Søgning på: religion b projekt. Resultater: 16341 til 16360 af 95145
-
Omskrivning af formel?
ForumindlægHvis nu jeg har en formel der hedder : x = (a x b) : 100 og jeg ved hvad x og a er, men skal finde b, hvordan er det så jeg omskriver den ? det er vist lang tid siden jeg har haft helt almindelig og simpel mat ..:) -
Skalarprodukt
ForumindlægHej studieportalen. Jeg læser op og har tænkt over et par dage hvad prikproduktet egentlig er, jeg ved at vektor a*b = |a|*|b|*cos(v).. Er der en der kan forklare prikproduktet på en anden måde end wikipedia? Mvh Daniel -
mat sinus/cosinus/tangets
ForumindlægHej. Jeg skal regne Vinkel B eller C, hvor jeg kender Vinkel A og sidderne b og c, Er der nogen som kan hjælpe mig med at skrive formlen sinus/cosinus/tangets? Så jeg kan regne ovenstående. -
eksponentiel udvikling
ForumindlægJeg ville høre om der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at bevise formlerne a * x* b og f(x) = b*xa Vha punkterne (x1,y1) og (x2,y2) På forhånd tak -
deling? øøh (lav ligning)
Forumindlægheei, er igang meed at lave en opg. - 3 børn A,B OG C skal dele 1015 kr. A får dobbelt så meget som B, der for 100 kr mere end C. - hvor meget får de hver?? - Hvordan får man en ligning ud af dét?? -
Parabel
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=x^3+bx^2+3x+4 hvor b er et tal bestem de værdier af b, for hvilke f er en voksende funktion. -
Den blandede partielle afledede
ForumindlægHejsa! Jeg har brug for hjælp til opgave b: På forhånd tak! -
Den nye skala, hvordan regner man snittet?
Forumindlæglad os mine karakter ser således ud.... afsætning b: 7 erhvervscase b: 7 It C: 10 IØ B: 7 Tysk B: 0 En der kan hjælpe mig med at beregne snittet ud... Mvh. Mia -
logaritmisk funktion
Forumindlæghvordan beregnes konstanterne a & b for en logaritmisk funktion? -
Benyt modellen opgave 8
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man løser a, b og c -
Samlede antal
ForumindlægHar brug for noget hjælp med denne opgave b, har fået lavet a. -
Potensfunktioner: ændring i x-værdien, for at y-værdien er faldet med 2/3
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at løse opgave b? -
Please, hjælp !! Engelsk disposition..
ForumindlægHey! Jeg skal i gang med at lave en engelsk disposition. Jeg vil skrive om forskellen mellem de danske familier og muslimske .. Har I nogle gode forslag til emnet? tak :) .. -
Hitler?? Hvorfor gjorde han alle disse ting???
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg vil gerne hører jeres meninger om Hitler og sammenligne dem med min... Hvorfor gjorde Hitler alle de ting han gjorde.. Jeg forstå ham ikke.. Han er sådan en skrotbunke. Tilføj venligst noget til denne overseje debat.. Så jeg kan se om jeg har ret eller jeg har misfort... -
Fuck jeg gidder ikke!!!
ForumindlægJeg skal op til historie eksamen på fredag og JEG GIDDER VIRKELIG IKKE, alt det historie læsning hænger mig virkelig ud af halsen. Jeg gidder bare ikke læse det op, har virkelig ingen movitation til at tage mig sammen til at læse. Jeg er næsten færdig med pensumet, men tror egentlig bare jeg har ... -
Ang. eksamen
ForumindlægHej folkens, Jeg er rigtig RIGTIG ulykkelig over hvor slemt det gik til min religionseksame. Er det muligt at få den taget om??? Sagen er at jeg havde det elendigt, da jeg sad inde til forberedelsen, kunne slet ikke koncentrere mig, hvad resulterede i at jeg intet overblik havde over tekstens det... -
En teori
ForumindlægEn teori om universet. Holger Bech Nielksen, professor emeritus (Niels Bohr Instituttet) og forfatter til strengteorien tror ikke længere på sin egen teori, hvilket kunne læses i Politiken (28/8). I stedet foreslår han en teori, han kalder random dynamics, en så kompliceret affære, at den ald... -
Skrevet Koranen
ForumindlægHvem har skrevet koranen? Det er da ikke Muhammed?? Er det ikk mundtlig overlevering og så andre der har nedskrevet det senere?? HELP :D -
PLEASE!!
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min dansk stil. den er ikke særlig lang. PLEASE::::: -
Samfundsvidenskabelige "metoder"
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen i AT, og et af mine hovedfag er samf. jeg ville høre om der er nogle af jer der evt. kunne oplyse mig de grundlæggende facts om disse "metoder" på forhånd tak
