Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16061 til 16080 af 23489
-
reducér
Forumindlæghar virkelig problem med at reducére, så hvis i hjælper mig vil jeg blive meget taknemlig Følgende spørgsmål: 2(a2-b)+2b= ? 7a-7-a= ? 4x-2= 18 x= ? 16x= -8 x=? -
Karaktergivning af denne opgave
ForumindlægHej, jeg har lige fået denne spanskaflevering tilbage i rettet udgave og jeg er ikke tilfreds med karakteren. Hvis der er én der har lyst til at læse opgaven igennem og vurdere hvilken karakter der burde være givet, ville jeg være taknemlig! Er det en kvalificeret faglig uddannet person, vil jeg... -
civile under afghanistan krigen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående civile under Afghanistan krigen, hvordan er det de har det, hvordan er deres hverdag? - Jeg skal perspektivere til hvordan civile i Danmark under 2. verdenskrig havde det i forhold til hvordan de civile i Afghanistan har det. Jeg vil være yderst taknemlig for... -
Matematik A STX December 2010
ForumindlægOpgave uden hjælpemidler Opgave 4: Funktionen f(x)=b*x^a (potens funktion) opfylder, at grafen for f går gennem punkterne p(2,1) og q(6,27). Bestem tallene a og b: Jeg er kommet frem til at jeg har to ligninger med to ubekendte: 1=b*2^a og 27=b*6^a Efter mange forsøg og mærkelige resultater, ha... -
Introduction :)
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en introduktion omkring hvorfor jeg har valgt at skrive om Nelson Mandela.. Det eneste jeg kan komme på, er fordi han er inspirerende for så mange folk. Men hvad søren skal jeg ellers skrive?? Håber nogen har et forslag eller to!:) -
Kulsyre som monoprot syre, forklaring?
ForumindlægJeg sidder med et forsøg om bikarbonatbufferen, og forstår ikke helt hvorfor kulsyre er monoprot ved fysiologisk pH? Kan se en anden har oprettet spørgsmålet herinde, men er ikke blevet klogere. Kan nogen hjælpe? -
Jeres Yndlingscitat(er)??!
ForumindlægHej :) Jeg har om Citater og Hvorfor citater egentlig bliver så berømte! Jeg skal skrive en stil om det og derfor ville det hjælpe at få nogle citater herinde fra, og få folks mening om citaterne! :D Tak:D -
polaritet
ForumindlægHej, Ethanol, acetylsalicylsyre, salicylsyre har ikke et højt polaritet retter ethanol har slet ingen polaritet. Mens vands polaritet er ret højt. Så er det sandt at hvis man blander ethanol med acetylsalicylsylsyre og salicylsyre at de lettere vil blive opløst og at det medføre at man taber lid... -
Reaktioner!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave. Ved opvarmning af butan-2-ol med koncentraret svovlsyre elimineres vand, hvorved der kan dannes forskellige eliminationsprodukter. Opskriv reaktionsskemaer for de mulige reaktioner og navngiv de forskellige produkter. -
Oversættelse rigtigt?
ForumindlægHey er i gang med en oversættelses opgave og vil gerne vide om jeg har gjort det rigtigt så jeg kan rette det gerne med en forklaring :) Die Küste lag bereits weiter vorbei hinter uns, und vor der Fähre war nur noch Wasser zu sehen. Zwischen dem Tisch spielte zwei Kind, und plötzlich kam sie ... -
Fejlsætning
ForumindlægHej :) Jeg sidder her med en engelsk aflevering, hvor jeg skal finde og rette fejl i sætninger. Men der er en jeg ikke akn finde ud af, så hvis der er nogle, der vil hjælpe mig, vil jeg blive meget glad :) Den lyder sådan her: Wayne and Colleen are thrilled with the wonderfully addition to thei... -
Uregelmæssig verber
ForumindlægOPGAVE A: Am Ende der fünfziger Jahre (1)_______________ viele Gastarbeiter nach Deutschland. Hier (2)____________ sie leicht einen Job, denn damals (3)_____________ es Mangel an Arbeitskraft, besonders im Ruhrgebiet. Mit der Wirtshaftskrise der siebziger Jahre (4)__________________ recht schwier... -
samf opgave
ForumindlægHej med jer.. Vi har fået følgende opgave stillet af vores lærer "Diskuter, hvad der kan forklare vælgeradfærden i det senmoderne samfund. Besvarelsen skal tage udgangspunkt i vedhæftede bilag. Husk der er tale om en synsvinkeldiskussion. " Som nævnt i opgavebeskrivelsen har vi fået... -
Forslag til et bedre studieportalen
ForumindlægKære studieportalen. Nu taler jeg udelukkende på vegne af mig selv, men efter hvad jeg kan se i de forskellige tråde, er jeg ikke den eneste, der har følgende holdninger. Vi er en del brugere, der bruger masser af vores fritid på at hjælpe yngre/svagere elever med deres lektiehjælp. Dette er noge... -
Psykologi eller filosofi?
ForumindlægJeg vil til sommer søge ind på en af disse uddannelser; filosofi eller psykologi. Længe har jeg overvejet og spekuleret i fordele og ulemper ved hvert studie, og jeg er kun blevet mere forvirret. Egentligt er det mest den filosofiske del ved psykologien, som interesserer mig. Her tænkes på de st... -
integralregning
ForumindlægHej:) jeg håber i kan hjælpe mig med denne opgave: To funktioner f og g er bestemt ved: f(x)=x2 - k*x og g(x)= k*x hvor k er et positivt tal. Graferne for f og g afgrænser en punktmængde M, der har et areal a) Bestem k, så arealet af M er 36 Jeg ville gerne finde grænseværdierne a og b, så jeg ka... -
Eksamen - romantikken
ForumindlægHej med jer. Er der nogle der ved om hvad der er relevant at fortælle om til den folkeskolens afgangseksamen i dansk om romantikken? Skal man indblande Platon, eller kommer man ud på et sidespor så? -
hjælp en i nød ...
ForumindlægHej Alle! da jeg har været på ferie og ikke har fået denne aflevering har jeg MEGET travlt... tænker på om der er nogle der kan hjælpe mig med disse opgave (vedhæftet) gerne med udregninger, så forstår jeg det bedre ...... håber der er nogle der gider at bruge eet minut eller to på det. På for... -
Eksamen - problemregning
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasses afgangsprøve i matematik her på onsdag. Jeg har siddet og skrevet noter til alt jeg kunne komme i tanke om i de sidste to dage. Så jeg undrede mig over hvilke opgaver der kunne dukke op til problemregningen? Og hvilke plejer typisk at være der? :) -
Matematik G
ForumindlægVil have hjælp til 6,7,8
