Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16001 til 16020 af 23489
-
Raketligning udledning!
ForumindlægJeg har lavet en udledning af raketligningen ud fra nogle noter jeg har fået af min lærer.. Nogen der vil kigge på det og se om det er helt forkert? Jeg er selv i tvivl om stykket hvor der står at det giver.. eller ..., fordi jeg ikke forstår, hvorfor det giver begge dele.. Filen er vedhæftet. På... -
Ondt i en af benene
ForumindlægHej, Fik for nogle få dage siden ondt i mit ene ben et sted jeg ikke ved hvordan jeg skal beskrive. Hvad kan være årsagen til det? Overanstrengelse? Er moderat fysisk aktiv hver dag. Jeg synes selv det gør ondt når jeg løber ture med benet. På forhånd, tak Mvh MathiasSA1 -
forkort..
ForumindlægKan ikke helt få denne forkortet.. hjæp.. -
Identitetsproblemer i det senmoderne samfund
ForumindlægHej venner, Jeg skriver SRP om hooligansme og det senmoderne samfund. I opgaven skal jeg redegøre for identitetsdannelse og identitetsproblemer i det senmoderne samfund. Jeg bruger sociologerne Giddens, Beck og Ziehe men har svært ved at finde noget konkret at tage fat i. Hvorfor har den enkelte ... -
"Det glæder mig på deres vegne" hvordan??
ForumindlægHvordan siger man følgende på engelsk please. Takker på forhånd -
Datid...
ForumindlægHvordan skal de to datids former bruges i spansk, præteritum og imperfektum, kan nogen give et eksempel. -
Dansk - Terminsprøve
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk. Ville I ikke kort fortælle om essay, novelle, krumme, og jeg ikke kan komme på andre. Håber I kan hjælpe mig... -
Skal finde frem til T0,5=R*C*ln(2) ?
ForumindlægJeg har fået opgivet at UC=U0e-(1/(R*C))*t jeg skal så ud fra det finde frem til at T0,5=R*C*ln(2) Jeg er fuldstændig blank og har siddet i timevis og set på det, nogen som kan hjælpe? -
Højstrøm
ForumindlægA: Jeg skal forklarer hvad højstrøm er, hvilket jeg virkelig ikke ved. Nogen der har nogen gode links eller vil lave en mindre forklaring, så jeg kan forstå det lidt bedre? B: Hvordan laver man Ω i word 2007? Kan ikke finde ud af det;-) Tak på forhånd. -
kan ikke vælge..
ForumindlægHejj!! Jeg har fået øje på 2 ting som jeg virkelig vil ha'! Problemet er at jeg ikke har nok penge til begge.. hvad ville I vælge?? Nogle virkelig lækre sko, flot design, sort farve. Eller ville I vælge en nice top, utrolig flot, silke, turkis farvet med halv-lange ærmer?? Raw <3 :D -
Bandekrige i USA
ForumindlægHej, jeg ville spørge om nogen af jer kendte til nogle forskelle mellem de bandekrige der er i USA og i Danmark. tak :) -
energiforsyninger i danmark hvilket produkt ?
Forumindlæghej jeg har projekt opgave i uge 6 jeg har valgt, at skrive om energiforsyninger i danmark. overemnet er en verden i forandring. jeg har gået og tænkt lidt på hvad produktet skulle være, men jeg har ikke kunne finde på en idé. så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre nogle forslag, hvis der var... -
Spørgsmål om komma
ForumindlægEr der en som vil genopfriske forskellen mellem de to sætninger My brother who is an engineer is coming home tomorrow My brother, who is an engineer, is coming home tomorrow -
Skæring mellem cirkel og linje
ForumindlægHej skal finde skæring mellem: x^2 - 4x + y^2 + 2y = 11 og y = x + 1 Normalt vil jeg sætte dem lig hinanden men det bliver lidt svært når de ikke "gir" det samme så hvordan gør man? omskriver man y = x + 1 , kan bare ikke se hvordan -
finde symboler på computeren
ForumindlægJeg har brug for at finde ud af hvordan jeg indsætter et symbol man bruger når man beregner standardafvigelser i forbindelse med beregning af sikkerhedsintervaller. det er et symbol ligesom et o men med en vandret streg ud til højre på toppen af o'et... jeg kan ikke kopiere tegnet ind her, fo... -
Specielle funktioner
ForumindlægFind monotoniforholdene for f(x) = 3 · ln x - x + 2. Skitser grafen for f og bestem en lignning for asymptoten til grafen for f. Jeg er fuldstændig lost på den her. Har prøvet mig frem og tilbage men uden held. Nogen der gider vise hvordan man løser problemet? -
f (t)= 2,4 * √t
ForumindlægHej med jer .. Jeg mangler en samlet konklusion til følgende opgave , håber i kan hjælpe Vands bevægelse i en bestemt type jordlag kan beskrives ved en model f (t)= 2,4 * √t hvor f(t) er antal cm, vandet er trængt ind i jordlaget, og t er antal minutter efter, at vandet er ledt ned i jo... -
Hjælp med en god konklusion?
ForumindlægHej derude Er igang med at færdiggøre min projektopgave, men kan slet ikke komme igang med min konklusion. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal starte? Any help? :) Tak på forhånd -
Snart prøve - derfor energimad, men hvad?
ForumindlægHej. Som oevrskriften viser, at jeg snart skal til prøve, og sidde stille i flere timer - derfor vil jeg spørge jer, hvad for noget mad og drikke jeg skal tage med, gerne noget mad og drikke, så energiet ikke går ned hurtigt, hvad vil i sige?Tak på forhånd! -
2 års opgave
Forumindlægvi har her på 2 år fået en opgave hvor vi mindst skal skrive 8 sider om et emne. men har det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om da jeg ikke gider at skrive om en bog. har haft noget i tankerne med nyeste tid og det moderne menneske. men ved ikke hvordan jeg kan få det til at passe in...
