Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 16801 til 16820 af 89230
-
Hjælp til mat opgave
ForumindlægHej, Hvordan beregner man opg 9. a og c Tak forhjælpen -
Isolerer q
ForumindlægHvordan isoleres q? L=q/c*v -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med spørgsmål b og c? -
Kast med to mønter
ForumindlægEn der akut kan hælpe mig med a og c?:D -
parabler
Forumindlæghvad er det nu a, b og c står for i formlen for en parabel? -
Opvarme.
ForumindlægMan skal nu opvarme 0,25-L vand i en vandvarmer.. Begyndelsestemperaturen er altså 8*C og sluttemperaturen skal være 100*C 1) Nu skal du finde varmekapaciteten C af vandet i vandvarmeren. Hvilken formel skal jeg bruge? = evt: C = Q/(T2-T1)? -
Reducer udtrykkene mest muligt. tjek om de rigtig tak :)
Forumindlæga) 4(c-d)-3(c+2d) 4c-4d-3c+6d 4c-3c = c -4d+6d = 2d =c+2d b) (4+10) x – (x+2) 4x+10x-x-2 4x+10x-x = 13x -2 = -2 = 13x-2 c) 6-(x+2)(x-3) ?? -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
Hvorfor må a og b ikke være nul i linjens ligning?
ForumindlægHej Hvad sker der hvis a og b giver 0 i linjens ligning ax+by+c=0? Så er c=0? Betyder det så, at vi ikke har en linje, eller hvad? Tak på forhånd. -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Hvordan?
ForumindlægNogle gode råd til, hvordan man får en rigtig GOD karakter til geografi eksamen? -
Hvad er karakterkravene for medicinstudiet i Stettin (szczecin)?
ForumindlægJeg har tænkt mig at læse medicin i Polen siden det er håbeløst at komme ind I DK. Jeg fik min eksamen i summer 2014 (STX). Jeg kann ikke finde nogen snit for at blive optaget i medicin studiet i stettin. Kan kun se at man skal have Kemi, Biologi og fysik. Mine karaktere (13 trins) i disse fag v... -
familie andengrad
ForumindlægEn familie er givet ved:Fc(x) = x^2 - 2x + 2 + chvordan er det man beregner c, hvis grafen for fc skal gå gennem punktet (1,5)??? -
Reducering
ForumindlægJeg skal isolere 'J' i følgende ligning: a*b*(j-c)+d*f*(j-g)+h*i(j-k) -
Optisk aktivitet
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvorfor Citral ikke er optisk aktivt, og linalool er? Så vidt jeg kan se har citral også et asymetrisk c atom Billede af stofferne er vedhæft Tak på forhånde :) -
Hjælp til ligning
ForumindlægHej, sidder med en ligning der driller lidt. Den ser sådan ud: -x^2-4x=0 Da jeg har -x^2 må det være en andengradsligning, men der mangler en værdi for c. Nogle der kan hjælpe? -
trekant?
Forumindlæghey.. j har lie en opgave her..som j ik ved om j har regnet rigtigt..3015: i en trekant ABC er vinkel A= 30, vinekl C= 120 og A-C=20beregn trekantens arealj fandt så først a og c og fik så svaret 66,67 som svar?ka dt passe?og så har j lie den her opgave som j er hel LOST i..i en 3-kant ABC er M ... -
Hurtigt spørgsmål til 2.grads ligning
ForumindlægHejJeg kan bare ikke lige huske hvordan det nu er med 2 gradsligninger:f(x)=x^2-2xSå er C da 0 ikke?Eller når:f(x)=-2x^2+19så er B da bare 0 ikke? -
hurtig rettelse
ForumindlægEr der nogen der lige vil kigge det her lille stykke igennem for grammatiske fejl:Je pense que c’est terrible que une extrême « organisation » comme GIA peut avoir une puissance de gros que c’est essentielle pour des famille que faire les séparations pour être en sécurité. C’est incroyable quoi q... -
HJÆLP HASTER!
ForumindlægBestem koordinaterne til punkterne C og D, når det oplyses, at A(5,3) B(-2,4) AC→ = ( - 1 ) ( 2 ) BD→= ( - 4) ( 6 )
