Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16321 til 16340 af 119569
-
eksamenssæt?
ForumindlægHej Er der nogen, der har mat A stx eksamenssæt fra 2014 liggende og har lyst til at lægge den ud her? Jeg vil nemlig gerne øve på eksamenssæt der er så nye som muligt end terminsprøven. På forhånd tak! -
MATEMATIK 8 KLASSE TJEK SIDE SIDE 5 I FILEN
ForumindlægTunellen er 2600 m lang og tværsnittet har et areal på 63,18 m2 Beregn hvor mange m3 fjeld der er sprængt væk? -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til [email protected] -
(analyse matematik) vis at sine og cosh er kontinuerte vha. additionsformel og uligheder.
ForumindlægJeg skal vise at cosh og sinh er kontinuerte funktioner ved at bruge additionsformlerne og følgende uligheder: Additionsformlerne: De to uligheder: Jeg er indtil videre kommet frem til følgende ved at bruge delta-x og additionsformlerne, har dog svært ved at se hvordan jeg bruger uligh... -
sproglig mat eksamen
ForumindlægHey, er der nogen af jer, der har eksempler på hvilke spørgsmål man kan trække til mundtlig mat eksamen (b-niv)?Eller har i nogen idéer til dispostion?Håber I kan hjælpe ;) -
2. ordens differentialligning i Mat 1 (sandsynligvis b, eller a niveau men opgaven er dette niveau)
ForumindlægHej hjælpere! Jeg skal løse en opgave hvor jeg skal skal finde de afledte af en given funktion og jeg vil høre om i kan se om det er rigtigt? jeg ved godt at det måske ikke lige er universitetsniveau, men det er så lang tid siden at jeg bliver helt i tvivl. jeg vedhæfter min besvarelse. -
Eksamen
Forumindlæghalløj. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan fysikeksamen foregår? VH. ELWIS -
8.009
ForumindlægHej. Jeg sidder med denne opgave og forstår ikke en dyt, da vi endnu ikke har lært noget om dette. er der nogen der kan hjælpe? Bestem minimum for funktionen f(x)=x^2+2/x , x>0 -
Matematik hjælp: Den samlede gæld i landbruget fra 2001-2009 kan beskrives ved f
ForumindlægHej Jeg er i tivl om hvordan følgende opgave skal løses: - Det skal lige siges at den skal løses uden hjælpemidler. Opgaven: Det samlede gæld i landbruget fra 2001-2009 kan beskrives ved f. Figuren viser grafen for f. Benyt figuren til at bestemmes f(6) & f'(6). Forklar hvad di... -
Matematik: figuren vise to ensvinklede og retvinklede trekanter acb og bda
ForumindlægKan man tjekke nedstående fil. Jeg har egentligt ikke brug for et svar, men et skub mod det rigtige hjørne. :) -
Forkert
ForumindlægHej allesammen. -
omvendt kradratsætning
ForumindlægHej! Jeg er lige begyndt på STX, og vi har fået en opgave, hvor kvadratsætningerne skal bruges 'modsat'. Jeg kender godt reglerne, men har lidt startvanskeligheder :) Ville være glad for lidt hjælp (: x^2 - 4x + 4 = ? På forhånd tak -
Hvordan beregnes gennemsnittet?
ForumindlægHej jeg har hverken gennemsnittet til at læse medicin eller odontologi som er mine eneste ønsker. Jeg lægger næsten hele 2 karakterer under det krævede gennemsnit men er fast besluttet på at jeg vil ind på et af disse to uddannelser da jeg ikke kan se mig selv arbejde indenfor noget andet. Jeg e... -
Er der virkelige ingen der kan hjælpe mig??? Kemi B eller A, eller nogle gode noge fra C.?
ForumindlægDER MÅ DA VÆRE NOGEN SOM KAN HJÆLPE BARE EN SMULE! Er der ikke nogen af jer som selv skal op i kemi, som måske har været oppe før og lige ved hvordan man skal kunne kringle det???? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! nogle tips til mundtlig kemi eksamen på c-niveau- Jeg skal snart op i ... -
Tre grafer A, B og C, hvilken funktion f, g eller h den er graf for??
ForumindlægHvad er hvad? Jeg er mega itvivl :) -
Gør for hver af de tre grader A, B og C rede for, hvilken funktion f, g eller h den er graf for
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal argumentere i denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet. -
Hej, please hjælp...hurtigt!
ForumindlægEr der nogen som har beviserne for understående emner eller nogle hint til årsprøve matematik mundtlig...1.gTrigonometriDen retvinklede trekant.TrigonometriSinusrelationerne og arealet af en trekant.TrigonometriCosinusrelationerne.Den rette linjeParallelle og vinkelrette linjer. Vinkel mellem to ... -
Karakterer 2.års hhx
ForumindlægSituationen er at jeg afslutter 4 fag i år, jeg har afsluttet medie fag med et 7 tal og erhverscase med. Og jeg har netop været oppe til international økonomi / samfundsfag på b niveau. Jeg har desværre fået 00 mit spørgsmål er så bare kommer det på mit eksamens bevis eller tager de også den årsk... -
Medicin med HF-eksamen?? Hjælp!
ForumindlægMin kæreste droppede ud af 2.G STX for ca halvandet år siden. Han er fast besluttet på at han vil læse medicin og vil nu igang med den nødvendige eksamen. Adgangskravene på medicin er: dansk A, engelsk B, matematik A, fysik B (A) og enten k... -
Er der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.?
ForumindlægEr der nogen der har nogle 9 klasse eksamensæt i Matematik, Dansk, Tysk, Fysik-Kemi osv.?
