Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16701 til 16720 af 19456
-
SRP - Hjælp!
ForumindlægHej med jer :-) Jeg går i 3.g på STX og skal derfor skrive min studieretningsopgave her til jul.. Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde et emne, som virkelig fanger mig.. eller et emne, som ikke er alt for "brugt", hvis i forstår. Jeg ønsker at skrive i engelsk(A) og historie(... -
struktur af læsning
ForumindlægHej Hvordan vil i strukturere en dag med læsning? Synes ikke jeg kan læse ordentligt i løbet af dagen. Hvordan læser i? altså med hensyn til pauser, hvor mange timer/minutter i læser af gangen og alt det er. Vil gerne have lært som meget som muligt i løbet af en dag. Hvor mange timer er det o... -
Sammenhæng mellem det indre marked og komparative fordele
ForumindlægSom overskriften siger: Hvad er sammenhængen mellem komparative fordele og det indre marked. Altså hvordan kan det indre marked være positivt for Danmarks komparative fordele? -
Rettelser
ForumindlægHej. Jeg skal afl. en tyks afslutning af en film den hedder ''Engel und Joe'' i morgen i tyks. det betyder rigtig meget for mig hvis der nogen der lige gider ret min opg. her.... Engel träumen ist Erfolg. Sie sind in den Zug. zwanzig Minuten Joe und Engel Ankunft in Berg, aber ... -
egnet til Gymnasium
ForumindlægHej alle sammen:) Hvis man skal blive egnet til Gymnasium (STX) efter niende, hvad vil i så sige at man mindst skal have af karakter (standpunkts karakter), hvor meget aktiv skal man være i timerne og alt det andet?0:) PS. Hvis ikke hvad kategorier skulle være, så jeg valgt bare Dansk:)- -
Førdatid
ForumindlægAltough she didn't had much money Jeg kan ikke se fejlen :I Teksten der blev oversat: Selv om hun havde haft få penge På forhånd TY! :) -
Filmfølsomhed, DIN-værdi og ASA-værdi, Opgave 507
ForumindlægOpgave 507 Filmfølsomhed måles såvel i enheden DIN-værdien og ASA-værdien. DIN-værdien kan bestemmes ud fra ASA-værdien ved: DIN = 10 • log ( ASA ) + 1 Mit forsøg a) Angiv ASA-værdier svarende til 15 DIN og 27 DIN 10 • log ( ASA ) + 1 = 15 10 • log ( ASA ) = 15 -1 log ... -
Gammel dansk eller ny dansk
ForumindlægHvordan skelner man på engelsk mellem hans og sin, som man gør på dansk -
Rettelse af genitive sætninger
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg går lige nu på HHX i første g og har tysk obligatorisk på b-niveau. Mit problem er dog at tysk aldrig just har været min stærke side, og da jeg går på et gymnasium, hvor undervisningen ikke er seriøst nok (gymnasiet ligger stort set i bunden hvad angår elevernes gennemsni... -
mobning på studieporalen
ForumindlægDer er desværre nogle brugere af portalen, som benytter den til at håne og nedgøre andre brugere. Studieportalen sletter disse indlæg; men spørgsmålet er om det er nok. Jeg kan i hvert fald ikke se, at de just er en fordel for portalen. Jeg har for et stykke tid siden fået en henvendelse fra en, ... -
Læse i USA - krav.
ForumindlægMens alle enten glæder sig, eller ærgre sig over deres brev fra de forskellige universiteter. Så går jeg og tænker på, at i stedet for at søge ind på et dansk universitet næste år, hvor jeg bliver student, så i stedet at læse i USA, da jeg drømmer om at bo og arbejde derover. Men hvad er kravene... -
sjov interview håber I gider at svar på nogle af (?)ene
ForumindlægJeg har lavet/fået et par spørgesmål som vi ville interview jer om, da jegi har politiet og samfundet som overemne i mit projekt. Jeg har valgt at interview jer der er på nettet ,da det er nememre end at gå ud i københavn og interviewe folk. I skal helst svar på dem alle sammen , men i kan også n... -
At være på - muligheder og problemer
ForumindlægSå er opgaveformuleringen udleveret under overskriften: At være på - muligheder og problemer: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. I denne tråd kan I dele indledende erfaringer med opgaveform... -
Adgangskvotient til Medicin
ForumindlægHej alle sammen (primært studiemindede/lægestuderende). Jeg står i den situation at jeg meget gerne vil ind på lægestudiet her efter sommerferien. Mit gennemsnit ligger på 10,3 og jeg mangler en sidste eksamen inden ferien. Er det muligt at blive optaget på Syddansk Universitet, hvor kravene sids... -
Dumpe grænsen?
ForumindlægHej Allesammen (: - Jeg har lige tjekket mit gennemsnit og er bange for om måske det er for lavt? Jeg har fået en del 7-taller. (Det er næsten det mit gennemsnit består af) men har også fået tre 4-taller og ét 12-tal. Hvis man lægger det hele sammen (og dividere med 11) giver det en su... -
hjææpl...j får et 5-tal hvis j ike klare denne opgave...det haster..skal afleveres inden kl 16 i morgen...
Forumindlæghej..er der nogen der kan hjælpe mig med en oversættelse..siden j er så dårlig til tysk...j vil aldrig be nogen om hjælp igen....dt blir bare føreste og sidste gang...j har en del 2 andre rapporter der osse skal afleveres..så hvis der er nogen der er VIRKLIGE gode til tysk...vil de så hjælpe mig.... -
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ... -
rettelse
ForumindlægHej, jeg mangler den sidste opgave for idag, så kan jeg sove trygt, er skide træt, mangler bare lige at få den rettet.Håber virkelig der en der har et par minutter.(Dansk-Tysk) 9) Gulvene var blevet meget snavsede 10) Skolen var blevet ringere 11) Vi var ikke blevet tilfreds 12) Prisen var blevet... -
oversættelse, fra Dansk
ForumindlægHej.. har prøvet at lave en lille oversættelse (fra dansk til tysk), er der nogle der vil finde de størst fejl for mig ;)Teksten (dansk)i Tyskland er der store problemer med det lave fødselstal. Det har bl.a. følger for velstaden. Unge tyskere ønsker sig i dag mere end 2 børn, når man spørger dem... -
Vil De gerne bruge jeres 5 min?
ForumindlægHejsa...arbejder med tysk, men hvis der nogen der lige gider at kigg eå det værste grammatik, vil det være perfekt. Det er Dansk til Tysk Emne: egennavne MVh deniz...venter til kl:24.00 :) DAnsk teskt: Hamborg der er den største tyske havneby, ligger ved elben. Kender I sagnet om Lorelei-kli...
