Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 16921 til 16940 af 19441
-
ABSTRACTS AND SUMMARY ! hjælp
ForumindlægJeg skal lave en abstrackt og summary udfra 3 artikler , hvordan laver jeg det. jeg ved ikke hvad det går ud på kan nogen hjælpe ! -
Digt analyse "bag hvert eneste vindue"
Forumindlæger det pleas ikke nogen der kan hjælpe mig med at lave den digt analyse eller lave den. for jeg kan slet ikke pleas hjælp mig!! -
Differentialregning (optimering)
ForumindlægNogen som vil hjælpe mig med mit projekt? jeg er helt på bar bund når det gælder optimering.. Jeg har vedhæftet min opgave. -
Ion, polær eller upolær?
ForumindlægHejsa er der nogen der kan fortælle mig om hvilke af de nævnte stoffer der er ioner, molekyler, eller polære og upolære? - Natriumchlorid -Kobber(ll)sulfat -Diiod -Sucrose -Friturefedt -Pentan og om hvad de kan opløses i (Vand, ethanol eller heptan?? håber på meget hurtig hjælp:) på forhå... -
Syrer og baser
ForumindlægJeg har en aflevering for til på mandag og jeg mangler 2/4 spøresmål som lyder - hvad er syrebrint/hydroxid? - hvad er en syrerest/metal? -
Problemer
ForumindlægHejsa, jeg har problemer med denne her sætning, kan ikke rigtig se hvad der er forkert i den, nogen der kan? Putting all this together though you will have to remember the parents, because if they do not cooperate at home as well at in Schools etc. then it will have no effect at the School in q... -
HA, HA(jur), HA(dat)
ForumindlægJeg overvejer meget når jeg er færdig til sommer, hvad jeg skal læse. Jeg er meget intra i HA - da jeg var i brobygning der og fandt det spændende. Men der er jo mange retninger. Hvad er fordelene ved at vælge almen HA frem for HA(jur) eller HA(dat)? Kandidere man til de samme jobs, eller har ... -
En god indledning SRP
ForumindlægJeg skriver om rygning, men er lidt på bar bund vdr. en indledning. Hvad skal den indeholde?? Skal jeg gøre den spændende med faretruende fakta om fx hvor mange unge der ryger i dag mm. selvom det ikk er det der er min opgaves udgangspunkt overhovedet? Min opgaveformulering ser således ud: Gør re... -
Funktioner
ForumindlægHvilken formel skal jeg bruge til opgaven? Du skal bestemme regneforskriften for den lineære funktion, hvis graf skærer 2. grads polynomiets graf i punkterne (-1,y1) og (2,y2). -
-4+6i i TeXshop + mere..
ForumindlægHej, Vil utrolig gerne lære, at tege vektorer i TeXShop. Er der nogen, der kan finde ud af at tegne -4+6i ind i et koordinatsystem med en R og en C-akse. Derudover har jeg utrolig svært ved at lave et stort "{", når jeg fx skal angive flere løsninger til en lignign. Har prøvet ight{, ... -
Matematik - hjælp
ForumindlægUndskyld jeg sådan trænger mig sådan på her i aften..... Jeg er bare igang med at repetere lidt matematik og er støt på nogle opgaver som jeg ikke kan løse og har lidt svært ved. opgaven er linket som et billede, gad ikke at skrive det op ;) -
Differentialligning
ForumindlægJeg skal til at skrive mit SRP i fagene: matematik og fysik. Mit emne er Differentialligninger og Harmoniske svingning. Da jeg var til vejledning for et par uger siden gav min matematiklærer mig forskriften: y’’+ay’+by=0, som jeg skulle undersøge. Mit spørgsmål er derfor, hvorda... -
desperat hjælp til basal reducering
ForumindlægHej! Jeg TROR jeg har styr på reducering. Vil en af jer lidt klogere herinde rette dette ene stykke? (8x-4y)-(x+y)-(7y+2a)+(y-13x) Jeg har endt ud med : -8x-11y Er det korrekt? -
Matrix
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe mig med denne opgave? -
Adgangskvotient for Jura på KU
ForumindlægHej alle, Jeg har netop søgt ind på jurauddannelsen på KU og håber meget på at starte nu til august. Der er selvfølgelig den naturlige usikkerhed om, at jeg ikke er kommet ind - og jeg er fuldt ud klar over, at det er rene gætterier ift. adgangskvotienten i år. Jeg kom ud med et gennemsnit på 9... -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
problemregning
ForumindlægHej, er der nogle som vil rette min problemregning. Vi kan også bare tage opgaverne en for en her over? xD -
Hjælp til skæring med y-akse
ForumindlægHejsa, Jeg sidder og sveder over disse matematikopgaver, som jeg slet ikke kan finde mening i. Det drejer sig om vektorfunktioner. Funktionen hedder: 5cos((1/2)*t)+4*cos(2*t) som x-værdi og (5sin((1/2)*t)+4*cos(2*t) som y-værdi. Jeg skal som sagt finde skæringen med y-aksen, men ... -
Parabel uden hjælpemidler
ForumindlægNogle der kan hjælpe sidder fast -
HTX eller STX
ForumindlægJa, mit spørgsmål er ganske enkelt. Du/I har sikkert stået, hvor i undrede, grublede og gnavede over, hvad I skulle vælge, og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig, hvorfor I valgte HTX eller STX. Jeg, selv er på præsentationskursus, mangler dog STX, som jeg så skal på imorgen, men faktum ...
