Søgning på: tysk disposition. Resultater: 16381 til 16400 af 18462
-
Kemi nørd søges
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Kemi? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? og kan du forbinde faget med en computer..Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adr... -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har aldrig været rigtig god til engelsk. Det startede i folkeskolen, hvor jeg kom bag ud og fik udviklet en angst for at kommunikere (skrift/tale) på engelsk. Jeg var bange for at tale og skrive på engelsk igennem flere år. Jeg overkom min frygt efter to udenlandske studieophold (i Tyskland ... -
Hjælp til tyskrettelse
ForumindlægJeg har lige lavet denne aflevering, er der nogle af jer der kan se nogle småfejl der skal rettes? Ens afleveringer kan jo kun blive bedre af, at der er set med andre øjne end ens egne på den :) 1.Metin er tyrker, men bor i Tyskland. Metin Türke ist, aber wohnt in Deutschland. 2. Han fortæl... -
Calciumhydroxids opløselighedsprodukt
ForumindlægHejsa...jeg sidder og skal lave en rapport (til i morgen d. 16/12-2004) og skal gerne bruge en tabelværdi for calciumhydroxids opløselighedsprodukt. Men der er lige et problem!! I min databog står der angivet følgende:Ca(OH)2 (grovkornet) = 3.2*10^-5 M^3Ca(OH)2 (finkornet) = 4.9*10^-5 M^3Dog har ... -
i was....?
ForumindlægHej alle. Kan nogen forælare mig helt præcist, hvornår det er at man buger "I was" og "I were"? /signe -
Definitionen på lektiehjælp
ForumindlægHej alle!Jeg ville egentlig bare tilkendegive min mening om den misforståelse jeg har set mange gange inden for den seneste tid. Nogle folk som laver indlæg, er begyndt at tro, at folk herinde vil lave deres lektier! Derfor sætter de opgaven direkte ind som et indlæg, i en tro om at der er nogen ... -
Muslimsk opgør efterlyses!
ForumindlægJeg ser meget frem til at de moderate muslimer, der måtte findes i det offentlige rum, snart tager skeen i den anden hånd og offentligt reagerer mod Hizb-ut-Tahrirs radikale udlægning af islam og afvisning af demokrati. Herunder et opgør med den massive rekruttering af unge mennesker, som finder ... -
ERM2 - imflationsmålsætning
ForumindlægHey hey hvorfor er det Danmark gennem ERM2-samarbejdet også får en inflationsmålsætning på 2%??? På forhånd mange tak.. // EST -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
Der Vater
ForumindlægHey Alle...Er der ikke nok nogle der vil kigge på denne tekst, jeg skal op på mandag og har næsten ikke styr på en skid :(Her kommer den... Vent... i må meget gerne bruge nogle genetiver og henførende stedord så det kommer til at lyde endnu bedre:DER VATER:Es geht um da die Eltern das Roland sind... -
hjææææælp.
ForumindlægHej nogle der ved hvor mange Protoner, Kernepartikler og neutroner der er i 7/3 Li, 16/8 O, 35/CI og 40/20Ca -
Der Streik in New Kensington, 1 sætn.
ForumindlægHejDer er en enkelt sætning, som jeg bare ikke kan få til at ligne noget fornuftigt når jeg oversætter:"Efter at være flygtet til Amerika i 1933..."Har I et forslag? -
Mozart fortælling
ForumindlægHej alle,Jeg har fået til opgave at skrive en lille stil om Mozart. Er der en der gider læse den igennem, give noget feedback og rette voldsomme fejl?Im Jahre 1747 waren Leopold Mozart und Anna Maria Pertl heiratet. Sie haben viele Kinder, und als siebentes Kind kommt am 27. Jänner, kommt Wolfgan... -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHej allesammen ;) Håber der er nogen som har tid og lyst til at kigge på en oversættelse jeg har lavet :) Foran det røde hus stod to piger og talte om deres forældre. Bilen kørte med stor fart gennem byen. Han bor hos sin søster. Vi steg ind i bilen og kørte ud på landet. Den lille dreng va... -
Er den her sætning oversat rigtigt.`?
ForumindlægI 3. runde går Lola på casino og vinder nok penge til at hjælpe Manni In der dritten Runde Lola geht im Casino und gewinnen genug Geld zu Manni helften. På forhånd tak. -
Samme betydning?
ForumindlægHej folk :D Betyder fremstilling og produktion det samme? Hvis nej, hvad er så forskellen? :-) -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Snørklede sætninger...
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med en tyskoversættelse, og der er et par sætninger, jeg gerne vil høre jeres respons på:Mit nye liv i den lille by, som vi bor i nu, er ret roligt og ensformigt; men egentlig er jeg HELT GODT TILFREDS med min nuværende tilværelse her.Mein neues Leben in dem kleinen... -
Konsekvenser af flytningen fra Bonn til Berlin
ForumindlægHej. Jeg sidder her med en aflevering, hvor jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilke konsekvenser har det haft for Berlin, at regeringen og forbundskansleren flyttede til Berlin i 1999? Jeg har haft skrivedage, og sad med spørgsmålet hele dagen i går, men har ikke kunne finde frem t... -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 !
