Søgning på: de måske egnede. Resultater: 16601 til 16620 af 29788
-
Differential ligning
ForumindlægSkal differere Er ikke sikker på hvordan jeg skal håndtere / opfange f*2(x). Er det funktionen i anden? Hvorfor så ikke (f(x)^2? -
Tidligere konger af Danmark
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig lidt med, Hvorfor kong Christian d. VIII i starten af sin regeringsperiode var stærk modstander af en ophævelse af enevælden, men skifter tilsyneladende standpunkt på sit dødsleje. Hvorfor Jeg har spurgt mere ind til det, hvorpå min lærer har sagt følgende: De ty... -
Hjælp mig og min veninde SOS
ForumindlægHjælp mig og min veninde har brug for hjælp vi kan ikke finde ud af dette:( Hvor meget yoghurt? En familie på tre, spiser alle yoghurt til morgenmad. Hvor meget får de, hvis de skal dele følgende, så de får lige meget hver: A. ¾ L yoghurt B. 2/3 L yoghurt C. 4/5 L yoghurt -
Syntaks hjælp
ForumindlægSkitede gym og er langt bag ud i syntaks, vil finde ud af sætningen "Ingen af os ytrrede frygt" Os =Subjekt Yttrede=Verbum Frygt=Adv?? Ingen=? af=? Tak fr hjælpen i forvejen, ved godt det er rimelig basalt, men er ikke blevet lært det -
Forklaring af hvordan det kan være koldere end frysepunktet udenfor, men på en solskinsdag vil isen stadig smelte
ForumindlægHej jeg har fået dette spørgsmål af min lære: Forklaring af hvordan det kan være koldere end frysepunktet udenfor, men på en solskinsdag vil isen stadig smelte. Jeg er på noget der minder om bar bund. Nogle der kan hjælpe med at forklare? Det eneste jeg kan komme i tanke om er noget med global o... -
hjælp til beregning af bredde og længde
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved målestoksforhold. Kan i hjælpe med at forklare mig, hvordan jeg beregner længden og bredden af det blå område i virkeligheden? Der står i teksten: I det blå område der ligger ved den røde vej, skal der være fire rektangulære områder hvor der skal bygges boliger. Hvert... -
definitionsmængden
Forumindlægiforhold til b, nogen ha et bud? skal jeg ba indtaste 3 ind i x plads og 4 ind i y plads (svaret a ) -
Hyperbolske funktioner - f(x) = cosh(x) og g(x) = sigh(x)
ForumindlægHej SP. Jeg er igang med denne matematikopgave, og er nået til 2 opgaver om hyperbolske funktioner, som jeg ikke kan finde ud af. Er der en herinde som kan hjælpe mig? -
Terror og religion
ForumindlægHvordan kan religiøse terrorister retfærdiggøre ondskab i Guds navn? -
hjælp til areal og omkreds af to øer
ForumindlægHej, jeg vil gerne have hjælp til hvordan man finder areal og omkreds af to øer. Hvordan kan jeg regne det ud? -
Volumen er parallelepipedum
ForumindlægJeg sidder og har problemer med hvordan man skal løse denne opgave. Jeg tænkte først at jeg kunne opstille nogen vektorere fra de ene punkt til det andet men jeg har jo ikke punkternes koordinater så nu jeg lidt blank. Håber nogen kan hjælpe! Lad pi , i = 5...8, betegne de punkter der fremkommer... -
HJÆLP!!! C#
ForumindlægHej, har siddet med dette problem i et stykke tid nu. Det er sikkert super simplet jeg har bare ikke fået det forklaret og det giver derfor ingen mening. Jeg prøvede først selv, men gav op og endte ud med bare at kopiere en af min læres kodninger, men den siger samme fejl. Help please. Jeg har... -
Emner til projektopgaven?
ForumindlægJeg har snart projektopgave, og jeg har lidt problemer med at finde et emne. Vores overemne er en konsekvens af global opvarmning så det skal være et underemne inden for det. Jeg håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd! -
Den Kolde Krig og Hvordan DK's Udenrigspolitik har ændret sig siden da? - Problemformulering?
ForumindlægHey, Jeg skal aflevere et udkast til en problemformulering, disposition og litteraturliste over emnet "Den Kolde Krig og Hvordan DK's Udenrigspolitik har ændret sig siden da". Det er noget med der sker et stort skifte i DK's udenrigspolitik før og efter besættelsen ift. hvorda... -
Hvad er grønkorn og hvad har det med fotosyntese at gøre?
ForumindlægHej, jeg har prøvet at finde ud af hvad grønkorn er men kan ikke helt forstå nogen der har et link eller kan forklare lidt?(: -
Panserformlen
ForumindlægHej! Jeg sidder fast i en opgave hvor jeg skal bruge panserformlen. Dette har jeg ikke haft held med. Jeg har dog kunne løse den med Laplacetransformation, så jeg kender resultatet. Håber på at nogen kunne vise mig hvordan den løses med panserformlen? 5 dy/dt +y(t) = 1 , y(t=0)=y0 . -
Hvad hedder dette molekyle?
Forumindlæg. -
Funktion er givet ved følgende graf
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig hvordan man gør? Jeg vil nemlig gerne lærer det :) Opgave 2 Funktionen er givet ved følgende graf a) Bestem Dm(). b) Aflæs c) Løs ligningen . d) Bestem nulpunkterne for . Jeg har vedhæftet et billede :D -
SRP ideer
ForumindlægHejsa, Vi skal vælge emner til SRP, der har jeg valgt Redbulls branding stradegier og hvordan vi påvirker market. Men fordi af jeg har valgt Kom-it A så var det rigtig godt med vi kunne bare ikke få noget Engelsk A ind over det. Så nu er jeg bleven bet om at finde et nyt emne og sider helt fast.... -
Analyse ad "ved söen" af Staffeld
ForumindlægHej... jeg skal skrive perspektivere "Ved söen" med "morgenvandring". Jeg har dog svært ved at forstå digtet "Ved söen". Er der nogle til tilføldigvis har lavet en analyse af dette digt og vil hjælpe? TAAK<3
