Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 16661 til 16680 af 70316
-
ng/mL til g/L
ForumindlægHvordan laver jeg 1000 ng/mL til g/L? -
POTENS!!
Forumindlæghvordan omskriver man titalspotenser?? med tre betydende cifre fx. 4574783930 4571,32 -
omregning
Forumindlægjeg skal regner fra kg/km3 til g/cm3 er der nogle der har en formel -
Gymnasier
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal til at vælge et gymnasium, jeg har været lidt rundt omkring, men har ik rigtig fundet så meget. Jeg kunne godt tænke mig et gymnasium, der både var matematisk men også lidt musisk, og det skal gerne ligge i københavnområdet. Er der nogen der kan anbefale et godt ... -
masse af kobberstang?
Forumindlægjeg skal finde massen af en kobberstang og jeg har følgende informationer:længden: 10 kmresistiviteten: 1,7*10^-2diameter: 5,6tror det er det jeg ved.hvordan skal jeg så beregne massen, altså finde ud af hvad den vejer? -
Differentialregning
ForumindlægOpgaven lyder: En model for befolkningen i en by kan beskrives -Bestem N'(10) -Hvilken betydning har N'(10)? Skal funktionen differenceres først, så den er? -
Løsning af ligning med potens
Forumindlæghvordan løser man ligningen: x^2 + 3x -10 = 0 -
ligning
Forumindlægså er der lige et til hvis der en der kan hjælpe X + 3 +3x = 4x - 5 5 10 3 -
Halvårs karakter
ForumindlægHej. Jeg er en dreng, som går i 9 klasse. Er der nogle kloge hoveder eller nolge flinke folk som kan hjælpe mig? Hvordan får man et godt halvårs karakter, drømmer om et gennemsnit på 7, jeg synes det hårdt at få. Er der nogle der kender et par tips til det, I vil være til store hjæp. Min genn... -
Valg af den endelige studieretning - ?
ForumindlægHej! Jeg skal snart vælge min endelige studieretning, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Måske I kan hjælpe mig lidt? Lige nu har jeg engelsk A, samfundsfag B og mediefag B. Jeg er rigtig glad for min nuværende klasse. Jeg synes dog at mediefag er kedeligt, men det kan selvfølge... -
Hvorfor er A2+B2=C2 ? :P
ForumindlægAlle i min klasse har forstået hvad A2'B2=C2 hår ud på. Men vi fik en opgave der gik ud på at vi skal finde ud af HVORFOR a2+b2=c2. Hvis vi finder ud af det får vi flødeboller. Så håber på et svar(; Hilsen Lykke 14 år. -
Omregning J til MeV + Q-værdi
ForumindlægHej derude. Jeg har et problem. Jeg er i gang med en opgave, hvor jeg skal beregne en Q-værdi af en reaktion. Jeg har fundet forskellen i masse, og har omregnet den til energi vha. Einstein formel E= m*c^2 Jeg får energien i j... -
Abort & Designerbørn
ForumindlægGodmorgen allesammen! Jeg går i 9. klasse og har projektuge og vi har valgt "ABORT OG DESIGNERBØRN" -og vi ville gerne have jeres mening ang. både abort og designerbørn. - Hvad synes I om abort? - Hvad synes I om designerbørn? - Har i prøvet at blive insemineret/har været sæ... -
Automatisk indholdsfortegnelse i word, når man bare IKKE kan få det til at virke!
ForumindlægHej! Jeg er ved at blive godt og grundigt irriteret over, at den bare siger "Fejl, kunne ikke finde tekst til indholdsfortegnelsen", hver gang jeg forsøger at lave en automatisk indholdsfortegnelse! Hvad gør jeg galt, og hvad skal jeg gøre i stedet? Hvad jeg gør nu: går ind under inds... -
Latin hjælp - 1000 kr
ForumindlægJeg skal bruge en person med en universitets uddannelse i Latin. Jeg har en side latin som skal oversættes og med i en universitetsopgave. Det drejer sig om 6 tekst stykker og jeg har anerkendte oversættelser til de 5 på engelske og tysk.Disse 6 stykker skal oversættes til dansk.Kan du klare det ... -
Synopsis om individualisme
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om der ikke var nogle, som eventuelt lagde inde med en synopsis om individualisme? Hvis der er, vil jeg meget gerne have den :) -
HJÆLP
ForumindlægHEJ! jeg har virklige brug for nogrn der kan ret min stil jeg skal snart aflever den så kan i ikke være søde at hjælpe mig. vi skal skrive en artikel, og i artiklen skal der være en interview. plaes hjælp mig. afslutning er jeg ikke så meget glad for hvad synes du om den? -
hvad er en synopsis?
ForumindlægJeg mangler hjælp til at finde udaf hvad en synopsis er! og vil hører om i kender et sted man kan finde eksempler o.lign....måske i selv ligger inde med en jeg må se? -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige her og nu fået mine årsprøve spørgsmål leveret og jeg vil lige høre om et af dem..Jeg skal redegøre for differentiabilitet.. ved godt hvad det er men hvordan skal men gribe det an? Hvor ville I starte? -
Markedsrenten
ForumindlægEr der kun én markedsrente? Det siges jo at de fleste variable lån følger markedsrenten. Har alle lån så taget udgangspunkt i et F1-lån med nogle procenter oveni hvis det fx er et F3 eller et F5-lån?Tak på forhånd!
