Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16341 til 16360 af 109300
-
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej Jeg skal oversætte følgende sætning til engelsk: Grønlænderne protesterede imod at blive behandlet på denne måde. Dette, har jeg gjort på følgende måde: The Greenlanders protested against being (treat) in this way. Jeg synes dog ikke, at ordet treat lyder helt rigtigt, eller hva... -
hjælp til Blodtype-bestemmelse
Forumindlægmoderens blodtype barnets blodtype 0 A A 0 AB B B ... -
vektorer
ForumindlægHej..Jeg har problemer med følgende opgave:I et koordinatsystem er givet vektorernea= (2,-5) b=(-6,4) c=(11,0)vektorerne a og b udspænder et paralleogram.beregn længden af hver af diagonalerne i paralleogrammet.nogen der kan hjælpe? -
Haster
ForumindlægJeg kan ikke felt finde ud af hvad b er i en andengradsligning. Jeg ved at a = betydningen for om der er sur eller glad mund. c = skæring med y-aksen. men hvad er b? er det den som bestemmer bredden af parablen? -
Talteori
ForumindlægEn simpel opgave, som jeg slet ikke kan gennemskue, selv efter et par dages spekulering: Vis, at hvis a^3|b^2, så vil a|b. ...hvor |-tegnet betyder "går op i". Nogen der har et lille hint? -
trekant.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? I en trekant ABC er |BC|=4/3|AB| og |AC|=2|AB|. a) Bestem vinkel A - Skal man bruge cosinusrelation? Ved ikke rigtig.. b) Bestem |AB|, når h_b=4 -
matematik haster :(
ForumindlægHej Skal regne (a+b)^4 ud Ved at jeg skal starte med (a+b)*(a+b)*(a+b)*(a+b) og har fået mange underlige løsninger på det. hvor jeg får 8 led og 16 .. :( Håber I kan hjælpe -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Gini-koefficienten
ForumindlægEr gini-koefficienten defineret som a/a+b eller a/b? jeg er forvirret hvornår bruger man hvad? -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
hjemmestuderende i udlandet
Forumindlæghej Er det muligt at være hjemmestuderende i udlandet? Dvs. bliver optaget på et uni i DK, også rejse til udlandet ned bøgerne (og rejse til DK til eksamenerne)...?? -
Grammatik - selvfølgelig....
ForumindlægHar nogle sætninger, der skal rettes og forklares grammatisk. nogle af dem forstår jeg ikke og andre kan jeg ikke forklare grammatikken i. 1. If someone differs from the norms, FX due to their skill they will most likely become a victim of victimization. 2. and it is not unusually 3. shows her in... -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
Hvilke karakterer tæller?
ForumindlægJeg roder rundt i de her karakterer! Jeg får ok karakterer, men skal have 9,8 for at komme ind på min uddannelse. Og den kan jeg kun klare med nød og næppe. Så jeg har prøvet at opstille nogle hypoteser. Men det er lidt svært når man ikke forstår følgende:1: Hvad vil det sige at musik fra 1.g og ... -
Hvad er "Genitive case" i dansk og latin?
ForumindlægHej! Kan du forklare i børnesprog denne problemstilling, jeg vil gerne have det lidt uddybet hvad det præcist drejer sig om når man taler om "genitive case". Tak på forhånd!! -
Hvad betyder 1.g?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et ret simpelt spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med. Jeg har klaret det dårligt (i hvert fald under forventning) her i de to første standpunktskaraktere på stx, 1.g...Det har slidt på min selvtillid og motivation. Jeg får af vide at jeg bare skal gøre det bedre ... -
Regneregler for parantes.
ForumindlægHvordan udregnes dette ? (a*b)(c-d) -
Nyeste oplysninger om kloning
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive studieretningsopgave i biologi og engelsk. Min plan er at gennemgå det teoretiske i biologi først, men er i tvivl om, hvad jeg her skal gå i dybden med. Skal man mon starte helt fra starten af, og beskrive hvad en celle er, osv osv? Skal jeg også skrive lidt om gensplejsni... -
Gang ud i parenteser?
ForumindlægJeg har fået nogen opgaver og kan bare ikke finde ud af at regne dem ud.. Håber nogen vil hjælpe mig med dem her 3: Gang følgende parenteser ud: (-4+b)(b+3) (3*x-y)(x+y) (2x+y)(y-3x) kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre:/
