Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16021 til 16040 af 119027
-
EUX vs. STX
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Jeg opstiller lige et eksempel, som omhandler mit spørgsmål: En person ønsker at blive dyrlæge, men ønsker ikke at tage en STX. Der er for nyligt blevet lavet en uddannelse kaldet EUX, som er en uddannelse der giver personer med en erhvervsuddannelse mulighed for at ... -
Hvilke gymnasier tilbyder Arabisk?
ForumindlægJeg leder efter gymnasier (STX) som underviser i Arabisk på B og A niveau. Helst som studieretningsfag, men ellers som valgfag. Har fundet to steder som udbyder det som fag til HF, men vil helst tage en STX. -
rettelse til nogle sætninger
Forumindlæggoddag...Jeg har nogle tyske sætninger, som jeg ikke er helt sikker på... og ville derfor blive glad hvis der var nogen som gad at rette dem igennem...1. Jemand gibt immer Absagen wenn sie Abstellungsplatze suchen, und das ist bestimmt nicht ein guter Start an seinen Lebens als Erwachsene.2. Jede... -
6 A-niveaus fag
ForumindlægHej alle sammen, jeg har lige et spørgsmål mht. det at rykke sine fag op til et højere niveau. TIl dagligt studerer jeg bioteknologi og matematik på A dvs., at jeg med dansk og historie har 4 A-niveaus fag. Men så kunne jeg godt tænke mig at rykke tysk op på A i 3.g., hvilket jo så vil result... -
Sumfunktion
ForumindlægHej. Kan I give nogle hints til a) og b)? -
Kan man godt skifte klasse?
ForumindlægHej folkens, Jeg kan virkelig ikke klare samfundsfag på A, og jeg synes at det er et TOTALT kedeligt fag. Jeg skal ikke bruge samfundsfag til min videregående uddannelse. Tror I der er mulighed for at jeg kan flytte klasse? (Jeg går i 1g) -
Matematik Lineære funktioner
ForumindlægEt hold nv-elever vil undersøge, hvor meget en bestemt mængde vand udvider sig, når det opvarmes. De hælder vandet i en kolbe med prop, hvori der er sat en pipette. Kolben placeres på en varmeomrører, og efterhånden som temperaturen af vandet øges, noterer de temperaturen, og hvor meget vandet st... -
I need for your help - Only 3 lines
ForumindlægHej, jeg har problemer med at formulere det nedenstående, er der nogen der vil læse den igennem og rette for fejl. Håber I vil hjælpe mig. På forhånd mange tak. Billie holiday believe that she did not belong to a poor life, she wouldn’t work; she would just always singing. She was born whit the... -
oversættelse af en sætning
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på, hvordan følgende sætning skal oversættes; De nød altid meget at gå på indkøb om aftenen. Det er egentlig altid meget, der forvirrer mig : i Jeg har næsten aldrig problemer med engelsk, men jeg synes, at denne sætning er en smule underlig at oversætte. Men jeg har ... -
Henfald
ForumindlægHvordan gør jeg det? Tjek billede. -
Ekponentielt voksende fuktion
ForumindlægVed slet ikke hvordan jeg skal løse dette regnestykke!Indholdet af et radioaktivt stof i et præperat after eksponentielt med en halveringstid på 1,28*10^9 år.Bestem, hvor mange procent af det oprindelige indhold der er tilbage af stoffet efter 8,50*10^8 år.Bestem, hvor lang tid der går, før indho... -
Store bogstaver i Latex
ForumindlægNår jeg skriver en formel i portalens LaTeX, bliver store bogstaver lavet om til små. Hvordan undgår jeg det? -
Renter
ForumindlægHejsa er der en der kan hjælpe med dette? .-) -
Bestem arealet af M
ForumindlægHej alle :) Jeg har fået denne opgave: Grafen for funktionen f(x)=-x^2+3x Afgrænser sammen med første aksen en punktmængde M, der har et areal. Bestem arealet af M Vedhæfter et billede af grafen. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig, for jeg er den del lost.. -
Talforståelse - Kvadratrod?
ForumindlægHej kloge hoveder. Sidder og fumler med forståelsen af nedenstående udtryk: 2*kvrod(2)=kvrod(8) Hvorfor er disse 2 udtryk det samme? Hvad gør man for at få 2*kvrod(2) til at blive til kvrod(8)? I don't get it. På forhånd tak for hjælpen. ;) -
Oversættelse;D
Forumindlæg1.Må jeg se din nye cykel 2.Du må gerne se den, men du må ikke køre på den 3.Jeg må tale med dig. Må jeg komme i aften 4.Han kommer måske i morgen 5.Det kan være meget koldt i april 6.Du må se den film, den er fantastisk 7.Det kan være han aldrig kommer tilbage 8.Du må ikke græde. Du har det m... -
Forskel fra folke til gym.
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år og ville lige høre hvilket fag, I synes der er mest forskel mellem fra folkeskolen til gymnasiet???Og om det er en god/dårlig forskel??? -
Samfundsfag på A(stx)
ForumindlægHej. Skal søge ind på STX (gym) og overvejer en linje der hedder SAMFUNDSFAG og ENGELSK hvor samfundsfag er på A niveau. ER DET SVÆRT AT HAVE DET PÅ A? FÅR 10 på standpunk, det eneste jeg er lidt dårlig til er partierne (hvad de forskellige partier står for/medlemmer)) -
Rettelse af engelsk
ForumindlægHej,Jeg ville blive meget glad hvis der var nogle, der ville rette min stil igennem og evt. komme med forslag til forbedringer.-------------------------------------------Essay about “I Spy” Graham Greene is the author of the short story “I Spy”, which first appeared in 1930. He spent his e... -
Kvasarspektrum
ForumindlægHej alle, Jeg har virkelig brug for hjælp til en fysik opgave, som jeg har vedhæftet. Jeg er i tvivl om hvad man skal. Jeg har beregnet rødforskydningen, og får det til 0.349794. Men er det, det man skal i den opgave?
