Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15941 til 15960 af 27765
-
Styrkeforholdet mellem Tyskland og England i starten af 2. verdenskrig
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRP og er begyndt på historiedelen. Her er jeg blevet spurgt om, hvordan styrkeforholdet mellem Tyskland og England var i starten af 2. verdenskrig. Men jeg kan ikke rigtig finde noget materiale om det. Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider eller bøger. Siden Ty... -
Lav karakter SRP?
ForumindlægHey SP Jeg fik SRP karakter igår - et 4 tal hvilket jeg synes er en anelse for lidt. Er der nogen herinde der ville kigge opgaven igennem og give deres mening om karakteren, inden jeg går videre med den til diverse lærere osv.? Det ville jeg sætte meget stor pris på. Hilsen Niclas Min prob... -
Spørgsmål om INVESTERING!
ForumindlægHvordan beregner man hvor stor en scrapværdi mindst skal være, for at en investering er lønsom???? -
Vil du tjekke min historie - problemforulering
ForumindlægHej Er der nogen der vil bruge kun 5 minutter af sin tid, bare lige for at tjekke min problemformulering, om der er sammenhæng i den.... og evt råd? Problemformulering - Hvorfor opstod Renæssancen? Hvordan opstod Renæssancen? Hvornår opstod Renæssancen? - Hvordan påvirkede den samfundet? Hvil... -
METODE
ForumindlægHej alle Hvis jeg har været inde og kigge på en paradise hotel-deltagers facebook profil, og kigget på hvordan hun iscenesætter sig selv, og kigget på hendes billeders kommentare for at se hvilke kommentare hun får der blandt andet lyder ala "eej hvor du smuk, misunder dig, ser op til dig!&q... -
Mundtlig Dansk A stx - kan man godt....
ForumindlægKan man godt komme op i pragmatik og argumentation i mundtlig dansk A? -
Ringe dansk i et kompendium
ForumindlægSproget i kompendiet "Købsadfærdanalyse, -->kultuelle forhold" er så dårligt og primitivt at det aldrig burde være sluppet ud til læserne. -
Gymnasiet
ForumindlægHej Alle Sammen.. (L) Jeg vil starte med at sige jeg beklager virkelig meget, men der er en eller anden der har været inde på min bruger og skrevet alt muligt... :/ Det jeg virkelig ked af ,,,, Meen jeg har et spørgsmål til jer: Jeg skal på gymnasiet, og det er sådan at jeg har valgt naturviden... -
Tyske sætninger
ForumindlægHej, er der nogen som kan give mig en god strategi om hvordan man oversætter denne her tysk sætning til dansk: Ham som imponere mig med hans talent, må få huset. Jeg har det svært med at oversætte sætningen på tysk :/ -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Digt genre???
ForumindlægKan et digt have mere end én genre??? -
Psykologisk teori om samfundets skyld
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om der findes en psykologisk teori, der modsat udviklingspsykologien, som bygger på, at barndommen har noget at gøre med, hvor man ender som voksen, mener, at det er samfundets skyld? Meningen med teorien er, at den gerne skal sætte udviklingspsykologien i perspektiv. ... -
oversættelse
ForumindlægHejsa, kan nogen oversætte dette stykke? Uden at bruge google oversæt for der forstod jeg ingenting. "The Sour Krout the Men at first would not eate untill I put in pratice a Method I never once knew to fail with seamen, and this was to have some of it dressed every Day for Cabbin Table, ... -
Modsiger de religiøse ikke sig selv?
ForumindlægDe religiøse siger, at Gud er den eneste perfekte skabning, og derved er menneskene ikke perfekte. Men de siger også, at Gud skabte menneskene i sit billede. Hvordan kan Gud både have skabt menneskene i sit billede (hvorved menneskene må være perfekte), mens Gud samtidig er den eneste perfekt... -
MEDICIN TILVALGSFAG HJÆLP!
ForumindlægKære SP Jeg er meget frustreret lige nu og meget bange for, om jeg har ødelagt hele mit semester! Jeg er kommet ind på medicinstudiet på KU her til sommer og jeg har fået plads til februar (jeg er vinterstarter). Jeg har haft travlt siden sommerferien med både kørekort og det ene og det andet.... -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
oversættelse
Forumindlæghej...jeg har brug for ligt hjælp her,jeg håber at der er nogel sød mennesker oversæt det har til mig . her er noget af historierDet hele køret rundt i min hovedet, jeg vidst ikke hvad jeg skulle gøre. Men det hele var over nu. Jeg tørret min tår af. Dave var død nu, og vi fik aldrig tid til at g... -
oversæt
Forumindlæghej.. jeg har brug en der kan hjælpe mig med at oversæt noget af min historien Da jeg kom hjem, var min kæreste i gang med at lave mad. Jeg gik ud til hende, og kysse hende på kind. Jeg skulle lig til at sige, at jeg hos en Jose så ligt skøre på mig, men han forstod det godt. Han vidste godt hvad... -
HTX eller STX?
ForumindlægHej, jeg en pige i niende klasse med et karaktersnit på ca. 9,6. Jeg har valgt HTX som ungdomsuddannelse, men har været virkelig i tvivl. Jeg er meget selvstændig og elsker skriftlige opgaver frem for praktiske. Jeg tænker meget visuelt og kan lide at tegne, lave film, osv. - i det hele tage væ...
