Søgning på: spansk noter. Resultater: 16201 til 16220 af 20423
-
11-13????
ForumindlægHej...Jeg skal op i mat b-niveau på tirsdag... JEg satser på mindst et 11tal, men hvordan kan amn få et 11-13tal???Hvad skal der til???For det er vel ikke nok bare at kunne beviserne... Men hvad hvis man er god til at kæde det sammen, og har et godt overblik??? Vil virkelig gerne have et 11tal, o... -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
nogle der vil oversætte? :o
ForumindlægHej, er der nogle der gider at oversætte: Han synes at smukke piger kan få lige hvad de ønsker. Derfor vil han gerne have en anderledes kæreste som fx. ikke er med i pige bander. En helt ordenlig pige leder han efter. For når han fx. spørger bande pigerne om de skal danse til en fest mister han... -
Flydekor m. Omvendiger ; thank you for the music, Abba
ForumindlægHej (: Jeg har fået en aflevering hvor jeg skal indskrive: flydekor m. omvendinger - ej højere end "h" bastoner i halvnoder eller helnoder, i thank you for the music af Abba. mit problem er, at jeg ikke rigtigt ved hvad flydekor m. omvendiger er? Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har... -
Haster - OT bestemmelse
ForumindlægHej vi har lige haft kemi for første gang lgie siden ferien..Vi skal bestemme oxidationstallene på de negative ioner på en hel side..Hvis i viser mig 2 eksempler vil jeg tro at jeg kan lave resten selv da hjernen så slå til.. heheF-og Cl-ogHSO3-på forhånd mange tak -
Mærkelig ligning + spørgsmål
ForumindlægHej, har problemer med disse to opgaver, og kan simpelthen ikke lige se løsningen i dem, så lidt guide ville være fedt :) Første problem: Ligningen: (2x - 4) * ln(x - 1) = 0 . Spørgsmål: Vinkel C= 90 Vinkel A & B = 45 grad Kateterne er ukendte. Hypotenusen: 6√2 Opgaven lyder følg... -
Naturlig udvikling..
ForumindlægJeg er så heldig at have en 2 siders stil for til på torsdag om 'Naturlig udvikling i Danmark', nu er det bare sådan at jeg virkelig ikke ved hvad det er.. Jeg har skam søgt, men jeg kan ikke finde noget .. Jeg håber i kan hjælpe. -
Direkte/indirekte tale
ForumindlægHvad er forskellen på direkte og indirekte tale? Der står intet om det i min grammatikbog. Er der evt. nogen der kan give et eksempel? :) På forhånd tak! -
Indian Camp....
ForumindlægHej....Er der nogle der har læst den, jeg har nemlig fået nogle spørgsmål for, som jeg ikke helt kan finde ud af ....Freud -
Postmoderne
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Er der en, der kan forklare hvilket tidsperiode postmoderniteten lå i, og hvad dens kendetegn er?Wikipedia har to artikler om emnet: Det ene med bindestreg, den anden uden.http://en.wikipedia.org/wiki/Postmodernityhttp://en.wikipedia.org/wiki/Post-modern -
Hjælp til få sætninger..
ForumindlægHej derude ;) Jeg har en smule problemer med de to sætninger forneden. Har prøvet at oversætte dem så godt jeg kunne, men der er lige nogle ord jeg er i tvivl om, det kunne være rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe. 1. Han var ikke så vellidt blandt borgerne som sin hustru, for han delte hv... -
Beregning af grænseværdier
ForumindlægHejsa :)Vi har fået vores første opgave i grænseværdier, og jeg er lidt i tvivl. Den lyder:Beregn grænseværdiernelim ´((3x¨3)-2x -
Rapport
ForumindlægHej, jeg er igang med en geografi rapport og er kommet ret langt, men sidder dog fast i nogle spørgsmål. Nogen der kan hjælpe mig med det?Hvordan opdeler man atmosfæren?Nævn de 4 vigtigste luftarter i atmosfæren og forklar deres betydning.Hvad forstår man ved albedo? -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
HJÆLP - Redegør for to be
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :) -
er der nogen der kan oversætte disse sætninger
Forumindlæg3) Tidligere arbejdede han i udlandet. 4) Hvem sendte ham pengene? 5) Han har været syg, men nu er han blevet rask. 6) Hvor har han studeret? 7) Han havde fortalt hende en historie. 8) Han bliver en god far. ( Alles in allem, side 100) 9) Drengens far var en gammel mand.( Alles in... -
Matematik
ForumindlægJeg synes, at der efterhånden kommer flere og flere til siden og spørger om hjælp til matematik - dette er selvfølgelig godt for siden! - men mange af disse handler om den samme opgave! Dette kan enten skyldes, at folk ikke kan finde ud af at søge, eller at folk ikke kan finde det de søger efter,... -
bekymret for mit gennemsnit
Forumindlæghej alle sammen.. Jeg ved ikke hvaad jeg skal gøre, jeg er meget bekymret for mit gennemsnit.. jeg ved det ikke blive til noget godt.. Er helt vildt stresset... Skal op til eksamer i nu, men er helt færdig, har mistet håbet.... Ved ikke hvad jeg skal gøre....... :( -
Problemer med fremlæggelse
ForumindlægHellow Folkens Jeg har et problem mht. at fremlægge. Jeg kan sagtens sidde og fortælle om det alene til det jeg skal fremlægge om, detaljeret og præcist, men så snart det er foran hele klassen ryster jeg i kroppen og får det dårligt, begynder at svede, bliver nervøs og føler en form for angst i k... -
HJÆLP af 1. del af musik skriftligt!
ForumindlægHej. Jeg skal op til skriftlig musik her på tirsdag - jeg har musik på A-niveau. Nogle der har nogle hints til hvordan jeg klarer mig igennem den første delprøve? Hilsen Sarah
