Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16901 til 16920 af 20009
-
Matematik - Optimering - EPR - problem !
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og arbejder på en EPR på HF i matematik B og erhvervsøkonomi C. Min problemstilling handler om, hvordan man anvender differentialregning til at optimere en kasseformet emballage og hvordan det indvirker på resten af virksomheden. Mit problem er, at jeg på grund af 11 eksamene... -
reaktionshastighed
ForumindlægHej jeg sidder med et lille spørgsmål... Jeg har fået udleveret en funktion y=3.806*ln8(x)-4.715 y=ml methan gas og x= tiden Mit spørgsmål er hvordan kan man ved hjælp af viden omkring reaktionshastighed argumentere at denne graf følger de kemsike formler? Jeg ved at reaktionshastighed har f... -
Rettelse !
ForumindlægHåber at i ville rette denne fremlæggelse som omhandler partiet venstres menninger og holdninger Venstre parti Det liberale menneskesyn bygger på, at ethvert menneske har ret til ansvar for sit eget liv, eller som man også kan formulere det, har et enkelt menneske "pligt" til ansva... -
Mundtlig forsvar, aner ikke hvor jeg skal starte hjælp!! skal op i morgen tidlig
ForumindlægHej alle, jeg skal op til mundtlig DHO i morgen tidlig, hvor jeg skal fremlægge et oplæg på 5-7 min, men aner ikke hvor jeg skal starte. har min problemformulering her: Redegør kort for industrialiseringen, arbejderbevægelsens opståen og for den litteraturhistoriske periode det moderne gennembru... -
Relevant teori
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i NG, men har svært ved at finde relevant teori til spørgsmålene som jeg kan fremlægge. Jeg har fået 8 spørgsmål som jeg skal forberede med relevant teori til spørgsmålet (men selvfølgelig også svare på spørgsmålet) - håber i ville kunne hjælpe mig med at finde ud af hv... -
Årsprøvespørgsmål - Trigonometrisk funktioner
ForumindlægHej allesammen, I min klasse er vi begyndt at øve til årsprøvespørgsmål, og det gør vi ved at lave fremlæggelser om forskellige emner. Nu er det blevet min tur, og jeg har trukket følgende spørgsmål: 1. Forklar forskrift og graf for trigonometriske funktioner. 2. Redegør for betydningen af kon... -
hjælp til tværfaglig produkt
ForumindlægHej, vi er 3 piger som har en tværfaglig fremlæggelse, dog er vi lige stødt ind i et problem. Vi ved ikke hvad vi kan lave som produkt. Vi har om emnet sundhed og motion, og vi har lavet nogle arbejdsspørgesmål, hvilket lyder sådan: Biologi: 1. Hvordan spredes smitsomme sygdomme og hvordan for... -
(HASTER) Samfundsfag Præsentation: Hvordan skal jeg opstille det?
ForumindlægEr i tvivl om hvordan jeg skal lave en præsentation i Google Slides. Jeg har fået at vide at jeg gerne må bruge en præsentation på computeren som produkt, så det har jeg brugt, fordi det gør det lettere for mig at fremlægge. Mit overemne er "Socialisering og identitet" og mit delemne ... -
Hjemmeside som produkt?
ForumindlægHej derude! I næste uge begynder vi på projektuge på min skole, hvor jeg arbejder alene. Jeg tænkte, at det var en god mulighed for at lave en hjemmeside som mit produkt. Da mit emne er, "Undervisning ude i verden", tænkte jeg aa jeg ville twiste min hjemmeside til at være en fiktiv or... -
Natascha Kampusch Oversættelse :-)
ForumindlægHey skønne mennesker! Er nu blevet færdig med min tysk stil, og ville bare høre om der var en der ville tage sig en lille smule tid til at rette min stil igennem. Jeg ville sætte stor pris på det! God weekend! Mvh Boris Natascha Kampusch Natascha Kampusch ist wie zehn-jährige ... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
HUN BØRSTER TÆNDER
ForumindlægHej, ved nogen hvordan man siger "hun/han børster tænder, mens han kigger på spejlet"? xD takker -
Hjælp til oversættelse!
ForumindlægHerr Weber har fødselsdag og skal på en riverrafting-tur sammen med hans kone og børn. De skulle sejle i båd og derefter tag toget hjem. Han var lidt bange for at sejle i en lille båd i det vilde vand, men ville ikke indrømme det. -
DÅRLIG I SPANS! HJÆLP MIG :´(
ForumindlægHej alle . er der en der gider rette i min stil?? Jeg er rigtig meget i tvivl om jeg har gjort det rigtig , og min grammatik stinker. jeg ved godt den ser ret stor ud, men den er kun på 230 ord, og det nederste er stilen på dansk ! på forhånd mange tak ! ¡Hola todos! ¿Cómo v... -
Rettelse af kort tekst inden tirsdag D. 7 december - på forhånd tak!
ForumindlægJeg har denne tekst som jeg meget gerne vil have kigget igennem og have rettet inden D. 7. december, enhver hjælp vil blive værdsat! :-) Manuela ist enttäuscht, dass ihre Mutter sie so lange belogen hat, und dass ihre Mutter ihr nichts über ihren leiblichen Vater erzählt hat. Manuela wünschte, da... -
KORT tyskaflevering
ForumindlægHej :) Er der nogen som kan hjælpe mig med at tjekke disse oversættelser igennem.. Jeg er nemlig slet ikke sikker på at det er rigtigt. "Præpositioner der styrer enten akkusativ, dativ eller genitiv. Oversæt følgende sætninger til tysk" 1) Under en operation arbejder lægerne hur... -
Spørgsmål til krelle
ForumindlægHej KrelleJeg vil lige spørge dig om noget.Du studerer medicin ik´.Jeg vil gerne hører om man godt kan komme ind og læse til medicin, selv om man få 7 i gennemsnit på gymnasiet. Hvor meget havde du selv i gennemsnit, og i hvilket år blev du optaget?Ligger gennemnittet hvert år på 9 og derop af.Hv... -
Es Geschah Am Hellichten Tag.rettelse......
ForumindlægScene 16:Die Scene handelt von Henzi und Matthai wie Polizei (betjent) sind. Sie besucht Gritli Mosers klasse. Dann erzählt sie das ein schlechter Mann hat das Gritli getötet, und das Sie müssen die Mann, die so etwas tun, einsperren. Und dann fragte Matthai die klasse weis das Gritli in letzter ... -
Rettelse af aflevering til i morgen - kort tekst
ForumindlægHej alle..Jeg har brug for en hjælpende hånd.. Jeg har lavet en aflevering til i morgen og da det er sidste aflevering vil jeg gerne gøre det ekstra godt. Så jeg håber der er en der lige gider kigge den igennem for mig? På forhånd tak. -
Modalverber - mögen
ForumindlægHej, jeg håber, der er nogle, der er villige til at rette mine sætninger, som jeg har oversæt! :) Übung 19.4: Mögen 1) Kan du lide ham? Magst du ihn? 2) Jeg bryder mig ikke om ham. Ich mag ihn nicht. 3) Jeg kan bedre lide hans kone. Ich mag seine Frau besser. 4) Ved du ikke, at vi alle(sammen)...
