Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 16381 til 16400 af 25465
-
Tema i teksten monster under the bed
ForumindlægHej jeg sidder og skal aflevere en analyse af novellen "monster under the bed" I analysen skal jeg forklare hvad temaet er, men jeg har svært ved at komme på noget godt - det eneste jeg er kommet op med er frygt Håber i kan hjælpe eller inspirere :) Tak på forhånd -
Tysk rettelse ? Anyone? :(
ForumindlægHej allesammen! Er der ikke nogle søde sjæle der vil rette en kort tekst som jeg har prøvet at oversætte? Tysk er desværre ikke min stærke side, så jeg vil virkelig værdsætte det! Jeg kan sende teksten til jeg i indbakken :) Please! -
oversættelse
ForumindlægWee , sleekit, cowrin, timrous beastie, O ' what a panic's in the breastie! Thou need na start na awa sae hasty Wi' bickering brattle!I wad be laith to rin an'chase thee , We murdering pattle! I'm truly sorry man's dominion Has broken Nature's social union, An justif... -
Atomer
ForumindlægKan et atom deles i mindre dele? -
Grammatisk ukorrekt sætning
ForumindlægJeg skal rette fejlene i følgende sætning og forklare mine rettelser på dansk vha. grammatisk/faglig terminologi: 1) I dislike to go by bus, but i cannot afford buying a car. 2) I live in the house which roof is red -
Hvorfor komma?
ForumindlægEr der nogle, der kan forklare mig, hvorfor der skal være et komma i følgende sætning efter "love" og før "and"? "You’ve been put into this world too learn, experience, love, and live your life." -
Forskellen??????
ForumindlægHvad er forskellen på father's og fathers' altså forskellen på hvor man sætter ' henne? hurtigt svar søges -
Nogen der vil rette mit abstract?
ForumindlægThis paper examines the two explorers, from the day they were born to the day the left the world. The first explore is Mungo Park who was born in 1771 and died in 1806, by an accident where he drowned in the Niger River, which was the reason for he was in Africa in the first place. The second exp... -
Hvad er et resume?
ForumindlægHej :) Jeg er lidt usikker på hvad et resume er, hvad det skal indeholde og hvor langt det ca skal være. Håber at i kan hjælpe mig. -
''SKIFTE GYMNASIUM''
ForumindlægHej. Ja, som i kan læse så er det det jeg har overvejet i næsten 2 mdr. hver dag. Jeg ligger på et gennemsnit mellem 6 & 7. Jeg er ret aktiv i timerne og laver altid lektiernæsten). Problemet er at jeg går i en dårlig klasse/ skole. Det er nemlig det sociale netværk som jeg er træt af. Da det er... -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
Valg af linje i gymnasiet?
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har besluttet mig for, at jeg gerne vil på STX: Jeg er meget tværtifaglig, men ved ikke, hvad jeg vil i fremtiden - hvilket gør, at jeg gerne vil have alle mulighederne, når jeg engang har huen. Til gengæld er jeg virkelig i tvivl om, hvilken linje der er smartest for m... -
Hjælp med Fysik og Kemi
ForumindlægHej, Jeg vil spørge om der et sted/Hjemmeside eller noget lign. så man kan blive bedre til F/K, da jeg ikke kan finde ud af noget som helst -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
ER DET RIGTIGT OVERSAT? :)
ForumindlægNowadays, Codorníu continues to control the production process of all its cavas from vineyard planting to finished product. The winery has the most modern installations and the very latest equipment.” In 1976, the Codorníu cellars at Sant Sadurní d'Anoia wer... -
Gymnasiet
ForumindlægHej. Er der et stort spring fra folkeskolen til 1.g (niveaet)? Skal nemlig starte i 1.g her i august, hvilket jeg ser frem til. Og steg eller faldt jeres gennemsnit, da i begyndte på gymnasiet? Tak :-) -
Kandidat
ForumindlægHej derude, jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående hvilken kandidat jeg evt kan søge efter økonomistudiet. Jeg startede med at læse 2 semestre på softwareingeniør men valgte at skifte til økonomi på grund af forskellige årsager, bla studiemiljø og at jeg mistede interessen for at programmer... -
oversæt en sætning
Forumindlæger der en der vil oversætte denne sætning, jeg er faktisk i tvivl om der menes det ene eller det andet. "democracy is the rule of the politician" -
rettelse af kort oversættelse. HASTER!
ForumindlægHej nogen der vil rette den lille tekst for mig (: "JFK" er titlen på Oliver Stones film om mordet på den amerikanske præsident i 1963, en kontroversiel film, som tegner til at blive årets mest omdiskuterede i USA. Samtidig med at historikere og andre sætter spørgsmålstegn ved teorierne... -
Har det svært
ForumindlægHej jeg er 15 år og går i 9 klasse. Jeg er ordblind og er 2 sproget, også langt bagud i skolen. Hvad skal jeg gøre ? Tak på forhånd :)
