Søgning på: fysik noter c. Resultater: 16401 til 16420 af 84813
-
Funktioner
ForumindlægEn sjæl der kan hjælpe med denne opgave? kan slet ikke finde ud af opave b? Opgaven kan ses i linket hernede! [ http://peecee.dk/upload/view/103517 ] Jeg siger mange, mange tak på forhånd! :) -
Bionmialsandsynlighed
Forumindlæghej allesammen jeg sider her med en sandsynlighedsregning og kan ikke ikke rigtig forstår den. det er: vi kaster med en symetrisk terning 3 gange og interesserer os for, om vi får en 2´er eller en 3´er. disse udfald betegner vi under ét som `succes`, mens der et fiasko at få 1, 4, 5, eller 6 øj... -
Ligning
ForumindlægLinjen l går gennem punktet P(3,-2) og står vinkelret på linjen med ligningen Y=5/2x+8 jeg skal bestemme ligningen for l er der nogen som kan hjælpe og forklare mig hvordan jeg skal løse den? -
Angiv molekylformel og navngiv dem
ForumindlægJeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil -
Engelsk --> haster
ForumindlægSkal aflevere engelsk stil i morgen som kommer til at tælle en stor del af vores næste standspunktskarakter så jeg må jo hellere lave en ordentlig stil ;)Sidder lige og retter men der er et par steder jeg syntes lyder forkert. Håber nogen gider kigge på det så jeg slipper for at rode mere rundt i... -
Engelsk...Rettelse vigtigt
ForumindlægHej, Er de rikke nogle, som vil rette dette igennem. Øvelsen går ud på at indsætte adverbiet det rigtige sted...1) Your friend wanted obviously to come with us.2( The boss is very often criticized by his employess.3) Unfortunately the the crisis put a stop to tourism.4) You may possible have met... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej,Er der nogen, der gider hjælpe mig med følgende lille stykke. Er ikke sikker på, om det er rigtigt..."I årene 1820-1932 udvandrede mere end 300.000 danskere til Amerika. Der kunne være mange grunde til, at unge mennesker følte sig fristede til at forlade deres land. Men de måtte træffe e... -
oversættelse
Forumindlæghey, er der nogle der vil se denne oversættelse igennem, så ville det være nice. 1.Han ønsker, at du gør det så snart som muligt He wishes that you do it, as soon as possible 2.Din datter er i telefonen. Hun vil tale med dig You’re daughter is in the phone. She would like to talk to you 3.I ... -
rettelse af lille oversættele
Forumindlæghey alle sammen :) sidder her og er færdig med at oversætte en lille opgave, vil meget gerne have at nogen af jer eksperter ser den igennem for fejl. dansk version: Den gode klasse Eleverne accepterer hinandens faglige og personlige forskelligheder. Klassen arbejder gerne både som hel klasse... -
oversættelse
ForumindlægMan mente , da institutionerne blev grundlagt i midten af 1800- tallet , at man ved at udsætte pigerne for ydmygelse og afsavn rensede dem for synd og vaskede dem lige så hvide som de lagner de skrubbede .Paradoksalt nok gjorde man dem en tjeneste: I livet efter døden ville de ikke komme i helved... -
Er der en som vil tjekke min opgtave!!!
ForumindlægSpread Your legs, and Smil Spread your legs and smile is about a guy who tells about his experiences as a frequent fliers. He has been a frequent flier since his was 6 years old because his parents choose to put him in a boarding school. He tells us about how the security check has gone to far... -
Rettelse a stil
ForumindlægJeg ville blive rigtig glad hvis i gider kigge den igennem.. :o) The story “Abduction” takes place in Manchester in London in England Ann has a lot of success, she has a happy family, a good career with a job she really loves. She doesn’t really missing anything. But it is like Ann loosing herse... -
En der kan hjælpe mig med SRP
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 19 år og bor i kbh. Jeg har prøvet at finde en privatlærer til at hjælpe mig med min SRP, men har ikke kunne finde nogen. :/ Jeg ville spørger om der ikke er nogen herinde, som kan hjælpe mig med at lave min SRP ? vi begynder med SRP tordag i uge 49 og hen til uge ... -
Differentialregning + studie. Hjælp!! Det haster virklig
ForumindlægHey allesammen. Jeg er virklig på bar bund! Jeg er igang med min studieretningsopgave i MAT(A) og Fysik(B), der omhandler; Faldende muffinforme. Hvor jeg selvølgelig skal redegør for forsøget, men også hvordan forsøget hænger sammen med differentialregning. Jeg skal differentiere i hånden; f1(... -
At blive god til mat?
ForumindlægJeg skriver på baggrund af nogle aflagte prver gennem mit første år på Gym (STX) med Mat. A. Problemet er, at jeg ikke har fået over 4 og har endda fået 00 den ene gang! :-( Jeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg kan blive bedre! Har i et par gode råd, tips, hvad som helt? Har tænkt på at læse... -
studieretning STX
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommerferien. Normalt får jeg 7 eller over i matematik. Jeg har tænkt mig at vælge den studieretning, der hedder: Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Jeg har hørt at matematik på A niveau er svært... -
Resonans & stående bølger
ForumindlægHej alle, håber der er nogen der kan hjælpe mig med noget bølgeteori (mest omkring lydbølger..) I følge linket: http://www.toender-gym.dk/mbs/fysik/ntnujava/waveSuperposition/waveSuperposition.html bevæger en stående bølge sig op og ned. Så der er ikke resonans.. så vidt jeg forstår? Kun konstruk... -
kvote 2 -snit
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på medicin på AU via kvote 2. Så vidt jeg ved så kigger de på ens snit i følgende fag (jeg blev færdig på stx i 2009) : Dansk AEngelsk BMatematik AFysik BKemi B eller Bioteknologi AMit spørgsmål er så om hvis jeg f.eks. tager matematik (jeg fik 10 i gymnasiet både ... -
Tværfaglig
ForumindlægHejsa, mig og nogle veninder er ret dårlige til at placere, om det er et geografi, biologi, eller fysik/kemi spørgsmål. - Vi har om megabyer, og vi har vaglt tokyo Hvordan ville I/du placere dem her? Hvad er Tokyos fattigdom og rigdom i %? Hvad er forskellen på de rige og fattige, og hvordan ... -
Hvilket Gymnasium?
ForumindlægHej Jeg vil gerne læse noget indenfor medecin, eller jeg har overvejet at lidt at læse til læge, men hvilket gymnasium er så bedst til denne retning? jeg håber at jeg får en god debat ud af det.
