rettelse af rapport om Energi
Forumindlægnogen som vil rette min rapport om Energi selve øvelse ligger her Frit fald. I øvelsen lader vi et faldende 1kg-lod trække en timerstrimmel igennem en timer. Hvis vi kan se bort fra luftmodstand og gnidning, vil den mekaniske energi være konstant under faldet. I øvelsen undersøges i hvor hø... -
Dårligt sprog = dårlig aflevering
ForumindlægHej. Endnu en gang har jeg lavet en aflevering, som jeg håber nogen vil se på. Jeg har et dårligt sprog og det får jeg konstateret gang på gang. Derfor vil det være rart, hvis nogen vil se min aflevering igennem, da mine karakter i dansk er nok undermiddel :-( På forhånd tak. Den fremmede af A... -
rettelse af fejl
ForumindlægDen fremmede af Albert Camus INDLEDNING: ”En grundlæggende tanke i eksistentialismen er, at et afsluttet filosofisk – videnskabeligt system som forklarer alle tilværelsens forhold, ikke kan givet. Eksistentialismen vender sig derfor mod ethvert forsøg på at udtømme menneskets væsen p... -
Saddam Hussein
ForumindlægNu har de jo fanget ham, så nu mangler de bare Osama Bin Laden - så er al terrorisme udryddet :D -
Hæren
ForumindlægDet er en lille måneds tid siden, at jeg fik brev fra hæren – de ønsker angiveligt min frivillige deltagelse i deres små julelege jf. 4 mdr. i trøjen. Jamen små venner dog:DET KUNNE ALDRIG FALDE MIG IND!Jeg nærer intet ønske om at lege krig i et mudderhul med løst krudt … hele mit liv har jeg vie...
